טוב אז רק רציתי להגיד שהסיפור עדיין ממש בהתחלה ויש כבר יחסית הרבה הצבעות, תגובות והודעות אז תודה לכן ממש על התמיכה, גם לקוראות החדשות וגם לותיקות שלי❤️❤️❤️
בנוסף, אני עובדת רוב היום ורק בלילה יש לי זמן להעלות ולכתוב פרקים ככה שהם לא תמיד ארוכים ותראו אותם בדרך כלל רק בסביבות הערב.קמתי בסביבות השעה תשע ורבע, התקלחתי וסירקתי את השיער שיהיה מעט נפוח, שמתי מעט סומק ומסקרה.
דוארדורוט ואת הבושם שלי. התלבשתי(תמונה).גיא אסף אותי מהבית, שם נפגשנו עם דין וליאן במגרש של אבא שלו לארוחת בוקר.
״בוקר טוב״ הוא אמר לי בחיוך ונישק את כף היד שלי.
״בוקר אור אביר שלי״ אמרתי לו בחיוך והוא צחק.״אפשר לדבר על השמלה של אתמול?״ הוא שאל והסמקתי מעט.
״אפשר לדבר על המבטים שלך לליאן?״ שאלתי והוא צחק עם עצמו ועצר ברמזור.״היא הייתה מאוד יפה אתמול״ הוא אמר והסתכל עלי, ״וגם את״ הוא הוסיף וגילגלתי עיניים.
״אבל אתן כמו אחיות שלי״
״אז יש לך שריטה אם ככה אתה מסתכל על אחיות שלך״ הוספתי כשהוא המשיך לנסוע.״אל תגזימי, אני בכל זאת גבר״ הוא אמר בבוז וצחקתי.
״אהבתי את הכובע שלך״ הוא הוסיף והודתי לו.״תגיד אסי הזה״ אמרתי והגבות שלו התכווצו בבילבול.
״נו זה שעבר לשכונה שלנו, אמרת לו שלום במועדון״ אמרתי, מנסה לגרום לו להיזכר.״מה איתו?״ הוא שאל.
״סתם מתעניינת״ טענתי והוא גיחך.
״סתם מכיר אותו מפה ומשם,״ הוא מילמל.״מי זה מה הקטע שלו? איך הוא הגיע לשכונה שלנו?״ שאלתי.
״רומי שחררי ממני אני לא יודע״ הוא אמר ונכנס לחניה.״אבל עכשיו אמרת שאתה מכיר אותו״ טענתי.
״שלום, שלום״ הוא התגונן.
״מה אתה מסתיר?״ שאלתי והוא כיבה את האוטו.״סתם אמרתי לך שהכובע יפה״ הוא עקץ וגילגלתי עיניים.
״אתה ממש ילדותי״ אמרתי בכעס וירדתי מהאוטו שלו.הוא צחק ורץ אחרי כשהתקדמתי בכוונה מהר או כמה שיכולתי על העקבים.
בפנים פגשנו את ליאן ודין שכבר הזמינו כל מה שהיה אפשר להזמין.
״ואי אני בהאנגו מטורף״ ליאן אמרה בעייפות והניחה את הראש על דין.
YOU ARE READING
My queen 👑
Romanceמה קורה כששני עולמות הפוכים, הופכים לעולם אחד? מבית היוצרים של כמו אחותי, עדן וחלומות גדולים.❤️.