״איך היה באירוע התרמה?״ נוי שאלה כשפתחתי את המעדן שלי.
״היה נחמד״ עניתי והתחלתי לאכול ונוי וטל אכלו את הסנדוויץ׳ שלהן.
״הגשת כבר את הסיכום בהיסטוריה?״ טל שאלה והינהנתי.״האמת ששכחתי מזה לגמרי, עשיתי איזה 2 דפים אתמול בלילה,״ מילמלתי.
״היא לא תעביר את זה״ נוי אמרה.
״כן אבל היא תיתן לי לתקן, זה היה עדיך מלא להגיש כלום״ עניתי.״מה יש לך?״ טל שאלה ושתיהן הסתכלו עלי.
״מה זאת אומרת?״ שאלתי מבולבלת והנחתי את הכפית.
״אנחנו יושבות פה ואוכלות כמעט עשר דקות ולא הערת כלום על זה שהלחם משמין או שלא נדבר בפה מלא״ נוי אמרה וחייכתי חיוך קטן.״אני לא יודעת״ מילמלתי ושיחקתי עם הפנדורה שלי.
״פשוט אני עייפה, ככה שאין לי כוח להתעלל באנשים״ אמרתי בגיחוך והן צחקו.
״דין נכנס עכשיו לחדר אוכל״ טל אמרה וחיפשתי אותו בבילבול.״מחפשת אותי?״ שמעתי את הקול של דין מאחוריי והסתובבתי צוחקת.
״תמיד״ עניתי והוא נשך שפתיים.
״טל, נוי מה שלומכן?״ הוא שאל והתיישב לידי כשהוא מסתכל עליהן, או יותר נכון על נוי.
״ממתי אתה בא לחדר אוכל?״ טל שאלה והוא חייך.״האמת שחיפשתי את רומי״ הוא אמר.
״מצאת אותי״ עניתי והוא הסתובב אליי, ״מה אתה צריך?״ שאלתי.
״זה קצת פרטי״ הוא אמר.
״אני לא מסתירה מהן כלום אתה יכול לדבר פה״ עניתי והוא הסתכל עלי במבט רציני.״לא הכל קשור אלייך״ הוא אמר בעקיצה וגיכחתי.
״זה בסדר, ניפגש בכיתה״ נוי אמרה כשהן קמו והינהנתי.הוא התיישב מולי והסתכלתי עליו בשאלה.
״מה יש?״ שאלתי.
״אני צריך לדבר איתך בקשר לגיא,״ הוא אמר והנחתי את המעדן שלי והפנתי את תשומת הלב שלי אליו.״מה קרה?״ שאלתי.
״אולי אני מדמיין או שאני מגזים או לא יודע מה, אבל גיא מתעלם ממני כבר שבוע ואת יודעת כמה זה לא מתאים לו״ הוא אמר ונאנחתי.
״מה זאת אומרת מתעלם ממך? באירוע התרמה הייתם תקועים אחד בשני כמו לא יודעת מה״ אמרתי.״זהו שרק באירוע התרמה,״ הוא מילמל.
״אני חושבת שגיא מנסה לסדר את החיים שלו עכשיו״ אמרתי.
״מה זאת אומרת?״״זאת אומרת שהוא מנסה לא להריח יותר, להיכנס לשגרה של לימודים.. לי ולו הייתה שיחה ואולי הוא מתרחק ממך כדי לא לעשות שטויות״ אמרתי והוא הסתכל עלי למשך כמה שניות.
״הי״ ליאן אמרה והתיישבה לידנו.
״חשבתי שכולנו חברים ולא רק כשנוח לנו״ הוא אמר.
״זה לא קשור דין, ברור שאנחנו חברים אבל הוא מנסה לסדר את החיים שלו ואני אודה לך מאוד אם לא תפריע לו. בסופו של יום אתה שולט בזה, הוא לא״ אמרתי במבט מצטער.״אתם מדברים על גיא?״ ליאן שאלה.
״כן״ אני ודיו ענינו ביחד.״אה. אתם מודעים לזה שהוא ביקש ממני כסף באירוע התרמה?״ היא שאלה ושנינו הסתכלנו עליה.
״ונתת לו?״ שאלתי.״בטח שנתתי לו״ היא ענתה ואכלה את התפוח שלה.
״מה את סתומה?״ דין שאל והיא הסתכלה עליו בהרמת גבה.״עכשיו כשאני חושבת על זה, גם הכסף שהוא ביקש ממני נשאר אצלו בסוף״ מילמלתי. ואי שכחתי מזה לגמרי.
״אז שתיכן סתומות מסתבר״ דין אמר בזילזול.
״אתה מעז לדבר? אם לא אתה הוא לא היה מתחיל להריח בכלל״ ליאן אמרה בהתגרות והסכמתי איתה.״ומה הוא? ילד קטן?״ הוא שאל בהתגוננות. ״הוא בן אדם בוגר, הוא רצה לנסות זה בחירה שלו ושם זה נגמר מדי פעם כן במסיבות ודברים כאלה, אני יודע את הגבול. הוא לא״ הוא אמר בכעס וקם.
״לאן אתה הולך בדיוק?״ שאלתי בגילגול עיניים.
״על הזין שלי כולכם מאשימים אותי במקום להאשים אותו״ הוא אמר והלך בכעס כשהוא מעיף תלמידים מהדרך שלו.ליאן הסתכלה עלי ונאנחתי.
״את מתכוונת להסתכל עלי עוד הרבה?״ שאלתי והיא הינהנה.
״מה את רוצה?״ שאלתי בייאוש.״אני מרגישה שאת מסתירה ממני משהו״ היא אמרה והסתכלתי עליה בבילבול.
״מה יש לך אחותי? מה יש לי להסתיר ממך?״ שאלתי בכעס.
״איפה היית באירוע התרמה? נעלמת לגמרי״ היא ענתה.״הייתי עסוקה״ עניתי ביובש.
״אל תשקרי לי״ היא ביקשה והסתכלתי עליה בהרמת גבה.
״וממתי אני חייבת לך דין וחשבון איפה אני ומה אני עושה?״ שאלתי בזילזול והיא הסתכלה עלי למשך כמה שניות והלכה גם.נאנחתי בעצבים ונשכתי את הלחי שלי.
לא ככה זה היה אמור ללכת. החלטתי להבריז מהשעתיים שנשארו לי והלכתי הביתה.-נקודת מבט אסי-
המונית של מאיה נסעה והשקט הנפשי חזר לי.
נשענתי על משקוף הדלת והסתכלתי על גיא שבא לכיוון הבית שלי.
הוא קרא לעברי וסימנתי לו להיכנס.״אסי-״
״קודם כל, יש לך מזל שלא אנסתי אותך במכות באירוע התרמה״ אמרתי והוא גירד בראשו.
התיישרתי ונשכתי את פנים הלחי שלי כשאני מתקרב לכיוונו,
״מה עם הכסף שלי יא חתיכת שרמוטה״ שאלתי בעצבים כשאני מתאפק בכל טיפת כוח שיש לי בגוף לא להרביץ לו.״עוד אתה בא לקנות ממני שאתה חייב לי?״ הוספתי בגיחוך.
״זה לא ככה,״ הוא ניסה להסביר ועצרתי אותו.
״זה בדיוק ככה גיא, מה אתה חושב שאני איזה שרמוטה?״ שאלתי כשאני צמוד אליו.
״3 ימים״ קבעתי.״מאיפה אני אביא 3000 שקל בשלושה ימים?״
״צודק״ אמרתי בגיחוך. ״יש לך יומיים״ אמרתי כשאני בועט לו בברך.הוא נפל על הדשא כשהוא נאנח בכאב.
״פעם הבאה אני אבעט לך בראש יבן של אלף זונה, יש לך יומיים או שאני אשחט אותך, את אמא שלך ואת אבא שלך ובנוסף, את החברה הקטנה שלך״
YOU ARE READING
My queen 👑
Romanceמה קורה כששני עולמות הפוכים, הופכים לעולם אחד? מבית היוצרים של כמו אחותי, עדן וחלומות גדולים.❤️.