סיימתי להתאפר. השפרצתי מעט בושם של שאנל על פרקי היידים שלי והצוואר. הייתי לבושה בתחתון בד בצבע גוף.
לבשתי את השמלה שלי שמגיעה עם ריפודים ככה שלא צריך חזיה ונעלתי את נעלי העקב השחורות שלי של כריסטיאן לוביטון שנתנו חיזוק טוב לגוף שלי, בכל זאת אני מטר 60 וצריכה קצת עזרה.
הסתכלתי על עצמי במראה(תמונה) וחייכתי.
נראתי טוב.
ללא ספק אני אסובב כמה ראשים הערב.לא מצאתי שום תיק שאני אוכל לקחת איתי בלי שיהרוס את השמלה.
שמתי את הכרטיס אשראי שלי במגן של הפלאפון, נראה לי שזה מספיק.הוספתי מעט ליפגלוס שקוף עם נצנצים. אני לא בן אדם של אודם אדום או צבע בולט במיוחד.
פיזרתי את השיער וניערתי אותו מעט שיסתדר כמו שצריך ועזרתי לו עם מעט ביבילייס.
עשיתי סיבוב והסתכלתי על השמלה מאחורה שהבליטה את האגן שלי עוד יותר.
״אומייגד רומייייי״ ליאן צרחה וקפצתי בבהלה.
הסתכלתי עליה מופתעת והיא צחקה, ״סליחה שהבהלתי אותך! אבל את נראת מדהים״ היא אמרה ותפסה את היד שלי כדי לסובב אותי.״שמעי״ היא מילמלה וצחקתי.
״את נראת טוב אחותי״ אמרתי והיא חייכה.״אני יודעת״ היא אמרה בהתנשאות וקרצה לי.
היא לבשה שמלה שחורה עם מחשוף אבל עמוק מדי, שצמודה מאזור החזה ורחבה יותר למטה.
האמת שמלה די יפה ומחמיאה.הגענו למועדון לאחר 20 דקות, חיכינו להיכנס ודין הלך לסלקטורית, ראיתי אותו מעביר לה שטר של מאתיים ולאחר שנייה נכנסנו.
בלעתי את הרוק שלי כשנכנסנו והיו המון אנשים, עד עכשיו הייתי במועדונים קטנים אבל זה ממש גדול ועם גדולים מאיתנו.
התיישבנו בשולחן משלנו ותוך כמה דקות כבר קיבלנו כל מה שהיה אפשר לרצות.
זה היה נראה כאילו כולם הרגישו ממש בנוח ונכנסו ישר לעניינים אחרי בערך חצי שעה הצטרפו עוד אנשים שחלק מהם הכרתי מאירועים משותפים ומהשכונה.דין לא הפסיק להצחיק אותי עם המשפטים והמבטים שלו, הוא החליט שהוא הזאב ואני הטרף שלו הלילה. ידעתי שזה בעיקר כי דין מפלרטט עם כל מה שזז ובגלל שהוא הריח.
זה לא הפריע לי ואפילו די הצחיק אותי כל ההתנהגות שלו.
המשכתי לרקוד קצת עם דין וקצת עם עצמי ודחיתי כל גבר שפנה אלי.הרגשתי מישהו נתקע בי והסתובבתי, ״סליחה יפה שלי״ גיא אמר והניח נשיקה על הראש שלי ועבר אותי עוד לפני שהספקתי לענות לו.
הוא הלך לכיוון הבר והסתכלתי עליו כשהוא דיבר עם מישהו שהיה עם הגב אלי.
התקדמתי לכיוונם מעט וניסיתי לראות עם מי הוא מדבר.
אני לא יכולה לשלוט בחטטנות שלי לפעמים.
YOU ARE READING
My queen 👑
Romanceמה קורה כששני עולמות הפוכים, הופכים לעולם אחד? מבית היוצרים של כמו אחותי, עדן וחלומות גדולים.❤️.