״את בכללי בחורה עם מראה מאוד עדין, אז חשבתי על צבע חזק שייתן לך סוג של כוחניות״ המעצבת אמרה והסתכלתי על אמא בהרמת גבה.
״ועל איזה צבע חשבת?״ שאלתי בזילזול.
״שחור״ היא אמרה, ספק שאלה.״ממש לא. אני מעדיפה צבע בהיר״ אמרתי ואמא שלי הסכימה איתי.
כבר עשר בצהריים ואנחנו פה מ8 בבוקר מחפשות שמלה שתתאים לערב, כמובן שאמא שלי מצאה תוך שניה ורק אני לא מצליחה למצוא משהו שהוא הסגנון שלי.״אני אוהבת סגנון קלאסי יוקרתי, ווינטג׳״ אמרתי למעצבת והיא הינהנה.
״משהו כמו של פעם״ הסברתי והיא נאנחה.״יש פה מעל אלפיים שמלות, אני מאמינה שנמצא משהו שתאהבי״
״השכרה או קניה במה אתן מעוניינות?״ היא שאלה את אצא שלי וקטעתי אותה,״את באמת חושבת שאני אלבש משהו שמישהי אחרת כבר לבשה?״ שאלתי בכעס ואמא שלי השתיקה אותי.
״לקנות״ אמא אמרה בחיוך והמעצבת הסתכלה עלי במבט עקום.
המשכנו לחפש עוד שמלות, עד שמצאתי את השמלה המושלמת.
היא הייתה בדיוק מה שרציתי. צבע כסף, עדינה וקלאסית. (תמונה)הגענו הביתה והכל כבר היה מוכן לערב. הבית היה נראה ממש טוב אפילו יותר מהרגיל ובחצר הלהקה כבר הייתה מוכנה וכך גם הבר שתייה.
עליתי לחדר והתחלתי להתארגן לקראת האירוע התרמה.
התאפרתי בעדינות, לבשתי את השמלה שנראתה מדהים אפילו יותר מבחנות.עשיתי סיבוב קטן לעצמי וחייכתי למראה.
לאחר שסיימתי הכל, ירדתי למטה ואנשים כבר התחילו להגיע. השעה הייתה 18:00 בדיוק ומדהים כמה אנשים הגיעו בדיוק בשעה שמצויינת בהזמנה. דייקנים.לקחתי לעצמי כוס מים והסתכלתי מסביבי, מחפשת את ליאן דין וגיא.
שלחתי הודעה לליאן ובדיוק דין נכנס ביחד עם גיא וההורים של דין.הם בירכו את ההורים שלי לשלום וגיא ודין באו לקראתי.
״קטנטונת, מת להוריד ממך את השמלה כבר״ דין אמר בקריצה ונישק את הלחי שלי.
״סתום תפה כבר״ אמרתי כשגיא צחק.
״האמת יצאת מטריד רצח״ גיא אמר ודין הביא להם כוסות יין.
״מה אין וודקה?״ דין שאל אותי ומשכתי בכתפיי.
כי אני גם שותה את זה כדי לדעת״ אמרתי בעייפות והוא גיחך.״כנראה בבר בחוץ״ גיא אמר.
״איפה ליאן, היא לא ענתה להודעות שלי״ שאלת את דין.
״לא נראה לי שהיא תבוא,״ הוא אמר והסתכלתמ עליו מבולבלת.
״מה זאת אומרת?״ שאלתי מופתעת ודין גיחך.״תירגעי היא תאחר כי היא באה מחיפה, היה לה תור עם איזה רופא שם״ גיא אמר ונאנחתי.
הסתכלתי על הדלת שבדיוק נפתחה ואסי נכנס ביחד עם עוד בחורה שלבושה בשמלה ממש ממש צמודה.העברתי עליהם מבט. עם כל התסכול בלהגיד את זה, אסי נראה ממש טוב. כל דבר מחמיא לו.
אבל אני לא יכולה להגיד את אותו הדבר עליה. השמלה שלה זולה מדי וקצרה מדי, השיער שלה שחור מדי והאף שלה קצת נוטה הצידה.
YOU ARE READING
My queen 👑
Romanceמה קורה כששני עולמות הפוכים, הופכים לעולם אחד? מבית היוצרים של כמו אחותי, עדן וחלומות גדולים.❤️.