0.8

2.2K 185 8
                                    

״מה יש לך?״ צרחתי.
״מה קרה לך?״ המשכתי לשאול כשאני מנסה לחייג למשטרה והיידים שלי רועדות.

״אל תתקשרי למשטרה,״ הוא ביקש והסתכלתי עליו בעיניים מבולבולת.
״מה קרה לך?״ שאלתי שוב.

״אחרי זה אני אספר לך, אני עכשיו צריך שתעזרי לי״ הוא ביקש והלסת שלו התהדקה.
״מה לעשות?״ שאלתי בבכי והנחתי את הפלאפון שלי על השייש.

״יש וודקה במקרר תביאי״ הוא ביקש בכאבים ורצתי למקרר לוקחת את הבקבוק וודקה ונותנת לו אותו.
הוא פתח אותו ולגם ממנו לגימה ארוכה, ״חשבתי שזה לפצע שלך״ רטנתי בכעס וחטפתי לו את הבקבוק מהיידים.

״מה עשו לך? מי עשה לך את זה? ירו בך? הם עדיין פה?״ שאלתי בלחץ והתחלתי להסתכל סביבי.
״הכל בסדר-״ הוא אמר ותפס את הזרוע שלי.

״מה אתה עושה?״ צרחתי וזזתי ממנו הכי מהר שאפשר, הסתכלתי על החולצה שלי שהייתה מלאה בדם.

״אני לא יודעת מה לעשות״ יבבתי בבכי.
״תירגעי-״ אסי ביקש.

״איך אני ארגע? איך אני אסדר את זה עכשיו?״ צרחתי עליו בככי.
״הרסת לי את החולצה״ המשכתי ליבב בבכי והוא מסתכל עלי במבט אבוד.

״אני די בטוח שאפשר להוציא דם מבגדים״ הוא אמר וניסה להתיישב.
״אי אפשר״ אמרתי בילדותיות למרות שלא באמת ידעתי.
״אני שונאת אותך״ רטנתי בכעס והוא ניסה להסתיר את החיוך שלו.

״בבקשה רומי. אני מתחנן״ הוא ביקש. ״תהיי רצינית תתאפסי על עצמך אני סובל פה״ הוא הוסיף ברצינות והנהנתי.
באמת קצת הגזמתי..

״מה לעשות?״ שאלתי מפוחדת.
״ש מקלחת ושירותים בסוף המדרגות, באחד הארונות יש תחבושת ואלכוהול לחיטוי, מן ערכה כזאת תביאי את כולה״ הוא ביקש והינהנתי.

״אפשר להוריד את העקבים?״ שאלתי.
״מה זאת השאלה המפגרת הזאת?״ הוא שאל בכעס ומשכתי בכתפיי.
״זה לא מנומס להיות יחפה בבית של אנשים,״

״רוצי אני מאבד פה דם, אז אם את לא רוצה שנסיים את הלילה הזה בבית עלמין אני מציע לך להעיף את הנעליים המזדיינות האלה ולרוץ למעלה כבר״ הוא צרח עלי והסתכלתי עליו בבוז תוך כדי שאני מורידה את הנעליים שלי.

רצתי למעלה הכי מהר שיכולתי ופתחתי את כל הארונות, מחפשת את הערכה.
מצאתי אותה בכלל בארון מגבות, מה הקשר?
למה להחביא ערכת עזרה ראשונה? צריך לשים אותה במקום נייד כמו מטבח או סלון, זה לא משנה עכשיו.

רצתי בחזרה למטה והתיישבתי מול אסי.
״מה עכשיו?״ שאלתי.

״יש בפנים מספרים-״
״אני לא מוציאה את הקליע״ קטעתי אותו ושילבתי יידים. הוא הידק את הלסת שלו ועצם עיינים בעצבנות כשהוא לוקח נשימה עמוקה.

My queen 👑 Where stories live. Discover now