0.9

2.1K 176 8
                                    

״אז מה היה כל כך דחוף?״ שאלתי את גיא כשהתיישבנו ליד הבריכה בחצר שלי.
״אני צריך ממך טובה ענקית רומי, אבל זה חייב להישאר סוד בנינו״ הוא ביקש והינהנתי. כבר התרגלתי להיות אשת סוג, לצערי.

״מה הטובה?״ שאלתי.
״אני צריך חמשת אלפיים שקל, אני אחזיר לך הכל״ הוא אמר וכיווצתי את הגבות בבילבול.
״אתה צריך ממני כסף?״ שאלתי מבולבלת.

״אני לא יכול למשוך עכשיו סכום כזה, אבא שלי מסתכל על ההוצאות שלי״ הוא הסביר. ״אני מוכר תאוטו לא כי אני רוצה רומי, הוא תפס אותי מעשן בו ג׳ויינט״ הוא הוסיף.

״בגלל זה אני נגד סמים״ טענתי. ״עכשיו אתה גם מסומם וגם עני״ הוספתי בחיוך והוא גילגל עיניים.
״אני סתם צוחקת, איפה הלך החוש הומור שלך?״ שאלתי בגילגול עיניים.

״אני אתן לך. אבל עדיין לא אמרת לי למה אתה צריך סכום כזה״ קבעתי.
״אני חייב למישהו כסף וזה לא בן אדם שמשחקים איתו רומי, שמעתי שמישהו היה חייב לו כסף ולא החזיר לו אז הוא הוריד לו את כל האצבעות ברגליים״ הוא אמר בפרצוף נגעל ועברה בי צמרמורת.

״ואתה עושה עסקים עם אנשים כאלה? באמת?״ שאלתי בבוז והוא נאנח.
״יש לו חומר טוב חוץ מזה שהוא עכשיו מנהל את האיזור-״

״זה לא מעניין אותי הדברים האלה וגם אותך זה לא אמור לעניין, אנחנו לא נכנסים לדברים האלה אנחנו ממקום שונה גיא, אתה לא אמור להיות חייב לאנשים כסף״ קבעתי בכעס.

״זה לא כזה פשוט רומי. לא משנה כמה אנחנו שונים מאנשים אחרים בסופו של דבר אנחנו נפגשים באמצע״ הוא ענה והסתכלתי עליו מופתעת כשאני משלבת יידים.

״מעניין שאת זה אתה לא אומר לי דין וליאן״ אמרתי בעקיצה והוא הניד בראשו.
״אין לי מה להגיד לך, מה את רוצה שאני יהיה אמיתי איתם? לפעמים אתם כמו חיות טרף רומי וכרגע אני בסיטואציה רומי שאני החלש״ הוא אמר בהתגוננות ונאנחתי.

״אני לא יכולה למשוך סכום כזה מהבנק בלי שאבא שלי ישאל שאלות״ מילמלתי.
״אבל אני יודעת מאיפה אפשר לקחת״ הוספתי בחיוך.

תאסוף אותי מחר אחרי בית ספר ונלך למשרד של אבא שלי, יש לך מזל שהנסיעת עסקים שלו מתעכבת אחרת גם זה היה בלתי אפשרי״ אמרתי והוא הינהן.

״אני חייב לך״ הוא אמר ונאנחתי בגיחוך.
״אתה לא חייב לי כלום. פשוט תשמור על עצמך ואל תעשה שטויות כאלה״ ביקשתי והוא משך אותי לחיבוק.

חיבקתי אותו בחזרה והוא חיזק את האחיזה.
״תודה על הכל את החברה הכי טובה שלי״

.

נכנסתי אל הבית שלי עם גיא ועליתי לחדר להחליף בגדים כשהוא נשאר עם תהל בסלון.
הנחתי את התיק גב שלי על הכיסא ופיזרתי את השיער שלי מהקוקו, התלבשתי(תמונה) ונעלתי סנדלי כסף של סטיב מאדן.

My queen 👑 Where stories live. Discover now