אז תקשיבו, אני מוצפת הודעות בנוגע לסיפור ומצד אחד זה עושה לי ממש כיף לקבל את כל ההודעות האלו, אבל מצד שני אני חייבת שתבינו שאני משתדלת להעלות פרק כל יומיים- שלושה וזה הכי הרבה שאני אצליח, אני לא יכולה להעלות פרק כל יום מהמון סיבות..
אז אני אשמח שתבינו ותתחשבו בזה.״אבוש״ צרחתי כשנכנסתי הביתה וראיתי את אבא שלי יושב בסלון.
הוא צחק וקם לקראתי כשאני רצה לחבק אותו.
הוא נתן לי חיבוק ענקי כשהוא מניח נשיקות על הראש שלי,
״מישהי פה התגעגעה אלי״ הוא אמר וחיזקתי את החיבוק.
״הכי בעולם״ אמרתי בחיוך והוא צחק.שיחררתי את החיבוק והוא נישק את המצח שלי, ״איך היה כשלא הייתי? הכל היה בסדר?״ הוא שאל ומשכתי בכתפיי כשאנחנו מתיישבים על הספה ביחד.
״היה בסדר אבל קרו קצת דברים״ אמרתי בילדותיות והוא צחק.
״קדימה תספרי לי״ הוא ביקש וסגר את הפלאפון שלו.״אז מבחינת חברות הכל בסדר, למרות שהיה קצת מתח בין טל ונוי לליאן אבל זה כבר עבר ועכשיו רגיל כזה למרות שאני קצת מתרחקת מטל ונוי״ סיפרתי והוא הינהן.
״למה את מתרחקת מהן?״ הוא שאל.
״זה לא בכוונה או משהו, אבל ככה זה מרגיש.״ אמרתי.
״אה ונהרסה לי החולצת וינטג של שאנל״ הוספתי והוא צחק.
״איך היא נהרסה? את בדרך כלל שומרת יפה על החפצים שלך״ הוא אמר ועצרתי לשניה. חושבת מה להגיד הרי אני לא יכולה להגיד לו שהיא התלכלכה בדם של השכן.״סיפור ארוך״ אמרתי בקצרה.
״ואני חייבת להחליף פלאפון אבא, זה לא הגיוני שאני עדיין עם שמונה פלוס כשיצא כבר אייפון אקס מקס״ אמרתי והוא הינהן.
״אני אטפל בזה נסיכה שלי״ הוא ענה וחייכתי אליו. ״ממש התגעגעתי אלייך,״ הוספתי והוא משך אותי לחצי חיבוק.לאחר עשר דקות שהוא מספר לי איך הייתה הנסיעה שלו, מתן נכנס הביתה עצבני.
״אבא״ מתן אמר בעצבנות והסתכלתי עליהם מבולבלת.
״מתן. מה שלום הנכדים שלי?״ אבא שאל אותו וסגר את הפלאפון.״איפה אמא?״ מתן שאל מתעלם מהשאלה של אבא.
״אבא שאל אותך משהו״ אמרתי בכעס.
״אבא יודע שאני לא מדבר איתו״ מתן אמר ואבא שלי גיחך.״ככה אתה רוצה להתקדם? עם הילדותיות הזאת שלך, ככה תישאר כל החיים שלך שכיר״ אבא אמר והסתכלתי על שניהם.
״עם אבא כמו שלי שתמיד שם לי רגליים במקום לתמוך בי, בטח שאני אשאר שכיר״ מתן ענה.
YOU ARE READING
My queen 👑
Romanceמה קורה כששני עולמות הפוכים, הופכים לעולם אחד? מבית היוצרים של כמו אחותי, עדן וחלומות גדולים.❤️.