0.17

1.4K 127 25
                                    

יפות שלי💖
סורי סורי וסורי! לא העלתי מלא זמן פרק, אבל אני חוזרת עם הסיפור כשהוא כמעט גמור ויכולה להבטיח לכן, סיפור כזה עוד לא כתבתי בחיים שליייי!!!! כמה מחכה לכן לחוות עם הדמויות שלי!!
תודה על הסבלנות וההתמדה❤️❤️❤️

״למה אתה צולע?״ שאלתי את גיא שהתיישב על הפוך בחדר שלי:
״למה הברזת?״ הוא שאל בהתחכמות וגילגלתי עיניים.

״אני שאלתי קודם״ קבעתי.
״קמתי בלילה לשתות מים, קיבלתי מכה מהשולחן אוכל״ הוא אמר והסתכלתי עליו בחוסר אמון.
״אתה יישן כמו גופה. אתה קמת באמצע הלילה?״ שאלתי בזילזול.

״שאלת אז עניתי, שחררי״ הוא ביקש בחוסר סבלנות.
״אוקי״ מלמלתי.

״אז מה איתך?״ גיא שאל והרמתי גבה כשאני מתיישבת על המיטה שלי.
״ניסית לקנות מאסי באירוע התרמה?״ שאלתי כשאני מסתכלת עליו בחצי מבט.
הוא נאנח וקם להתיישב לידי.

״רומי הקטנה שלי״ הוא מילמל כשהוא בעדינות מופלאה מניח קצוות שיער מאחורי האוזן שלי.
הסתכלתי עליו במבט שואל והוא חייך אלי חצי חיוך.
״אני לא יודע לאן החיים שלי הולכים יותר, רומי״ הוא אמר ברצינות והניח את היד שלו על היד שלי.

״מה יש לך?״ שאלתי מבולבלת.
״אני חושב שאני צריך עזרה רומי,״ הוא מילמל ותפסתי את היד שלו בחוזקה.

״אני חושב שאני כן מכור לזה,״ הוא הודה בפניי ובלעתי את הרוק שלי.
״למה אתה חושב ככה?״ שאלתי בשקט למרות שידעתי שזה נכון עוד הרבה לפני.

״אני מנסה להתרחק ולחשוב על דברים אחרים ולהמשיך בחיים שלי, אבל אני לא מצליח לחשוב על שום דבר חוץ מזה, אני הולך ברחוב ואני בקריז משוגע, אני נוהג באוטו ורק חושב שהייתי הרבה יותר מרוכז אם היה לי קצ-״

״תפסיק״ ביקשתי ובלעתי את הדמעות שעמדו להתפרץ.
״זה הכל בראש שלך״ קבעתי.
״אני צריך טיפול״ הוא התחנן בפניי ונאנחתי בכבדות.

״איך אני יכולה לעזור לך, בוא נמצא מישהו שיכול לתת לך טיפול״ אמרתי בשקט והוא עטף אותי בחיבוק.
חיבקתי אותו בחזרה כשאני מניחה את הראש שלי על בית החזה שלו.

״מצאתי כבר מישהו שיכול לעזור לי, אבל אין לי מאיפה לשלם לו בלי שאבא שלי ישאל שאלות״ הוא אמר וניגבתי את הדמעה שלי.

״אני אתן לך את הכסף״ קבעתי. והוא נאנח.
״אני שונא לקחת ממך כסף״ הוא אמר ונישק את הראש שלי.

יש רגעים כאלה בחיים, שאת יודעת בכל הלב שלך שהבן אדם שהכי קרוב אליך בעולם מצא משהו אחר, זה לא חייב להיות חבר אחר או בת זוג.
אני וגיא מעולם לא שיקרנו אחד לשני, אף פעם לא הלכנו מסביב או ניסינו לרמות אחד את השניה וזו הפעם הראשונה שפשוט ידעתי שהוא משקר לי בפנים, בלי בושה.
למה שתקתי? כי זה החבר הכי טוב שלי, והדמעות שחונקות אותי לא נתנו לי לדבר.
דמעות של אכזבה וחוסר אמון.

My queen 👑 Where stories live. Discover now