0.13

2.2K 223 22
                                    

״בשישי בערב השבוע, יש את האירוע התרמה שאירגנתי״ אמא אמרה כשאני ותהל העפנו מלח אחד על השני.
״תפסיקו״ היא ביקשה שוב וצחקתי.

״את עושה את זה בבית שוב?״ תהל שאל בפה מלא ועשיתי פרצוף נגעל.
״קצת נימוס. לא גדלת בגן חיות עד כמה שאני יודעת״ אמא אמרה לו בכעס ונעצתי את המזלג שלי בעוף.
״באמת? כי אני רואה פה היפופטם״ הוא אמר כשהוא מסתכל עלי וגילגלתי עיניים.

״בכל מקרה,״ אמא אמר בקול גבוה ושנינו התרכזנו בה.
״תהל, אני אודה לך מאוד אם כמו תמיד לא תגיע״ היא אמרה וצחקתי.
״גם אני אוהב אותך אמא״ הוא אמר בחיוך והיא צחקה.

״ורומי יפתי, אני אצטרך שתחלקי אחרי האוכל את ההזמנות לאירוע צדקה״ היא ביקשה והרמתי את הראש מהצלחת.
״למה אני?״ שאלתי בחוסר נוחות. ״תשלחי את אחד העובדים לעשות את זה״ ביקשתי והיא הניחה את המזלג שלה.

״איזה פרצוף יהיה לי לעשות את זה?״ היא שאלה בגיחוך. ״זה צריך לתת הרגשה ביתית, חמה ומזמינה. אם אני אשלח שליח אף אחד לא יכבד אותנו בנוכחותו״ היא הסבירה.
״בטח שכן אמא״ אמרתי בכעס.

״אני לא הייתי מגיעה לאירוע אם לא הייתי מקבלת הזמנה באופן אישי. בטח לא אירוע שיעלה לי הרבה כסף״ היא אמרה ונאנחתי.
״מה את כל כך מצוברחת?״ היא שאלה.
״זה מעייף״ רטנתי בכעס.

״זה בסך הכל בשכונה, תהל ילך עם האוטו לשאר האנשים שלא נמצאים בשכונה״ היא אמרה וחייכתי חיוך קטן.
״מתי החלטת את זה?״ הוא רטן בכעס והיא חייכה אליו.
״מגיע לך״ אמרתי בחיוך והוא עשה לי אצבע משולשת.

לאחר שסיימנו לאכול לקחתי את ההזמנות ועליתי לחדר.
החלפתי לשמלת קיץ פשוטה של דיור(תמונה) ופיזרתי את השיער.
נעלתי את הסנדליים בצבע כסף שלי ולקחתי את הפלאפון של יחד עם ההזמנות וירדתי למטה.

״את הולכת לחלק?״ אמא שאלה וקמה מהספה.
הינהנתי בחוסר רצון והיא צחקה.
״די כבר. זה למטרה טובה, חוץ מזה שאת כל העבודה הקשה הפלתי על אחיך גם ככה״ היא אמרה בחיוך וליטפה את הלחי שלי.

״טוב״ מלמלתי בחצי חיוך והיא חייכה.
״תשמרי על עצמך ותחזרי מהר״ היא ביקשה והינהנתי.

וככה עשיתי. עברתי מבית לבית בשכונה ונתתי את ההזמנות, כמובן שכל אחד רצה הסבר על מה יהיה ואם יש קוד לבוש. האמת שהם די התלהבו מהאירוע התרמה הפעם, כנראה שבגלל שהפעם הם גם יקבלו תמורה לכסף שלהם.

עד עכשיו זה היה פשוט וקל. יש אירוע עם אוכל ומוזיקה ותורמים כסף לעמותה מסויימת וזהו. עם הזמן אמא שלי שמה לב שפחות ופחות אנשים מגיעים לאירוע.
אז היא יצרה קשר עם גלריות אומנות, וציירים.
והמוטיב הפעם הוא כזה, כל מי שתורם סכום מסויים, האמן מצייר אותו והוא לוקח את הציור וכמובן יש גם אפשרות פשוט לקנות ציורים של האמן.

My queen 👑 Where stories live. Discover now