Wstęp

2.4K 64 7
                                    

Emily Knowles jest pewną siebie dziewczyną, popularną wśród znajomych. Ma wymarzonego chłopaka oraz starszego brata, który jest ulubieńcem matki. Pewnego razu umiera jej ojciec, który był jedyną osobą, której mogła zaufać. Wiedział o wszystkich problemach Emi a nawet o jej chłopaku, czego nie domyśliła się nawet jej matka ani brat. Od śmierci ojca minął miesiąc. Brat Emily skończył szkołę, znalazł mieszkanie w Bristolu i tam także zaczął pracować. Mama Emi dostała awans, przez który musi przenieść się do Londynu. Emily została postawiona przed wyborem. Przeprowadzić się do jej brata albo pojechać wraz z matką. Jej brat - Josh, nie chciał jej przyjąć do siebie więc nie zostało jej nic innego niż przeprowadzić się do Londynu. Jedna przeprowadzka stanie się powodem zmartwień a także kłopotów. Co się stanie? Kogo pozna? Jak ułoży się jej życie?

Skrzyżowałam ręce i krzyknęłam mu prosto w twarz. - Spierdalaj.

- Przeginasz, mała. - odpowiedział łagodnie.

- Jedyną osobą, która tutaj przegina to jesteś ty.

- To co tutaj jeszcze robisz? - zmarszczył brwi i odetchnął.

- Właśnie wychodzę. - spojrzałam się na niego wrogo i skierowałam się w stronę wyjścia ale w ostatniej chwili się zatrzymałam.

- Następnym razem nie zostawiaj swojego smartfona na stołówce. - powiedziałam stojąc twarzą do drzwi i po chwili wyszłam.

Jeżeli przeczytałeś/łaś ten prolog to jestem Ci wdzięczny. Jest to dla mnie coś nowego, gdyż nigdy nie publikowałem moich ff w internecie. Jestem przygotowany na jakąkolwiek krytykę i gdy coś Ci się nie spodoba to śmiało napisz do mnie i razem spróbujemy rozwiązać ten problem.

Fanfiction jest o dziewczynie, która będzie za każdym razem odrzucała flirt chłopaka. Jest nim Niall i postanowiłem, że nadam mu tytuł badboya - akurat tutaj kreatywnością się nie popisałem ale czuję się najlepiej pisząc w takiej tematyce. Emily - główna bohaterka postanowi się pobawić Horanem wzbudzając w nim zazdrość ale jak to się skończy? Na razie wam nie zdradzę szczegółów bo to zależy od was czy będziecie chcieli cztać ten ff.

You&IOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz