Bi konuda biraz yazmak istiyorum ballarım. Şimdi şöyle biliyorsunuz ki yazmam zor hatta aşırı zor ama ben zaman bulup yazmaya çalışıyorum fakat hiçbir şekilde karşılık alamıyorum ve bu cidden motivasyon kırıcı bir şey. Siz yorum yapmayınca veya okuyup vote'lamayınca sanki boşuna uğraşıyormuş gibi hissediyorum. En azından yorum yaparsanız hem ben daha sık yazmaya çalışırım hem de karşılıklı bir iletişimimiz olur❤️
____________________________Yanıma baktığımda uzun zamandır görmediğim birini gördüm.
Ege..
Yanımda onu görünce dayanamayıp sarıldım.
"Nerelerdesin sen Gece?"
"Evdeydim bayadır ya"
"Olayları duydum güzelim sen üzme kendini" güzelim mi? Tanrım bilerek mi yapıyorsun?
Güzelim lafını duyunca bu sefer dayanamadım bende insanım sonuçta değil mi? Hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladım.
Ege bi yandan beni teselli etmeye çalışırken bi yandan Demir'e sövüyordu.
Ege'yi görünce aklıma gelmişti de hani Demir'i bastığım gün Rüzgar bana Ege olayı diye bi olaydan bahsetmişti. Neydi acaba? Sorsa mıydım? Yok ya. Sonra şaaaaparım artık.
Ege'yle biraz oturup sohbet ettikten sonra oradan kalkıp Selenlerin evine gittim. E tabii anneme haber vermiştim ama Selen'e söylememiştim. Sürpriz olsun istedim.
Onların evi zaten bulunduğum yere yakın olduğu için 5 dakika içinde oradaydım. Kapı zilini çaldıktan hemen sonra açılan kapıyla içim rahatladı. Belki evde değildir diye düşünerek üzülmüştüm bende.
Yukarı kata çıktıktan sonra onların kapısının önüne gittim. Kapı açıktı zaten. İçeri girdiğimde içeride Selen ve Simay oturuyordu. Kavga mı ediyordu onlar?
"Ya bak saçma saçma konuşma Simay Gece'nin hiçbi suçu yok"
"Hayır var her seferinde aynısını yapıyor bıktım artık ondan"
"Asıl biz senden bıktık be!"
"Ben size naapmış olabilirim?"
"Geldiğinden beri burnumuz boktan çıkmadı Simay"
"Bu Gecenin benim sevdiğim çocukları çaldığı gerçeğini değiştirmez"
"Namık Kemal'i bilir misin Simay?"
Ne diyordu ya bunlar?
Hızlıca içeri girdim. Selen beni görünce boynuma sarılıp:
"Sonunda evden çıkmışsın Geceaşkım. Seni o kadar özledim kiii" diyip beni öpmeye başladı.
Kesin bi boklar yedi.
"Siz neyden bahsediyorsunuz iki saattir?"
"He sen onları duydun mu?" diye soran Selen'den hemen sonra Simay evden hızlıca çıkıp gitti. Ben yine hiçbir şey anlamamıştım.