24 - finale bir kala

2.4K 127 23
                                    

Selen'e olanları anlattığımda önce bana bağırıp çağırmış sonra beni anlamıştı. Şimdi geriye bunu bizimkilere nasıl açıklayacağım çok bulmak kalmıştı.

Nasıl yapacağımızı Selen'e sorduğumda benim uyumam gerektiğini her şeyi halledeceğini söylemişti. Bende ona güvenip kendimi uykuya bırakmıştım.

•••

Selen'den..

Gece saat 1 gibi uyuduktan sonra ilk olarak Ege'yi aradım. Ona olanları bildiğimi ve bu işi yarın akşam bitireceğimizi söylemiştim. Ayrıca nasıl yapacağımızı da anlatmıştım. E çocuk görünce şok olmasın yani yazık.

Ege'den sonra Demir ve Furkan'ı da arayarak yarın akşam üstü Hayal Cafe'ye gelmelerini söyledim. İkisi de tabii ki kabul etti. Gecenin annesi hastanenin kafeteryasında olduğundan onun yanına gidip Gece'ye bi moral buluşması düzenlemek istediğimi anlattım. Önce biraz şüpheyle yaklaşsa da sonra tabii ki kabul etti. Benim ikna ediciliğimle kimse başa çıkamaz.

Bu ufak işleri hallettikten sonra Gece'nin yatağının hemen yanındaki koltuğa kıvrılıp uyudum. Artık her şey yarına kalmıştı.

Sabah uyanır uyanmaz Gece'yi kontrol ettim. Daha uyanmamıştı. Bende fırsattan istifade aşağı inip kendime bi tost aldım. Dünden beri bir şey yemediğim için karnım kazınmıştı. Tostumu yiyip yukarı çıktığımda odadan çıkan doktorları gördüm. O an ki endişeyle hızlıca doktorların yanına koşup "Gece'ye bir şey mi oldu!?" diye çığırdım. Ama neyseki sadece rutin kontrollermiş.

Odaya girdiğimde Gece elinde telefonu biriyle mesajlaşıyordu. Yanına gidip ekrana baktığımda Ege'yle konuştuğunu gördüm.

ege: bu kadar koşa süreceğini düşünmemiştim

gece: üzgünüm ama hislerimi biliyosun bunu konuşmuştuk en başında

Gece haklıydı. Tek dileğim Ege'nin olayları yokuşa sürmemesiydi.

•••

Gece'den..

Öğlen 12 olduğunda annem ve dedem beni görmeye gelmişlerdi. Annemin söylediğine göre babam sabah erkenden işe gitmek zorunda kalmış. Ama akşam erken dönecekmiş.

Dedem hiçbir şeyim olmadığını söyleyince annemle vedalaştım. Çünkü o bi süre daha burda kalıp dedemle vakit geçirecekti. Vedalaştıktan sonra Sanem'le aşağı indik. Aşırı rezil bir halde değildim. Çünkü annem saolsun bana küçük bi çanta hazırlayıp getirmişti. Biz de direk buluşacağımız kafeye gitmeye karar verdik.

Ben yürüyerek gitmek istesem de Selen buna izin vermeyip bizi zorla bir taksiye bindirdi. Boşuna israf..

Kafeye geldiğimizde Ege, Demir ve Furkan bir masada oturmuş bizi bekliyorlardı. Tam Ege bana sarılmak için ayağa kalkmıştı ki ben onu pas geçip hemen arkasındaki kişiye yöneldim.

Bitti Mi?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin