Unutursun için yana yana🌙
_____________________________Salona girdiğimde gördüğüm şeyi size anlatmam imkansız gibi bir şeydi. Demir bir kızın omzuna başını yaslamış ve öylece duruyordu. İlk başta beni görmemişlerdi.
Ama sonra Demir kafasını kaldırdı. Beni gördüğü gibi yanıma gelip gözümdeki yaşları sildi. Ne zaman ağlamıştım ben?
"Sevgilim gerçekten yanlış anladın" ağzından gelen leş gibi koku ve konuşma tarzı sarhoş olduğunu gayet net belli ediyordu.
Bir şey diyemedim.
Tam kapıya doğru giderken içerdeki kız yanıma geldi:
"Cidden yanlış anladın. Bi dinlersen anlıycaksın."
"Dinlemek istemiyorum."
Çok sakindim ve bu sessizlik bana bir şeyi hatırlatıyordu.
Evet, fırtına öncesi sessizlik.
Tam kapıdan çıkmışken arkadan bir erkek sesi daha geldi. Tanıyor gibiydim. Ama bununla uğraşamazdım.
Demir peşimden gelmek istemişti ama Rüzgar onu tutuyordu. Seslerinden anlıyordum.
Apartmandan çıkıp binanın yanındaki merdivenlere gittim.
Hayatımda ilk defa bu kadar kırıldığımı, bu kadar yıkıldığımı, bu kadar hayal kırıklığına uğradığımı hatırlıyordum.
Herkesten her şeyi beklerdim. Ama Demir'den bunu asla beklemezdim.Dizlerimi kendime çekmiş ve başımı da dizlerime yaslamış öylece dururken biri gelip yanıma oturdu. Kim olduğuna bakacak kadar bile halim yoktu.
"İyi misin sen?"
Rüzgar'dı. VE İYİ MİYİM DİYE SORUYORDU.
"Rüzgar siktirip gider misin?"
"Gece bak gerçekten yanlış anladın ya sen benim kardeşimsin ben sana böyle bir şey yapılmasına göz yumar mıyım?"
"YUMMUŞSUN İŞTE. BİR DE BANA GELME DİYORSUN. SENİ KIRMAK İSTEMİYORUM AMA GİT BAŞIMDAN!"
"Sonra konuşalım o zaman?"
Sessiz kaldım. Bir süre sonra gitti. Böyle olmamalıydı. Her şey çok yanlış ve çok alakasız gelişmişti.
Buraya gelirken bindiğim taksinin şoförünün numarasını almıştım. Hemen o abiyi aradım. Beni aynı yerden alabilir mi diye sorduktan sonra telefonu kapattım. Az öncekiyle aynı pozisyona döndükten bir 15 dakika sonra taksi gelmişti.
Arabaya bindim. Taksici abi gözlerime baktıktan sonra:
"Kızım iyi misin?"
"İyiyim abi saol" hayır, hıçkırmıyordum.
"Sevgilini mi yakaladın?"
"Abi rica etsem bir şey sormasan?"
"Amerikanvari derken şaka yapıyosun sanmıştım ben kızım"
Sessiz kaldım. Çünkü konuşursam ağlardım. Ağlarsam daha da güçsüzleşirdim. Ve güçsüzleşmek en son istediğim şeydi.
Demir beni unuttuysa bende onu unuturdum.