O evde gördüğüm kız ve Demir yan yana oturmuş gülüşüyorlardı. Galiba adam öldürmem gerekecekti bu okulda. Ama umrumda bile değildi. Demir bitmişti. Biz bitmiştik. Şimdi yeni maceralar gerekiyordu ve ben bulmuştum.
Bizim içeri girdiğimizi görür görmez kız yerinden kalkıp sınıftan çıktı. Demir zaten yüzüme bile bakamıyordu. Böylesi herkes için daha iyi.
Bizde sınıfa girer girmez yerimize oturduk. Kısa çaplı bi olay değerlendirmesi gerekiyordu. Şimdi Furkan beni seviyormuş. Ama Ege de seviyormuş. Simay ve Selen kavga ederken o yüzden Simay "Gece sürekli benim eskilerimi çalıyor" gibi bir şey demiş. Demir'i gördüğüm kız Furkan'ın kardeşiymiş. Bu hikayede bir bahçivan bi de uşak eksik.
Selen'le bunları konuştuktan sonra hangisini seveceğime karar vermek kalmıştı. Ama bilmiyordum ki. Ege, yakışıklı ve iyi biri ama Simay olaylarından sonra onu sevebilir miyim? Peki ya Furkan? O beni gerçekten seviyor mu? Bunların hepsinin cevabını öğrenmek için bi fikrim vardı. Bu fikri Selen'e anlattığımda ne kadar zeki olduğumu söyledi söyledi durdu.
O sırada içeri giren öğretmenle konu kesildi. Ders edebiyattı. Bu adamda çok sıkıcı ya (oldlar hatırlar).
...
Sonunda bir gün daha bitmiş evime gidiyordum. Bugün telefonumu kapatıp direk uyumak istiyordum bu hafta yorucu geçecekti.
...
Okuldan gelir gelmez uyumak aslında planın bir parçasıydı. Annem eve benden geç geldiği için geldiğinde beni uyurken görünce beni hasta sandı tam da istediğim gibi. Akşam 9 gibi yatağımdan kalkıp saçımı başımı iyice dağıttıktan sonra aşağı salona indim. Annem beni o halde görünce hemen telaşlanıp "Yarın okula gitmesen mi kuzum?" dedi. Ben ilk başta "Yok gidiyim" desem de annem izin vermedi Allahtan. Canım annem. Daha sonra da bi hastanede baş hekim olan dedemi arayarak rapor istedi. Artık 4 gün boyunca evdeydim. İşte bu yüzden doktor akrabalarınızı sevin.
___________________________
Ben geldiiim LGS bitince sahalara geri döndüm hepinizi özlemişim