Kusura bakmayın canlarım ciğerlerim annem telefonuma el koydu hafta sonu yazıp paylaşmaya karar verdim bundan sonra her pazar bölüm atıyoruum💜
Eve döndüğümde taksideyken kapattığım telefonumu açıp kenara koydum. Demir'den 8, Rüzgardan 13 arama vardı. Annemde 1 kere aramış ve bana ulaşamayınca Seleni aramış Selende olayı toparlayıp "benimle" demiş. Bende anneme ona göre bi şeyler anlattım. Daha sonra odama gidip kapımı kitledim ve telefonumu uçak moduna alıp şarkı açtım. (şarkı multide)
Uzun zamandır bu kadar kötü hissetmedim demiştim ya hani vazgeçtim ben. Gayet iyiyim. Ve ona bu yaptıklarının acısını çektirmeye kararlıyım. Onun beni üzmeye, aldatmaya hakkı varsa benimde vardı.
Ama kendi kendime karar vermek istemiyordum. Bu yüzden Selen'i arayıp ona olanları anlatmaya karar verdim.
"Alo, Gece?"
"Selen sana bir şey anlatmam lazım"
"Anlat canımın ciğerü"
"Ya bak şimdi biz önce Rüzgarla Demirlerin evine gittik. Mehmet Amca'dan arayınca açtı. Ama Rüzgarla özel olarak konuşmak istedi. Sonra Rüzgar bana sen gelme falan dedi"
"Sakın düşündüğüm şey olmasın"
"Dur devam ediyorum. Sonra Rüzgar bi taksiye bindi ben başka bi taksiye ben bunu takip ettim. Hiç bilmediğim bi yere gitti. Sonra o binaya girince bende taksiden inip binanın arkasında kapı var mı diye bakmaya gittim şansıma yangın kapısı açıktı. Kaçıncı daireye bastığını görmüştüm işte çıktım o kata. Rüzgar açtı kapıyı salona girdiğimde ne gördüm sence?"
"Demir sana sürpriz hazırlamış?"
"Aynen hem de nasıl sürpriz içerde bi kızla sarmaş dolaştı"
"Yalan"
"Baya gerçek"
"Yanlış anlamış olabilir misin?"
"Salak mıyım ben?"
"O anlamda demedim de yani Demir yapmaz böyle bişey"
"Bende öyle sanıyodum"
"Neyse bebekim sonra konuşalım bunu"
Telefonu kapattığımızda içim rahatlamıştı. Selen'le konuşmak bana hep iyi gelirdi zaten.