23

2.4K 133 11
                                    

Uzun zaman oldu farkındayım ama kendimde hiç yazma hevesi bulamıyodum. Şimdi geri döndüm ama bu kitap maksimum 2-3 bölüme biter. Belki yeni bişeylere başlarız. Ne dersiniz?
____________________________

Gece'den..

Doktor odadan çıktıktan sonra Selen yanıma geldi. Neler olduğunu ona anlatmamı istedi haliyle. Bende Ege'yle konuştuğumuz şeyleri ona anlattım. Şok içinde kaldı tabii. E haklı da.

Selenle biraz yalnız başımıza konuştuktan sonra içeri Ege, Furkan ve gözleri kıpkırmızı olan Demir girdi. Demir'in bu haline üzülmüştüm. Narkozun etkisi de geçtiği için artık olanları daha net seçebiliyordum.

Ege girer girmez yanıma gelip "İyisin dimi güzelim?" diyerek saçlarımı okşadı. Bu ilgisi hoşuma gidiyordu. Ama odadaki yüzlere baktığımda bunun sadece benim hoşuma gittiğini anladım. Çünkü herkes Ege'ye iğrenir gibi bakıyordu.

"Ee ne zaman çıkıyomuşsun?"

"Yarın öğlen gibi"

"Ee kim kalıyo akşam yanında?"

"Tabi ben" Ege artık sınırlarını zorluyordu.

"Saçmalama istersen hem ailesi varken siz kalamazsınız" diyen Selen yine her zamanki gibi haklıydı.

"Sen mi kalıcaksın?"

"Evet Furkancım bi sorun mu var hem ailemden izin aldım bile ben" Selen her şeyi halletmişti. Her zamanki gibi..

•••

Beyler saat 8-9 gibi bizi rahat bırakmışlardı. Böylece bizde bi süre annem, babam ve dedemle sohbet ettikten sonra onları odadan kibarca çıkarmış; dedikoduya başlamıştık.

Selen'e anlatmam gereken çok fazla şey vardı. Çünkü bugün hiçbir şey planladığım gibi gitmemiş ve olanlar beni bile şoka sokmuştu.

Selen'e dönüp "Sana bi şeyler anlatmam lazım ve bana çok kızıcaksın." dediğimde bana sanki salakmışım gibi bakmış ve "Bu günlük sana kızma kotamı doldurdum. Ne demek ya biz gelmeden Ege'yle çıkmak?! İnsan haber verir. Ayrıca biz bunu sen hemen biriyle çık diye planlamadık. Sadece kimin seni sevdiğini anla diye yaptık. Ama senin yaptığın şey.." derken onun sözünü kesip
"Kimseyle çıkmıyorum" diyerek onu bi kez daha şoka sokmuştum.

Bitti Mi?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin