25 - final

2.9K 126 37
                                    

Demir'e sarıldığımda herkes şok içinde bana bakıyordu. Ege hariç. O yüzünde hafif bir gülümsemeyle bakıyordu bize. O sırada Rüzgar Ege'ye dönüp "Bir şey yapmıycak mısın lan sevgiline sarılıyo olm kendine gel"

Herkesten böyle tepkiler gelmeye başlayınca Demir'i ve o çok sevdiğim kokusunu bırakıp herkese açıklama yapmak zorunda hissettim kendimi.

"Şimdi beyler bayanlaaar.."

"Merdivenden kayanlar?" Rüzgar salak salak espiriler yaptıktan sonra ben devam ettim.

"Başlıyorum izninle" dedikten sonra Rüzgar'a bakıp izin alırmış gibi başımı salladım. O başıyla onaylayınca devam ettim.

"Biz Selen'le bi plan yaptık. Ben hasta numarası yapıcaktım ve hastaneye ilk gelen beni en çok seven benim için en çok çabalayan olucaktı. Ama o sorada malum apandisit falan ciddi ciddi ameliyata girdim."

"Eee?" diyen Furkan iyice merak ettiğini göstermişti.

"Kesmezsen anlatıyo BENİM güzelim" diyen Demirse olanlardan gayet keyif aldığını belli etti.

"Neyse işte.. sonra ilk Ege geldi. Ama fark ettim ki ben ondan veya Furkan'dan hoşlanamam. Çünkü ben her ne kadar Demir'e karşı her şey bitti desem de içimde bi şeylerin bitmediğini farkındaydım. Ama biraz da burnunun sürtmesi lazımdı. Bende bunu Ege'ye anlattım. Beni anladı ve kısa bi süre de olsa benimle sevgili olmanın onu iyi hissettirceğini söyledi. Biz de size böyle bi oyun oynamaya karar verdik." sözümü bitirdiğimde nefes nefese kalmıştım.

Herkes birbirine sessizce bakarken Demir ayağa kalkıp bana elini uzattı. Elini tutup ayağa kalktığımda hafif bi müzik çalmaya başladı. Kesssiiin Selen'in işiydi. Furkan ve Ege'nin önünde biraz utanmış ve onlar için üzülmüştüm ama bugün benim günümdü.

Elimi Demir'in omzuna koyduğumda o da elini benim belime koydu. Sakince dans etmeye başladığınızda kulağıma eğilip "Bitmedi mi şimdi?" 

"Bitmedi sevgilim" dediğimde mutluluktan gözleri dolmuştu. Dansı bırakıp sıkıca ona sarıldığımda herkes duygulanmıştı.

Bi süre daha orda durup konuştuğumuzda herkesin keyfi yerindeydi. Ama en çok Demir'in.

Herkes çıkarken Ege yanıma gelip "Bir kaç saat da olsa beni çok mutlu ettin Gece. Umarım mutlu olursun" dediğinde açıkçası duygulanmıştım. Çünkü ben böyle bi olgunluk sergileyebilir miydim bilemiyorum. Ona sarıldıktan sonra Demir beni kendisine çekip öptü. Ufak çaplı kıskançlıklaarr..

Tam kapıdan çıkmadan Demir koltukta çantasını unuttuğunu söyleyerek kafeye geri girdi. O sırada da Furkan fırsattan istifade yanıma gelip bana sarıldı. Ben ne olduğunu anlayamasam da bu sarılmayı ona borçlu olduğumu düşünerek karşılık verdim. Kulağıma eğilerek "Ne olursa olsun sen mutluysan ben mutluyum balım" dedi ve söyler söylemez ben cevap veremeden yanımdan gitti. O gittikten sonra Senem, Rüzgar ve Demir yanıma geldiler. Senem ve Rüzgar bana sarıldıktan sonra sahilde dolaşmak istedikleri bahanesiyle bizi yalnız bıraktılar. Bi süre kafede oturup eski zamanları ve beraber geçiremediğimiz zamanlarda neler yaptığımızı anlattık. Ve fark ettim ki ben onu onun beni özlediğinden çok daha fazla özlemişim.

•••
Üç gün sonra..

Sabah kalkar kalkmaz uzun zamandır ilk defa okula gidicek olmamın heyecanıyla hazırlandım. Uzun zaman dediğim 3 gün ama bana uzun geldi yaani napabilirim?

Hazırlandıktan sonra bahçeden gelen korna sesiyle hızlıca aşağı indim. Ama aşağıda servis yerine Demir'in siyah spor arabasıyla karşılaştım. Benim tarafımdaki camı açıp "Bırakıyım mı güzelim?" diye sorunca direk arabaya atladım. Çünkü beni buraya almaya geldiğine göre servise ve anneme haber vermiştir herhalde.

Okula gidene kadar kafam onun omzunda uyukladım. Hayatımın en huzurlu yolculuklarından biriydi.

Okula el ele girdiğimiz için bütün gözler bize dönmüştü. O sırada İdil yanımıza gelip "Bitmemiş miydi ya sizin?" diye sorunca dayanamayıp:

"BOŞUNA BEKLEMEYİN ASLA BİTMİYCEK BİÇIIIIZZ!" diye bağırdım. Evet, mutluyum.

___________________________

Gerçekten bir devri kapattım gibi hissediyorum. Gece, Demir, Selen, Rüzgar, Ege, Furkan hepsi benim için çok ayrı çok özel. Siz en başından beri hep Ege'yi istediniz. Ama aslında o doğru düzgün sevmiyordu. O sadece Gece'nin güzelliğine aldanmıştı. Furkan ise evet cidden seviyordu. Ama Gece bütün olanlara rağmen Demir'i affetmeyi tercih etti. Ne kadar mantıklı bi karardı bilemiyoruz tabii. Onu da kendileri bilsinler bir zahmet.

Çok büyük ihtimalle bir daha Anonim serisine devam etmem. Çünkü devam ettikçe karakterler ve kitap yıpranıyor gibi hissetmeye başladım. Ama bu neredeyse bir buçuk yıllık süreçte yanımda olan yorum ve beğeni olarak bana emeklerimin karşılığını verem herkese çoook teşekkür ederim💗 Kitap ve seri bitse de ben ve karakter sizin için hep burda olucaz. Eğer aklınıza takılan bir soru varsa tam bu satıra sorunuzu bırakabilirsiniizz🥰

Dediğim gibi bir daha bu seriye devam etmeyi düşünmüyorum belki eğer isterseniz ve ben burayı özlersem özel bölüm gelir. Ama seriye yeni bir kitap çıkacağını düşünmüyorum. Anlattığım gibi kitap yıpranıyor çünkü.

Bende bunun yerine yeni bir kitaba başlamaya karar verdim. Şu an hazırda bir kısım ve sizin için yayınlanmayı bekliyor.

Sizce yeni bir kitaba başlayayım mı? Başlarsam destek verir misiniz? Ve eğer başlarsam size buradan haber vereyim mi?

ben geri dönene kadar hepinize booolll öpücükleeer💗💗

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 12, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Bitti Mi?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin