7. chapter

379 31 2
                                    

Když jsem došla na autobusák, na poslední lavičce seděl Harry. Seděl nahrbrně, ruce měl skřížené a díval se směrem dolů. Lákalo mě si tam sednout, takže jsem zrychlila.

„A-Ahoj Harry.“ Vykoktala jsem ze sebe a snažila se aspoň trošku usmát. Neodpověděl, jenom se na mě podíval. „Můžu?“ zeptala jsem se a posadila. „Jdi pryč.“ Šeptl a díval se do země. „Ehm, co?“ řekla jsem a trošku se zasmála. „Jdi pryč!“ zakřičel a to mě už fakt nasralo.

„Promiň, Harry, ale.. děje se něco? Nemá to něco společného s tím, jak ti psala Candy? Jo, vím to, a omlouvám se. Prostě.. jsme v pubertě! Hormonům nezabráníš, takže..“ říkala jsem mu trošku optimisticky. Neodpovídal. „Noo ?“ zeptala jsem se ho a pousmála se.

Podíval se na mě a bylo to tu zase. Ty divné kruhy pod očima. „Vypadni, Nicole, nemyslím to zle, ale jdi pryč.“ Řekl mi docela klidným hlasem. Radši jsem šla, měla jsem z něj tak trochu strach.

Postavila jsem se a odcházela. „Děkuju.“ Zaslechla jsem jeho šeptnutí. „Bože..“ řekla jsem si a šla si sednout na svoji zastávku. Za chvilku mi jel bus, takže jsem tam ani moc dlouho nemusela čekat.

*Druhý den ve škole*

„Ahoj Nicole!“ zakřičela na mě Candy, když jsem vstoupila do třídy. „Ahoj.“ Řekla jsem a šla si sednout do lavice. „Čau kočko.“ Pozdravil mě Louis. „Ehm, čau. Ahoj Harry.“ Řekla jsem zkysle. Zase neodpověděl.

„Něco proti mně máš?!“ zakřičela jsem na něj, protože mě to jeho ignorování už štvalo. Podíval se na mě a vzápětí odešel.

Zazvonilo. První hodinu jsme měli dějepis s naším novým učitelem, takže to byla taková odlehčující hodina. Harry se nevrátil ani na druhou hodinu, ani na tu poslední. „Ehm, co s ním je?“ zeptala jsem se Louise o přestávce. „S kým?“ zeptal se mě a zasmál se. „No, s ním. S Harrym,.. ehm.. asi už to víš, ale.. ne nic. Prostě.. mám o něj obavy, tak chci vědět, co s ním sakra je!“ trošku jsem se naštvala. „Nic neřeš.“ Odpověděl a nahodil falešný úsměv.

„Tak děcka. Buďte rádi, poslední 2 hodiny vám odpadají, protože jedu s vaší třídní na jednu schůzku. Máte volno. Nashle.“ Řekla rychle učitelka, když vstoupila do třídy. Teď tu byl všude povyk, ječení, prostě všechno

„No..“ řekla jsem a zasmála se. „Jdeš na oběd? Zeptala jsem se Candy. „Ne.“ Odpověděla. „Fajn.“ Řekla jsem a už jsme vycházely ze školy.

__________________________________________________________

Trošku kratší, ale už začíná Titanic!!! <34567 :3 No jo :D Žeru ten film :3 Slíbila jsem vám další díl o víkendu, tak ho tu máte :)

Dangerous Secret |cz #dokončenoKde žijí příběhy. Začni objevovat