"Co?" zeptala jsem se třídy a rozhodila rukama. "Kde jste byli? Co?" zeptala se mě provokativně Candy. "Já na záchodkách. Proč?" odpověděla jsem a dala si ruce v bok. Jenom se ušklíbla. Viděla jsem Zayna, jak něco píše na malý papírek, zmuchlal ho a pak ho chtěl hodit Harrymu, jenomže ten ho nechytil. tudíž dopadl před Candy. Rychle ho vzala a v duchu si přečetla. Pak mi ho pomalu podávala a řekla: "Debil.." a ušklíbla se. Přečetla jsem si ho a dala Harrymu. "Jo, jsi fakt borec!" křikla jsem na něj přes celou třídu, když v tom vešel učitel do třídy. Od Harryho jsem slyšela lehké "Co?" a pak jsem už jen viděla, jak si to naštvaně čte.
Když skončila škola, začala jsem si rychle balit věci, nechtěla jsem tam už být dýl. "Candy, rychle nebo nestihnem bus!" křičela jsem na ní. "Klid, jede až za půl hodiny!" řekla a poplácala mě po rameni. Naposledy jsem se podívala na Harryho, ale to jsem neměla dělat, protože mě silně chytl za ruku a řekl: "Nicole, já takový nejsem, věř mi! Nevím, co to do Zayna vjelo. Prostě.. myslel si, že tě chci dostat jenom do postele- v našem případě do záchodu. To zní divně. No zpět k tématu- já tě mám upřímně rád, a nenechám si to od nikoho zkazit, takže.. máme domluvenou zmrzku. Jdeš?" a podal mi ruku. Chytla jsem se ho a vyšla jsem ze školy.
"Candy, jestli chceš, můžu jít s tebou." řekla jsem Candy a smutně se na ní podívala. "Ne, v pohodě. Užívej si." odpověděla mi a zamávala, já taky. "Tak? Kam půjdeme?" zeptala jsem se Harryho. "K nám?" navrhl. "Jo." souhlasila jsem a propletli jsme si ruce. Bylo mi v tu dobu fajn.
Příšli jsme před jeho dům- nebo spíše vilu. "Páni. Tak tady bydlíš ty zazobanče jeden?" nestíhala jsem se divit. Otevřel bránu a vešli jsme na krásně upravenou zahradu. Zrovna tam byl jeho zahradník, který stříhal růže.
"Buenos días, James!" pozdravil zahradníka a zamával na něj. James, můj zahradník. Španěl. "Hola, Mr. Styles" odpověděl mu James a rozeběhl se k nám. V ruce držel krásně rudou růži, kterou mi dal. "Děkuji." řekla jsem zdvořile a usmála se na něj a on běžel zpět ke svým růžím. "Červené on má nejradši." řekl Harry.
Vstoupili jsme dovnitř. "Ty vole, ty máš barák velký jak prase!" řekla jsem udiveně a pak se omluvila: "Eh, promiň." a pousmála se. Došli jsme do obyváku. Měl krásné 2 velké bílé kožené sedačky. "Posaď se. Chceš něco k pití?" zeptal se. Jenom jsem kývla hlavou a rukou přejela přes kůži. "Páni. A ta televize! Tak tady chci bydlet." řekla jsem si humorně v duchu.
Za chvilku tu byl Harry a v rukou držel 2 sklenice červeného vína. Udělalo se mi z toho špatně. "Ehm, Harry? Promiň, ale červené víno.. no.. Upřímně ho nesnáším." řekla jsem mu na rovinu. "Nevadí." pousmál se a za chvilku tu byl s nějakým dalším alkoholem. Ťukli jsme si a napili se. Já ho to celé vypila na ex.
"Mm, je fakt vynikající!" pochválila jsem to a Harry mi nalil ještě. "Děkuji." šeptla jsem a napila se. Bylo to trošku silnější, ale tím pádem byla lepší atmosféra. "Tak.. nepustíme si televizi?" navrhl a já souhlasně kývla. Zrovna tam běželo něco romantického. Jaká náhoda!
Harry podal deku a oba nás zakryl. Ležela jsem v jeho náruči a užívala si ten film. Pak ještě Harry šáhl po ovladači, už jsem myslela, že to chce přepnout, ale jenom stáhl rolety. Byla tu docela tma, ale bylo to lepší. Atmosféra byla lepší..
______________________________________________________
Takže, další díl je na světě♥ Jde ještě dneska někdo na WWA T? Já nakonec ne, no.. nasere -,- :DD.. ale co už.. doufám, že se tahle část líbila♥
See u later (:
-MrsClaireStyles
ČTEŠ
Dangerous Secret |cz #dokončeno
Fanfiction17-ti letá Nicole spolu se sestrou se přestěhují za otcem do Londýna a budou navštěvovat novou školu. Nicol pozná záhadného kluka. Cítí, že je neobyčejný, má se od něj držet dál nebo.. ?