Κεφάλαιο 9

348 93 7
                                    

''Όσοι ήταν πρόθυμοι να μιλήσουν είπαν το ίδιο πράγμα: Η Λυσσάντρα Ρίχακ χρησιμοποιεί τα φίλτρα της για να σωπάσει τις φωνές που δημιουργούν προβλήματα στον αδελφό της''

Ο Ραίγκαρ βημάτιζε στο καθιστικό έχοντας μια προβληματισμένη έκφραση στο πρόσωπο του. Πριν από λίγο η βραδιά του εξελισσόταν υπέροχα αλλά επιστρέφοντας στα διαμερίσματα του βρήκε την Σελέστια που τον περίμενε φέρνοντας δυσοίωνα νέα.

''Αν επιμένεις να μείνουμε εδώ τότε τουλάχιστον στείλε ένα γράμμα στον άρχοντα-πατέρα σου και ενημέρωσε τον για την κατάσταση''

''Είσαι τρελή; Αν αυτά που μου είπες φτάσουν στα αυτιά της μητέρας μου θα έρθει η ίδια εδώ για να μας σύρει πίσω στην πατρίδα''

''Αν αυτά που λέγονται είναι αλήθεια...''

''Η υπόθεση απέχει πολύ από την πραγματικότητα. Αλλά σ' το είπα και πριν, αν εσύ θέλεις να φύγεις-''

''Μια μέρα θα γίνεις ο Άρχοντας μου'' τον διέκοψε. ''Και το καθήκον μου θα είναι να σε προστατεύω. Δεν θα αρχίσω να αμελώ αυτό το καθήκον από τώρα. Θα μείνω μαζί σου''

''Σ' ευχαριστώ'' Ήξερε πως ένας Άρχοντας δεν έπρεπε να ευχαριστεί τους υπηκόους του, ήταν αναμενόμενο να τον υπηρετούν, αλλά της ήταν ευγνώμων που ήταν πρόθυμη να τον ακολουθήσει παρόλο που δεν συμφωνούσε μαζί του. Η εμπιστοσύνη της σήμαινε πολλά.

''Οπότε, πως θα κινηθούμε;'' τον ρώτησε.

''Θα συνεχίσουμε σαν να μην ξέρουμε τίποτα και θα κρατήσουμε τα μάτια και τα αυτιά μας ανοιχτά. Πρέπει να πλησιάσουμε τους Ρίχακ''

Η Σελέστια ξεφύσηξε ειρωνικά. ''Αυτό θα είναι δύσκολο με τον Άρχοντα Ντέρεκ, έτσι ακριβοθώρητος που είναι''

''Οι προσωπικοί φρουροί του όμως;'' πρότεινε.

''Κατάλαβα. Μπορώ να το αναλάβω αυτό αλλά τότε θα πέσει πάνω σου η δύσκολη αποστολή να πλησιάσεις την πριγκίπισσα'' του είπε με μια –όχι και τόσο- μικρή δόση σαρκασμού. ''Τι θα γίνει με τους δικούς μας ανθρώπους;''

''Θα φροντίσουμε να είναι προσεχτικοί αλλά όσο λιγότερες λεπτομέρειες μοιραστούμε τόσο το καλύτερο. Τα μυστικά διαδίδονται εύκολα μέσα σε ένα παλάτι και δεν θέλω οι Ρίχακ να ξέρουν ότι τους υποψιαζόμαστε''

Η Σελέστια ένευσε. ''Συμφωνώ. Αλλά επιμένω πως πρέπει να ενημερώσουμε κάποιον από την οικογένεια. Άσε με να γράψω ένα γράμμα στη Μύριαμ για να έχουμε μια ασφάλεια σε περίπτωση που τα πράγματα γίνουν άσχημα''

Επικίνδυνες ΣυμμαχίεςWhere stories live. Discover now