Και έλεγα, δεν θα γράψω μια Σημείωση και σε αυτή την ιστορία; Φυσικά και θα γράψω.
Αν είστε παλιοί εδώ (χλωμό γιατί όλοι οι παλιοί μου αναγνώστες βαρέθηκαν και έφυγαν) θα έχετε παρατηρήσει ότι με το ''Επικίνδυνες Συμμαχίες'' έκανα κάτι που δεν είχα κάνει με τις προηγούμενες ιστορίες μου: Ήμουν συνεπής στα updates.
Από την αρχή του χρόνου που ξεκίνησα να το γράφω έχω υπάρξει πολύ συνεπής στο να γράφω και να ανεβάζω κεφάλαια (κάτι που έχει να συμβεί από τις αρχές του 2017) και είμαι πολύ υπερήφανη γι' αυτό. Δυστυχώς, γράφω αυτή τη σημείωση για να σας ενημερώσω ότι αυτό θα σταματήσει να συμβαίνει.
Ο λόγος είναι ένα τηλεφώνημα που δέχθηκα πριν από μερικές μέρες από το αφεντικό μου. Το γραφείο όπου δουλεύω ανοίγει και πρέπει να επιστρέψω στην ενεργό δράση. Από τη μια ενθουσιάστηκα επειδή μισθός (duh) αλλά από την άλλη ξέρω ότι οι μέρες της ελευθερίας μου τελείωσαν. Γιατί αν κάποιος από εδώ έχει τη χαρά να εργάζεται την τουριστική περίοδο θα ξέρει ότι αυτό σημαίνει πολλές ώρες δουλειά και ρεπό πιο ακριβοθώρητα και από ροζ δελφίνι. Επειδή με ξέρω καλά ξέρω πως όταν δουλεύω οι ρυθμοί που γράφω μειώνονται δραματικά, τόσο λόγο χρόνου όσο και κούρασης. Οπότε ξέρω πως δεν υπάρχει περίπτωση να καταφέρω να γράφω ένα κεφάλαιο την εβδομάδα.
Ζητώ λοιπόν την κατανόηση σας για τις καθυστερήσεις που θα ακολουθήσουν, και θα ακολουθούσαν έτσι κι αλλιώς επειδή είμαι στη μέση του βιβλίου και επειδή είμαι ανάποδος άνθρωπος σκέφτηκα πρώτα την αρχή και το τέλος και μετά τη μέση οπότε δεν έχω σκεφτεί και τόσο καλά τις λεπτομέρειες. Και είμαι αισιόδοξη επειδή φέτος ασχολούμαι μονάχα με μια ιστορία οπότε μπορώ να εστιάσω πάνω της, και επειδή η φύση της δουλειάς μου είναι τέτοια που συνήθως μου αφήνει κάποιο χρόνο κενό μέσα στη μέρα οπότε μπορώ να ξεκλέψω χρόνο για γράψιμο, αν φυσικά δεν μου έχουν ζαλίσει το κεφάλι (σήμερα ξεκίνησα να γράφω λίγο το επόμενο κεφάλαιο)
ESTÁS LEYENDO
Επικίνδυνες Συμμαχίες
AventuraΌταν ο Ραίγκαρ Ντρόγκομιρ λαμβάνει μια πρόσκληση από τον Ντέρεκ Ρίχακ βλέπει την ευκαιρία για μια συμμαχία. Αποφασισμένος να γεφυρώσει το χάσμα ανάμεσα στους Οίκους τους ταξιδεύει στη Νταχάρα μαζί με την ξαδέλφη του, Σελέστια. Ωστόσο αυτό που ξεκινά...