Το χωριό των Αστερόφωτων ήταν πολύ διαφορετικό από το χωριό των Ημισελήνων. Η Σύναξη της Ραζιγιέ είχε πλατιούς δρόμους όπου έπαιζε όταν ήταν μικρός με καταπράσινο χορτάρι. Εδώ η γη ήταν γκρίζα και σκληρή. Τα σπίτια με τους χοντροχτισμένους πέτρινους τοίχους και τις αυστηρές επίκλινες σκεπές ήταν ασφυκτικά κοντά το ένα με το άλλο λες και προσπαθούσαν να αγκαλιαστούν για να προστατευτούν από το δριμύ ψύχος του χειμώνα. Παρά τα ξεκάθαρα σημεία ζωής –αναμένα κεριά στα παράθυρα των σπιτιών, μαύρες τολύπες καπνού που υψώνονταν στον ουρανό από τις καμινάδες, κότες που τσιμπούσαν σπόρους από το έδαφος, κάρα φορτωμένα με σανό και κομμένα καυσόξυλα- το μέρος του έδινε μια ψυχρή και αφιλόξενη αίσθηση. Οι ελάχιστες μάγισσες που κυκλοφορούσαν τους κοίταζαν με βλέμματα γεμάτα καχυποψία. Φόβος πλανιόταν στην ατμόσφαιρα. Μπορεί η αρρώστια να μην είχε φτάσει μέχρι εδώ αλλά η παρουσία της ήταν αισθητή.
Το σπίτι της Ίριας ήταν το μοναδικό διώροφο κτίσμα. όλο αυστηρές γραμμές και δίχως διακοσμητικά στοιχεία όπως γλάστρες με φυτά ή φυλαχτά κρεμασμένα στην εξώπορτα. Η μάγισσα άνοιξε την πόρτα και οι τέσσερις τους την ακολούθησαν μέσα.
Κάποιος είχε ανάψει τη φωτιά στο πέτρινο τζάκι και οι φλόγες χόρευαν πάνω στα μισοκαμένα κούτσουρα, ρίχνοντας το απαλό πορτοκαλί φως τους στο δωμάτιο. Οι τοίχοι ήταν καλυμμένοι με υφαντά με ζωηρά χρώματα και βαριές βιβλιοθήκες από σκούρο ξύλο γεμάτες με μαγικά βιβλία. Ο Ραίγκαρ αναρωτήθηκε πόσα από αυτά είχαν έρθει από το κάστρο της οικογένειας του. Όταν ο πατέρας του είχε έρθει για να διαπραγματευτεί το λύσιμο της κατάρας που οι μάγισσες είχαν ρίξει στο στρατόπεδο των Ντρόγκομιρ ο Ελεαζάρ είχε ζητήσει ως αντάλλαγμα (εκτός από το προφανές, να φύγει ο στρατός από την περιοχή του) τα μαγικά βιβλία που είχαν μαζέψει οι Ντρόγκομιρ από τον καιρό των Διωγμών. Ο θείος Νάριαν είχε διαφωνήσει με την απόφαση του πατέρα του να δώσει τα βιβλία, κάτι που τους θύμιζε μέχρι και σήμερα, αλλά δεν ήταν ότι είχαν και πολλές επιλογές.
Η Ίρια κάθισε στη κεφαλή του μακρόστενου τραπεζιού στο κέντρο του χώρου και τους έκανε νόημα να καθίσουν. Ο Ραίγκαρ και η Σελέστια πήραν τις θέσεις στα δεξιά της ενώ η Άντρια και ο Γουίλ κάθισαν μαζί στα αριστερά της μάγισσας.
''Λινέα'' φώναξε η Ίρια.
Μια μελαχρινή νεαρή γυναίκα εμφανίστηκε από την πόρτα στα δεξιά του δωματίου (ο Ραίγκαρ υπέθεσε πως ήταν η κουζίνα του σπιτιού)
STAI LEGGENDO
Επικίνδυνες Συμμαχίες
AvventuraΌταν ο Ραίγκαρ Ντρόγκομιρ λαμβάνει μια πρόσκληση από τον Ντέρεκ Ρίχακ βλέπει την ευκαιρία για μια συμμαχία. Αποφασισμένος να γεφυρώσει το χάσμα ανάμεσα στους Οίκους τους ταξιδεύει στη Νταχάρα μαζί με την ξαδέλφη του, Σελέστια. Ωστόσο αυτό που ξεκινά...