Saturnh: Naber bebeğim?
kimgv: ?
Kâğıtları kontrol ettim ve nerdeyse herkes geçmiş. Bu imkânsız.
Burnuma kötü kokular geliyor.
Saturnh: Ayağınız kokuyordur öğretmenim. Ne de olsa gün boyu ayakta öğrencileri azarlamakla mesgulsünüz.
kimgv: Saçmalamayı kes artık! Terbiyesiz olduğun kadar saygısızsın da!
Nasıl çektiniz kopyayı? Tüm sınıfların doğruları da yanlışları da hemen hemen aynı.
Saturnh: 6. hissimiz kuvvetli öğretmenim, kimin ne yaptığını hissettik.
kimgv: Kopya çektiğiniz apaçık ortada.
Kimin bu sistemi hazırlayıp kopya çektiğini söylersen sözlülerin 100 öğrenci.
Saturnh: Benim kim olduğumu bilmiyorsunuz.
Sadece ben değil herkesin sözlüsü 100 olmalı!
Ayrıca size neden güveneyim?
kimgv: Kimse benim sınavımda kopya çekecek kadar cesaretli olamaz!
Çekmekle kalmamış bir de sistem kurmuşsunuz bu yüzden onları bulup başlarını ezmek istiyorum.
Bunun için herşeyi yaparım.
Saturnh: Asla arkadaşlarımı satmam!
Hayır ogretmenim sacmalamayin. Chin-Hwa ve Cho-Hee değil saçmalıyorsunuz şuan.
Kimgv: Hani asla satmazdın arkadaşlarını.
Doğrusu bir not için arkadaşlarını satacağını düşünmezdim öğrenci.
Saturnh: Her gün onlar tarafından alaya alınıp eziklenseydiniz emin olun o zaman düşünürdünüz öğretmenim.
kimgv: Bilmiyordum.
Yarın yanıma gel ve birlikte müdürün yanına gidelim, bu konuyu böylece halletmiş oluruz.
saturnh: ksşdkwinfşs şakaydı, onlar kim ki bana zorbalık etsinler. Sadece burunları çok havada indirmenin vakti geldi diye düşündüm.
Sistemi onlar kurdu tabi para karşılığında.
Kimgv: Anladım.
Saturnh: Eee?
Kimgv: Ne ee?
Saturnh: Öğretmenim sözlülerimiz diyorum hani 100 yapacaktınız ya.
Kimgv: lslfşsmgşe cidden inandın mı?
Çok safsın öğrenci. Hangi öğretmen herkesin sözlüsüne 100 girer ki? Ayrıca hak etmedikleri hâlde!!
Saturnh: :)
Peki öğretmenim, beni kandırdınız.
Ama unutmayın, son gülen iyi güler :)
İyi geceler.
Kimgv:Yatıyor musun? Hem de bu saatte.
Saturnh: Hayır öğretmenim sadece aptal kuzenim arıyor.
Tekrar iyi geceler.
Kimgv: Pekala,
Sana da iyi geceler öğrenci...
Kimgv çevrimdışı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seonsaengnim // Kim Taehyung
Teen FictionKim Taehyung çiçeği burnunda bir ingilizce öğretmenidir. Danbi ise bu adama aşık ve klasik aşklara hayran bir liseli öğrencidir. Ve ingilizce öğretmeni Kim Taehyung asla ingilizce anlamayan Danbi'nin sınıf öğretmeni olarak görevine atanır. Kimgv:...