Karanlık, gecede yerini almış. Güneş ise bir gün daha veda etmişti şehire.
Danbi ve Taehyung tüm gün evde oturmuşlar, plan yapmışlar ve film izlemişlerdi.
Taehyung, Danbi'ye tekrar bir şey olacak diye ona solabilecek bir çiçek edasıyla bakmıştı. Danbi ise bu durumdan gayet memnundu. Kim memnun olmazdı ki?
Merdivenlerden aşağı inen Danbi de bu günün ne kadar güzel olduğunu düşünüyordu. Aklı; yemek yerlerken değen ellerine, Taehyung'un esprilerine, onun güzel gülüşüne gidip duruyordu. Tabii bunları düşünürken de istemsizce sırıtıyordu.
Merdivenlerin bitmesine son 4 basamak kala Taehyung'un Danbi'ye neden sırttığını sormasıyla Danbi birşey varmış gibi telaşlanmış ve bir anda kontrolünü kaybederek ayağının takılıp kendisinin öne doğru düşmesine neden olmuştu.
O düşüşünü hafifletmek için alçılı kolu da dahil ellerini önüne siper ettiği sırada Taehyung onu tutmuş ve klasik olan o bakışmayı yaşamışlardı. Danbi adet yerini bulsun diye Taehyung'dan hızla ayrılmış ve özür dileyerek salona doğru hızla ilerlemeye başlamıştı.
Taehyung miniğin utandığı için hızlı hareketlerle salona kaçtığını düşünürken yanılıyordu.
Danbi'nin kaçmasındaki amaç telefonunda yaptığı listeye bir başka madde daha eklemekti.
TAEBİ İLE KLASİK AŞK
√ Mesajlaşarak sevdiği şeyleri öğrenme
√ Ağlarken yanında bulunma
√ İltifat ederken utanıp kızarma
√ Herhangi bir nedenden dolayı sarılma (Ki o bunu gözünde, Taehyung'un özlem dolu sevinciyle onu kolları arasına alarak yazdığını hayal ediyordu.)
√ Düşerken tutması, aşk dolu bakışlarla göz göze gelme 😍 (kesinlikle bir kazaya yol açmaya engel olunması nedeniyle bunu yapması dışında bir sorun yoktu.)
√ Utanıp o ortamdan uzaklaşmaNe kadar madde eklerse o kadar çok izleyip özendiği dizilerdeki aşıklar gibi hayat süreceğini sanıyordu garibim Danbi. Yanılıyor sayılmazdı tabii. Bu maddeleri yaşadıkça birbirlerine daha çok yakınlaşıyorlardı.
Taehyung'un aklı sabahtan beri Danbi'yle konuşması gereken konudaydı. Okul çıkışında yapmak istediği, hastanede konuşması gereken konudaydı.
Sabahtan beri konuşması gereken zamanı kollamıştı. Fakat ne zaman konuyu açacak olsa bir şey oluyordu.
Artık zamanı gelmiş gibi hissediyordu.
Taehyung Danbi'ye doğru adımladı. Kendini açıklayacak ve bu konuya bir son verecekti. Nedenini bilmiyordu fakat Danbi üzülünce onun da içinde bir şeyler parçalanıyordu. O ağlarken sebebinin kendisi olduğunu bildiği için kendine kızdığını hissetti. Hastalandığında ona bir şey olacak korkusuyla endişelendi, öksürdüğünde kendi boğazı parçalanıyormuş gibi hissetti.
Taehyung neden böyle hissettiğini bilmiyordu fakat onunla bir an önce konuşup bu durumu çözmesi gerektiğinin farkındaydı.
Tam Danbi'nin yanına gitmiş konuşmak adına bir harekette bulunmuştu ki Danbi bir öksürük krizine tutulmuş ve elinde tuttuğu ekranı açık telefonu yere düşürmüştü.
Taehyung, Danbi'nin bu halini görür görmez Danbi'nin oturduğu koltuğa oturmuş ve öksürük krizinin geçmesi için onu sakinleştirerek sırtını sıvazlamaya başlamıştı.
Aptal Taehyung böyle yaptıkça Danbi'nin sakinleşeceğini düşünüyordu fakat şöyle bir şey vardı ki bu da Danbi'nin öksürük krizinin artması için daha iyi bir nedendi. Taehyung, ona platonik olan bir kızın sırtını sıvazlıyordu. Bu Danbi'ye iyi gelmek yerine onu daha da beter ediyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seonsaengnim // Kim Taehyung
Teen FictionKim Taehyung çiçeği burnunda bir ingilizce öğretmenidir. Danbi ise bu adama aşık ve klasik aşklara hayran bir liseli öğrencidir. Ve ingilizce öğretmeni Kim Taehyung asla ingilizce anlamayan Danbi'nin sınıf öğretmeni olarak görevine atanır. Kimgv:...