1

97 9 1
                                    

Około 12.34 obudził mnie telefon od Em.

- Halo? - odebrałam trochę zaspana.
- MATKO ty jeszcze spałaś!?
- Możliwe
- Nie ważne. SŁUCHAJ!!!
- No słucham
- SHAWN BĘDZIE MIAŁ KONCERT NIEDALEKO NASZEGO MIASTA !!!!! - wykrzyczała radośnie dziewczyna.
- SERIO !?
- Czy ja Cię kiedyś okłamałam?
- Yyy, no możliwe
- Ej!
- Żartuje - wybuchnełyśmy śmiechem.
- Ale jest jeszcze zła wiadomość
- Nie mów że bilety już wyprzedane!
- Tak
- No super - padłam załamana na łóżko.
- Trza było tak długo nie spać
- Dzięki - przewróciłam oczami.
- Ale...
- Ale ?
- Ja tak długo nie śpię i kupiłam 3 bilety !
- Aaaa!!! Bosze, ale się cieszę.
- Dobra ja muszę kończyć, pa!
- A... - dziewczyna się rozłączyła.

Ugh, ale ja nie wiem kiedy, o której i gdzie jest ten koncert.

Zeszłam na dół. Moich rodziców nie było bo byli w pracy, a mój brat ? Szczerze? Nie wiem pewnie śpi, albo poszedł już na miasto ze swoją dziewczyną. Nie mam nic do niej, jest nawet spoko, da się z nią pogadać.
   Wyjęłam z lodówki składniki i zrobiłam naleśniki. Wyszło ich około 20, ja zjem pewnie 3 - 4, reszta będzie dla Louis'a, jego dziewczyny i rodziców.
  Zjadłam i poszłam do swojego pokoju. Otworzyłam i stałam przed szafą patrząc na moje ubrania. Wybrałam czarną bluzkę i czarne spodenki. Poszłam do łazienki ubrałam się i zrobiłam lekki makijaż. Po około 15 minutach wyszłam z łazienki i zeszłam do salonu.

Zaczynając od początku. Jestem Rachel, mam 18 lat, 154 wzrostu, kasztanowe średniej długości włosy, brązowe oczy.
Mam również starszego o 2 lata brata Louis'a, a moi rodzice to Monica i Harry Smith.
Gdy miałam 14 lat zaczęłam słuchać Shawn'a i się w nim "zakochałam", gdy miałam 15 zaczęłam słuchać The Vamps i znowu się "zakochałam", jest ich czworo Brad, Connor, James i Tristan, ja wybrałam Brad'a, a gdy miałam 16 lat zaczęłam słuchać Why don't we i również się "zakochałam", ich jest akurat pięcioro, Daniel, Zach, Corbyn, Jonah i Jack, tym razem wybrałam wszystkich, oprócz Zach'a bo... tego dowiecie się później i Daniela bo nie za bardzo przypadł mi do gustu, ale jak to się potoczyło dalej i czy ich wszystkich spotkałam i poznałam i czy się zdecydowałam, tego dowiecie się jak będziecie czytać.

Zdecyduj się Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz