18

6 2 0
                                    

Po wielu nie przespanych nocach i poduszek mokrych od łez, zapomniałam w końcu o Kevinie. Znaczy wiecie nie dosłownie, że wymazalam go ze swojego życia. Po prostu mi przeszło.
Trochę przez ten czas się wydarzyło. Byłam na 2 koncertach The Vamps, poznałam kilku chłopaków, dołączyłam do paczki Ronnie. Daniel razem z Zach' iem, Corbyn' em, Jack' iem i Jonah' em założyli zespół o nazwie Why don't we, no i co najważniejsze byłam szczęśliwa. Jak narazie w szkole też nie idzie mi najgorzej.

   Gdy wróciłam do domu ze szkoły dostałam wiadomość od Ronnie :

Ronnie👼🏻: Idziesz z nami do parku?
Rachel🌙: Czemu nie.
Ronnie👼🏻: Oki to za 15 minut przyjdę po Ciebie i pójdziemy razem.

Zjadłam na szybko naleśnika, którego zrobił tata. Potem pobiegłam na górę się przebrać i umyć zęby.
Założyłam krótkie, ciemne spodenki i czerwoną bluzkę, vansy, wzięłam do buzi gumę i założyłam mały, czarny plecak na plecy i zeszłam na dół.
5 minut później była już Ronnie. Pożegnałam się z tatą i wyszłyśmy.

- Jak podoba Ci się tutaj? - zapytała Ronnie.
- Jest cudownie! - odpowiedziałam, a dziewczyna się uśmiechnęła.

Resztę drogi rozmawiałyśmy o szkole, o naszej paczce i różnych pierdołach.
Gdy doszłyśmy na miejsce, byli już tam Daniel, Jonah, Zach, Corbyn, Jack i paru innych naszych znajomych.

Reszta popołudnia była wspaniała. Na koniec postanowiliśmy, że pójdziemy do Starbucks'a, ale Daniel nie mógł iść więc poszliśmy bez niego. Wszyscy wzięliśmy kawę i usiedliśmy przy stoliku. Nagle dostałam snapa, a to od kogo go dostałam... zaniemówiłam! To od Kevina! Naprawdę!? Kiedy wszystko się układa, coś musi się spieprzyć! Otworzyłam go.

 zaniemówiłam! To od Kevina! Naprawdę!? Kiedy wszystko się układa, coś musi się spieprzyć! Otworzyłam go

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.


Chwilę później dostałam od niego wiadomość:

Kevin💔: Tęsknię za Tobą :(

Powiedziałam wszystkim, że muszę już iść, wybieglam jak najszybciej z kawiarni i zapłakana pobiegłam w stronę domu. Niestety po drodze wpadłam na Daniela.

Zdecyduj się Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz