2

58 5 2
                                    

12.24

Od razu gdy się obudziłam zerknęłam na telefon.

Przypomnienie: zostało 7h. i 36 minut do rozpoczęcia wydarzenia: KONCERT SHAWN'A!!!🤗☀️❤

Aaa to już dzisiaj! Przejrzałam portale społecznościowe i poszłam umyć włosy.
Nie chciało mi się przebierać więc zeszłam na dół w piżamie.

- Niespodzianka!!!! - krzyknęła moja rodzinka kiedy schodziłam po schodach.

Jeny! Z wrażenia zapomniałam o swoich urodzinach! A tak w ogóle to przez nich prawie wywróciłam się na schodach. Schody są śliskie, a ja się wystraszyłam.
I zamiast być na koncercie Shawn'a to wylądowałabym w szpitalu z rozbitą głową.
Na schodach zawsze leżał dywan, ale mama go zdjęła i nie położyła z powrotem. Grrr... nieważne.

- Przepraszam zapomniałam! - podbiegła do mnie mama.
- Nie no ok - odpowiedziałam.
- WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO!!! - przytuliła mnie Kylie.
- Dziękuję!
- Proszę to dla Ciebie - dziewczyna wręczyła mi niewielki prezent.
- A to od nas - rodzice wręczyli mi wielkie, ładnie zapakowane pudełko.
- Dziękuję. Co na śniadanie? - uśmiechnęłam się i usiadłam przy stole.
- Omlety - tata postawił mi tacę na której były omlety, nutella, dżem i sok pomarańczowy. - Smacznego !
- Dziękuję - wzięłam tacę i poszłam do pokoju.

  Odstawiłam tacę na biurku i wyjęłam z szafy czarną bluzkę ze zdjęciem Shawn'a i czarne spodnie z dziurami na kolanach. Uwielbiam nosić czarne rzeczy dlatego w mojej szafie jest większość ubrań w takim kolorze.

- Wszystkiego Najlepszego! - krzyknęła Em kiedy weszła do mojego pokoju.
- O jejku ! Dziękuję! - rzuciłam się na przyjaciółkę.
- Rachel to dla Ciebie! - przyjaciółka wręczyła mi prezent. - Już tylko 7 godzin! Jejku nie mogę się doczekać!
- Ja też. Tak bardzo się cieszę że ma koncert niedaleko naszego miasto i to w moje urodziny!
- A wiesz co jest jeszcze lepsze?!
- Nie... - odpowiedziałam zaciekawiona.
- To że będziesz mogła go przytulić i ...
- Aaaa!!! - przerwałam Emily. - Naprawdę?!
- Tak! - ścisnęłam przyjaciółkę z radości - emm... Rachel...
- Tak?
- Mogłabyś mnie puścić bo się duszę...
- Aj, przepraszam. Po prostu bardzo się cieszę!

Zdecyduj się Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz