Not An Update!

3.9K 98 2
                                    

Ada readers yang tak faham siapa Adam tu. Apa kena mengena dia dengan Tiara and kenapa dia tiba-tiba muncul.

Adam tu mafia tapi dia jarang bunuh orang. Dia bunuh orang kalau dia rasa perlu je.

Adam bermusuh dengan Harriz Sejak Harriz tu bunuh Gf Adam sebab Harriz suka Gf Adam tu tapi Gf Adam tu suka kat Adam.

Jadi dengan cara bunuh Gf Adam tu je dapat pisahkan diorang.

Adam murung! Dia sabar dulu. Dia cari jalan untuk balas dendam kat Harriz.

Dia pernah curi-curi dengar perbualan Harriz dalam phone.

Dia dapat tahu tentang Tiara dan Razin dari situ.

Dia pun cari jugak info tentang Razin dan Tiara.

Dia tahu yang Tiara akan dibawa ke gudang tu sebab tu dia ada kat situ.

Bila dia nampak Harriz dah melampau sampai nak rogol Tiara, dia terus masuk ke gudang tu dan kalahkan semua anak buah Harriz.

Last sekali baru dia bunuh Harriz. Headshot tau bukan biasa-biasa.

Dia terpaksa kahwin dengan Tiara sebab bila dia kahwin dengan Tiara, musuh-musuh Razin tak akan kacau Tiara lagi.

Sebab bila diorang kahwin, musuh Razin akan anggap Tiara tu tak penting bagi Razin jadi diorang tak akan kacau Tiara lagi.

Tiara tu setuju je sebab dia hilang ingatan jadi dia blur.

Bila diorang dah kahwin tu diorang jatuh cinta pulak.

Kalau readers nak tahu apa maksud 3 hari Mencintaimu tu kena baca sampai habis tau.

Pastu jangan lupa vote. Nak komen pun boleh.

Thanks kepada semua readers yang sudi baca cerita ni and yang vote, author nak ucapkan banyak-banyak ucapan terima kasih. Love you guys!

Suamiku Mafia?Where stories live. Discover now