Enam Bulan kemudian,
Tiara nampak ayu hari ni.
Tiara: Amyra, Reen, aku takut lah.
Amyra: Nggak usah takut deh.
Reen: Betul tu, kau rilex je, insyaallah semuanya okay.
Hari ini hari paling bersejarah buat Tiara kerana Hari ini dia akan diijabkabulkan.
Tiara rasa bahagia bila mama dan papanya merestui hubungan mereka.
Kini tiada lagi orang yang mampu memisahkan mereka selain daripada kematian.
"Tengku Razin Mikhael bin Tengku Shamsul Rizal"
"Ye saya"
"Aku nikahkan dikau dengan anak perempuanku, Tiara Kayrin binti Dato' Kamil dengan mas kahwinnya 25 ribu ringgit tunai"
"Aku terima nikahnya Tiara Kayrin Binti Dato' Kamil dengan mas kahwinnya 25 ribu ringgit tunai"
"Sah?"
"Sah"
Dengan sekali lafaz, Tiara Kayrin sah menjadi isteri kepada Razin.
Kebetulan pada masa itu, Reen dan Amyra juga turut diijabkabulkan secara serentak.
Tiba lah hari persandingan mereka.
Tiara memakai gain berwarna ungu, Reen memakai gaun berwarna merah, Amyra memakai gaun berwarna Magenta.
Razin, Rayyan dan Aryan memakai tuksedo berwarna hitam. Ha secocok lah semua tu.
Mereka bersanding pada masa dan tempat yang sama. Ye lah kata bff kan?
Selepas saja habis majlis persandingan, mereka tidur di rumah masing-masing.
Di Rumah Reen dan Aryan
"Thanks, sebab sudi jadikan saya isteri awak" Aryan sudah tersenyum.
"Sepatutnya, saya yang terima kasih dengan awak sebab awak sudi jadi isteri kepada mafia🔪❤ ni" balas Aryan.
"Hah!? Mafia🔪❤!? Suamiku Mafia🔪❤?" Soal REEN terkejut.
"Aw.. Awak tak tahu ke?" Muka Aryan sedikit takut.
"Kenapa awak tak bagitahu saya!?"
"Saya ingat Tiara dah bagitahu awak"
"Saya!!!! Saya memang!!!! Dah tahu pun" suara Reen slow pada akhir ayat. Dia tersenyum.
"Tahu pun takut" gembira Reen dapat membuat suaminya takut.
"Gila tak takut! Muka tadi punya garang tu singa pun boleh kalah tau"
"Ish awak ni!" Reen menepuk bahu Aryan.
"Macam pelik pulak. Sebelum kahwin panggil baby bagai, sekali dh kahwin panggil saya awak pulak" balas Aryan.
"Eh yeke? Ala, saya malu lah"
"Nak malu apa? Awak dah jadi milik saya dah. Okay mulai sekarang saya panggil awak baby, awak panggil saya biy boleh?"
"Okay awak ehh.. Biy"
Aryan tergelak melihat Reen yang tersasul itu."Ish biy ni gelak pulak"
"Sorry lah, baby tu comel sangat lah" Aryan mencubit pipi Reen.
"Ouch, sakit lah biy" Reen mengejar Aryan yang mula berlari itu.
Berlaku lah pertandingan larikan di situ. Sapa kah Yang akan mendapat piala no 1? Reen atau Aryan? Atau mungkin author yang menang Hahaha😂😂
Di rumah Amyra dan Rayyan
"R..Rayyan"
"Hmm ye" Rayyan menoleh ke arah Amyra"
"K.. Kamu, kamu nggak nyesal nikah sama saya?"
"Nape awak cakap macam tu?"
"Saya nggak cukup sempurna buat kamu"
"Kenapa awak cakap macam tu? Awak dah cukup sempurna di mata saya"
"Tapi.." "Shhh" Rayyan meletakkan jari telunjuknya di bibir munggil milik Amyra.
"Awak, kat Dunia ni tak ada apa yang sempurna tau. Tapi bagi saya, awak paling sempurna di hati saya"
AMYRA mula tersenyum.
"Lagi satu, saya nak awak panggil saya baby dan saya panggil awak darling, okay?"
"Okay baby"
Di rumah Razin dan Tiara
"Sayang" panggil Razin.
"Ye saya"
"Abang penat lah, boleh urutkan bahu abang tak?"
"Boleh je"
"Sayang"
"Ye, kenapa?"
"Thanks tau sebab setia dengan abang walaupun sayang dah jadi mangsa pun sayang tetap setia dengan abang"
"Sayang ikhlas sayangkan abang. Dalam Dunia ni, kalau demi orang yang kita sayang, diri sendiri pun sanggup kita korbankan tau"
"Thanks sayang" Razin menoleh ke belakang dan memegang dagu Tiara.
"You're welcome"
Mereka berkucup lama.
"Abang dah lah tu lama sangat dah ni, tak malu ke kalau readers tengok"
Razin melepaskan Bibir Tiara
"Biarlah kalau diorang nak tengok ke apa. Baru lah diorang tahu sayang ni abang punya""Ish abang ni"
"Sayang ingat tak masa first sekali kita jumpa"
"Ingat masa tu abang tumpahkan air kat baju sayang dahlah sombong masa tu"
"Hehe😂😂 sorry lah"
"Abang ingat tak, kali kedua masa kita jumpa kat Australia tu"
"Ingat, eh sayang salah, itu yang ketiga, yang masa first tu kita jumpa kat Mimpi, abang tahu sayang pun mimpi benda yang sama"
"Betul lah, jodoh tu di tangan Tuhan. Ketiga-tiga kali tu sayang dah mula cintakan abang. So Maksudnya sayang start cinta abang 3 hari. It means Tiga hari mencintaimu, Suamiku Mafia🔪❤"
"Aww, sweet lah Bini abang ni"
"Ye lah kena lah sweet. Cerita ni dah nak habis Dah"
😂😂"Okay, I love you sayang. Abang akan korbankan semua benda demi Sayang"
"Me too"
Tamat
Thanks kepada semua readers yang baca cerita ni sampai Habis sorry kalau cerita ni tak memuaskan hati korang ke apa ke korang boleh je komen okay, bye. Love you guys muah!! 🔪❤🔪❤
YOU ARE READING
Suamiku Mafia?
RomanceMencintai atau Membunuh? Apa akan jadi bila seorang Mafia yang ada ramai musuh terjatuh cinta pada seorang Gadis 19 tahun? Tiara Kayrin dipaksa untuk berkahwin dengan Harriz tapi dia tidak mahu dan melarikan diri ke Australia bersama Amyra dan Reen...