●13●

2.6K 279 76
                                    

İyi okumalar🐞🎈

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

İyi okumalar🐞🎈

• Lila duvarlar, yansıyan kelebekler...

- Diyorum ki, o kısımda gitarını çalmayı bıraksan sesini mi ortaya çıkarsan?

Kelebeklerin perdelerimizi sardığı odada yatağın üstüne oturmuş gitarımla çaldığım şarkıyı Taehyung ile çalışıyorduk. Dediği kısmı önerdiği şekilde gitarı çalmadan söylediğimde kafasını sallayarak onayladı.

- Sonunda ve bu kısımda gitarı çalmıyorsun o halde.

Bende kafamı sallayıp telefonuna kaydettiği kısmı dinlemek için telefonunu elime aldım. Dediği gibi iyi durduğuna kanaat getirip gitarı yatağın üzerine bıraktığımda o da benimle ayaklandı. Ben mutfağa o banyoya ilerlerken bir yandan da şarkıyı mırıldanıyorduk.

Buzdolabından aldığım sodayı açıp içeriye adımlarken Taehyung'un seslenmesiyle sesinin geldiği yere, odasına ilerledim. Kucağındaki yıkamış kıyafetleri yere bırakıp çamaşır askılığını açarken konuştu.

- Hava kapalı olduğu için buraya asacağım. Bana yardım et.

Elimdeki sodayı komodinin üzerine bırakıp tişörtleri çırparak ona vermeye başladım. Tişörtlerin hepsinin bana ait olması beni güldürürken bunu farkederek gülümsemiş, bana bakarak omuzlarını silkmişti.

- Çok zevkli birisiniz Bay Jeon. Seçimlerinizi beğeniyorum.

- Ne yalan söyleyeyim, öyleyimdir Bay Kim.

Yüzünü buruşturup elindeki tişortü yüzüme doğru çırpmış, söylenmişti.

- Mütevazı olduğunda bir gerçek.

Son çamaşırı da asıp içeri birlikte geçtiğimizde masanın üzerindeki renkli kağıt yığınlarının başına oturdu. Sarı kağıdı kıvırırken bir yandan da çalıştığım şarkıyı mırıldanıyordu. Oyun oynamak ve yanına oturmak arasında gidip gelirken kapının çalmasıyla seçimimi kapıdan yana kullanmak zorunda kaldım.

Gördüğüm kişi beni şaşırtmazken HyeSung'un asık suratına anlam veremesemde kolumdaki saate bakarak mırıldandım.

- On beş dakika geciktin. Formunda değilsin sanırım.

Beni umursamadan içeri geçtiğinde kapıyı kapatarak bende içeri adımladım. Taehyung kimin geldiğini biliyor edasıyla sandalyede istifini bozmamıştı bile. Az önce aklımı çelen oyun konsoluna bir bakış bile atmadan yanına adımladım. HyeSung yaklaşıp masanın başında ikimizi izlemeye başladığında Taehyung'un yaptığı gibi kağıdı katlamaya çalışıyordum.

Taehyung fazlasıyla becerikliydi. Parmaklarını kağıt üzerinde gezdirip katlayışında bile bunu defalarca yapmış havası veriyordu.

En sonunda nasıl yaptığını anlamadığım bir şekilde kağıdı çevirmiş, kelebeğin kanatlarını çıkarmıştı ortaya. Kendi kağıdıma bir bakış atıp toparlanamayacak halde olduğunu gördüğümde gülmeme engel olamamıştım. Taehyung da kâğıdımın şeklinde gözlerini gezdirmiş, elimden alıp düzeltmeye girişmişti.

Beauty Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin