●9●

3K 299 104
                                    

İyi okumalar

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


İyi okumalar..♥️⭐

Alışılan baş belası, sarmalanmış kalpler..

- Jungkook~ uyan artık hadi...

Gözlerimi açıp, perdemin açılmasıyla içeri dolan gün ışığı ile yastığıma alnımı bastırarak tekrar kapatmıştım.

- Hadi ama..dersin yok ve sen bütün gün evde böyle yatacak mısın?

Sesimi çıkarmadan tekrar kendimi uykunun kollarına bırakıyordum ki üzerime binen ağırlıkla kafamı yan çevirip ne yaptığına baktım. Sırtımda uzanıyordu.

- Kalk hadi..daha işe gideceğim. Yalnız kahvaltı etmek istemiyorum.

Cevap vermek istiyordum ama ses tellerim beni yanıltmayarak titreşmiyordu bile. Gözlerim yüzüme vuran güneşle daha da kapanırken, elimde olmadan tepki veremedim.

- Ben de Hye Sung'a benimle kahvaltı yapıp yapamayacağını sorarım o halde.

Üzerimden kalkarken söyledikleri beynimi şoklayıp, bütün vücuduma tehlike sinyalleri verirken hızla dönüp yanıma düşmesini sağladım. Kıkırdayrak yüzüme bakışı gözlerimi devirmeme neden olurken, hızla yorganımı kenara itip kalktım. Soğuk suyu yüzüme defalarca vurup ayılmaya çalışırken, odamın kapısının kapandığını duymuştum.

Yüzüme bir bakış atıp şişmiş gözlerimi kısıp, üzerimdeki tişörtü çıkarıp üzerime bir boğazlı, mavi bir kazak geçirdim. Terliklerimi sürüterek aşağı indiğimde masada karşılıklı oturan annem ve Hye Sung bana dönmüştü.

Gözlerim arkalarında kalan Taehyung'a döndüğünde ellerini kaldırıp bir suçu olmadığını belirtircesine dudaklarını büzdü. Fazla beklemeden masaya geçip, Taehyung'un yaptığı belli olan yemekle dolu tabağımı önüme çektim.

- Sabahları ne de güleçsin oğlum. Hoş buldum.

Laf sokuşunu umursamayıp Taehyung'un oturması için ona baktığımda yanımdaki sandalyeyi çekip oturdu. Kendi tabağını çekip, yemeğini yerken annemin bakışları üzerimizdeydi. Hye Sung kollarını bağlamış, oturduğu yerde daha ne kadar kasılabileceğini bilmediğim kadar kasılmış, üst üste bacaklarını sallıyordu.

- Neden geldin?

Anneme yönelik sorumla Hye Sung da bana dönmüş, anneme bakan gözlerimle tekrar önüne dönmüştü.

- Boş günün olduğunu bildiğimden yanına uğramak istedim. Nasılsın, okul nasıl gidiyor?

- İyi. Şimdi gerçek nedeni şöyle, neden geldin?

Annemin bakışları önündeki tabağa inmiş, tekrar beni bulmuştu.

- Okula uğradım dün. Bağış için teşekkür konuşması yapmak için. Jungkook, ilişkine kesinlikle karşı çıkmıyorum ama sence de okulun gözü önünde birbirinizi öpmeniz fazla değil mi?

Beauty Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin