2.1

696 30 21
                                    

Kalbidenizmavisi: Kullanıcı adım ondan kaynaklanıyor aslında, hem benim, hem oğlumun adı. Ah, birde sevdiğin ve sevdiğim şarkının sözü. :'))

Deniz...

Deniz ne güzel isimdi öyle! Ah, Mavi de öyle. Bilmiyorum, düşüyor olabilirim.

esila_atsy: Güzel isim...

esila_atsy: Şey yani

esila_atsy: Mavi güzel

esila_atsy: İsöm

esila_atsy: İsim

Kalbidenizmavisi: Tamam, sakin ol. Hdakhskajaoa

Kalbidenizmavisi: Mavi ismini seviyorsun. :")

esila_atsy: Şey...

esila_atsy: Neyse, iyi akşamlar.

esila_atsy: Ayağımda ağrıyor biraz, yatayım ben.

Kalbidenizmavisi: Nasıl, çok mu ağrıyor? Doktora falan gidin bir.

Kalbidenizmavisi: Çekme boşuna o ağrıyı.

esila_atsy: Yok yok, ufak bir ağrı merak etme. Ağrı kesici içersem diner.

Kalbidenizmavisi: Eminsin değil mi?

esila_atsy: Evet, teşekkür ederim düşündüğün için.

Kalbidenimavisi: Ne teşekkürü Allah için. Neyse yat da dinlen sen.

Kalbidenizmavisi: İyi geceler,

Kalbidenizmavisi: Kalbini, kalbime gömdüğüm.

Görüldü.

Yalandı...

Ayağım ağrımıyordu ve uykum falan da yoktu.

Hem, yarın ki hediye paketi için heyecanlı, hem de bilmiyorum işte. Ben ona bağlanıyordum, bunun farkındaydım. Ve istemiyordum. Sınava 3 ay kalmışken, bu olmazdı.

"En azından bu 3 ay için," diye mırıldandım.

Tekrar ders kitaplarına gömülmemle, pardon, gömülmeye çalışırken aklım ona takılıp duruyordu işte.

Bir 3 saat içinde aklımı ondan sıyırmayı başarmış, deli gibi derslerime gömülmüştüm.

Kalktığımda saate bakmış ve 12'ye 5 dakika kaldığını fark etmemle yatağıma geçmiştim.

Aklıma, Layla'nın gelmesiyle bir gözyaşı dökülmüştü yanaklarıma doğru.

Her ne kadar bu gerçeği sürekli kendi çapımda kapatmaya çalışsam da, Layla neredeyse ölüyordu bugün.

Hemşireler, doktorlar, o kadar nötr bir şekilde bakıyorlardı, her şeyin bittiğini ve Layla'nın öldüğünü düşünmüştük.

Ki, Allah'tan düşünmekle kalmıştı olay.

Annem, şu an Layla'nın yanındaydı. Zaten doktordu ama aile hekimiydi ve ameliyata girmesi gereken o değildi. Ayrıca, girse bile bir şey yapamayacağı kesindi.

İnsan sevdiğine nasıl soğukkanlı olabilir?

Onu ölümle yüzleşirken görebilir?

Ah, sırf bu yüzden ben de aile hekimi olmayı yeğlerdim.

Günün yorgunluğuyla kapanan gözlerimle, kısaca esnedim ve bir ses duydum kulaklarımda.

"İyi geceler, sevgilim."

Bismillahirrahmanirrahim.

"Ne oluyor be?" Diyerek kapanan gözlerimi açmaya çalıştım, ama  olmuyordu bugün gerçekten fazlasıyla yorulmuştum. Ve sanki gerçekti ve biri bana iyi geceler dilemişti...

°•°
Çalan alarmla gözlerimi araladım. Bugün okula gideceğim gerçeği benim heyecanlanmama neden olurken, açıkçası Deniz'in hediyesini de merak ediyordum.

İçimden ilk kez geçirdiğimde ne farklıydı yahu!

Kalbim istemsizce küt küt atarken, buruk bir şekilde gülümseyip telefonu komodinin üstünden aldım ve şifreyi girip, Instagram'a girdim.

Kalbidenizmavisi: Sana bir şey açıklamanın zamanı geldi aslında, (03.03)

Kalbidenizmavisi: Yani hâlâ söyleyip, söylememek de kararsızım ama söylemek istiyorum. (03.03)

Kalbidenizmavisi: Bu saat...

Kalbidenizmavisi: Hatırlıyor musun?

Kalbidenizmavisi: Ben seni 4 yıldır değil, 18 yıldır tanıyorum.

Bölüm Sonu.🌯🌯

Selam, sizce nereden tanışıyorlar?

Ve 18 yıl dedikten sonra, Esila'nın anlaması gerekmez mi?

Lakin...

Neysem, artık diğer bölüme.

Parmaklarımızın İzi | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin