Jsem Hailey 🖤

532 5 0
                                    

Začíná nový den a tím pádem i nový školní rok.
Jmenuju se Hailey Star a dnešním dnem, se ze mě stala druhačka na střední škole.
Abych vám pravdu řekla, nejradši bych zůstala v New Yourku pár dalších měsíců, než abych tady šaškovala v nějaký škole a poslouchala keci o tom jak se támhle ta holka vyspala s tím a tím klukem.

Když konečně vstanu ze své postel, automaticky si to zamířím do své koupelny.
Vykonám ranní hygienu a beru do ruky řasenku, kterou nanáším na své řasy. Prohlédnu si hnědovlasou dívku v zrcadle a mířím zpět do pokoje kde si vyberu tmavé oblečení jako vždy a poté si ho i oblékám.
Naštěstí bydlím sama, rodiče jsou už několik let rozvedení a o mě se nikdy moc nezajímali, nebyla jsem plánovaná a taky to je podle toho poznat. Matka mě jezdí navštěvovat jen zkrátka a když už, tak se jde jen podívat jak si žiju a pak po pár hodinách zase odjede zpátky ke svému příteli o kterém jsem ještě do nedávna neměla ani tucha, ale na druhou stranu jsem za to ráda, aspoň někdo z nás je šťastný.

Vezmu si mobil s kabelkou a jdu do kuchyně, kde si připravím rychlou snídani, když už mám dojedeno vycházím ze svého malého, ale útulného baráčku.
Cesta do školy mi trvá jen pár minut a tak chodím ve většině času pěšky.
Tohle léto se vedle přestěhovala nová rodina a co jsem si tak všimla bydlí tam jeden kluk, tak 14ti letá holka co bude nejspíš jeho sestra a muž, který bude jejich táta.

Když jdu kolem jejich domu, otevřou se dveře a já si všimnu jak z nich vychází dívka a ten kluk, ale nějak extra si jich už nevšímám, strčím si do uší sluchátka a jdu si svou cestou.

Víte jak poznáte že jste na školním pozemku? Všude kolem vás, jsou všemožný skupinky a partičky studentů.
Šprti, počítačový maniaci, zhulenci, ti co vapujou, roztleskávačky, bad boyové, ti co žijí v jiném světě, superbaliči, gayové, lesby a tak dále a tak dále, naštěstí ne všichni jsou tak vydlabaní jako pár jedinců z těchto skupinek.

,,Uhni couro!" vrazí do mě jedna z roztleskávaček čímž mi vysype věci z kabelky a podívá se na mě znechuceně. Jak říkám, ,,pár jedinců".
Nemá cenu něco odpovídat a tak si jen začnu sbírat své věci ze země, když v tom mi někdo vezme sešit a penál a podá mi ho. Podívám se na dotyčného a uvidím kluka, kterýho jsem na téhle škole ještě neviděla.

,,Na, to je tvoje" mrkne na mě s úsměvem.
,,Dík" poděkuju lehce chladněji.
,,Jo tahle škola asi nebude tak snadná co?" optá se mě a rozhlíží se kolem.
,,Jak pro koho nováčku" odpovídám a konečně vstávám ze země.
Když na něj pohlédnu, zjistím kdo doopravdy je.
,,Hej ty, nebydlíš náhodou v ulici Browntown 194?" zeptám se ho.
,,Jo, jak to víš?" podívá se lehce překvapeně. Takže o mě neví.
,,Já vím všechno" mrknu na něj a mířím do školy.
,,Hej, neřekla jsi mi své jméno" doběhne mě.
,,Neptal ses" usměju se na něj.
,,Fajn, jak se jmenuješ neznámá dívko?" zeptá se.
Zastavím se a podívám se na něj s šibalským úsměvem.

,,Jsem Hailey"

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,,Jsem Hailey"

Přiznej toKde žijí příběhy. Začni objevovat