"Kalk artık Nil!" Deniz tepemde dikilmiş beni kaldırmaya çalışıyor ben de inadıma kalkmıyordum.
Sonunda pes edip yanıma yattı ve biraz daha uyuduk. Annemin odaya dalmasıyla tekrar uyandık. Beni rahat bıraksanıza."Kalkın, anneanneniz geliyor!"
Bu cümleyi duyduktan sonra ikimiz de yataktan kalktık. Anneannem Almanya'ya ziyarete gitmişti ve aradan iki ay geçmişti. Onu çok özlemiştim. Onun küçük Nilya'sıydım ben....
"Akşama lazım olan bir şey var mı?" dedi babam kapıdan çıkarken.
"Kendin gel yeter." dedi annem. Babam dönüp öpücük atınca annem utanıp mutfağa geçti. Kız senin o yanaklarını yerim ben.
"Bugün ne yapıyoruz?" dedi Deniz.
"Yemek ve temizlik." dedi mutfaktan annem.
"Her gün bir şey mi yapmamız gerekiyor?" dedim peyniri ağzıma götürürken.
"Biz burada olduğumuz için evet." gülümseyip kahvaltısına devam etti.
"Gökhan." dedim omzuna dokunarak. "Yaşıyor musun yiğidim?" Kafasını telefondan kaldırdı. "Evet aslanım."
"Brolarım karnınızı doyurun ve gidin hazırlanın." dedi Deniz ve sofradan kalktı.
...
"Teyze ya biz bugün gezecektik!" Deniz viledayla mücadele ederken bir yandan da bağırıyordu.
"Kız kafanızı kırdırtmayın. Anneanneniz geliyor diyorum. Bir iki hazırlık yapalım sonra çıkın gidin, banane."
"Çabuk olun bir de kız olacaksınız." dedi süpürgeyle odaları gezen Gökhan. Evet ikisine yer silme ve süpürme işini verdim çünkü ben mutfaktayım. Yemek pişirmeyi severim.
İşimi bitirdikten sonra mutfaktan çıktım ve çalan telefonumu elime aldım.
"Efendim?"
"Nil, nasılsın?"
"İyiyim Sıla sen?"
"İyiyim. Ben veda etmek için aradım."
"Ne vedası?"
"Taşınıyoruz."
"Hayır ya."
"Görüşürüz, seni seviyorum."
"Dur bi."
...
Gelen mesajlara bakmak için WhatsApp'a girdim.
Oğuz: Benim yüzümden dimi?
Oğuz: Nil doğruyu söyle.
Ben: Bilmiyorum.
Oğuz: Biliyorsun.
Ben: Bilmiyorum.
Oğuz: Bok bilmiyorsun aq
Ben: Manyak manyak konuşma Oğuz.
Oğuz: Özür dilerim ya tamam.
Oğuz: Nereye taşınıyor bu kız?
Cevap vermeden konuşmadan çıktım ve Sıla'yı aradım.
"Aradığınız numara kullanılmamaktadır."
...
Sinirle telefonu fırlattıktan sonra gelen mesajla tekrar elime aldım.
Yavuzz: Nasılsın?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NİLYA | Texting
Teen FictionBaşlangıç Tarihi: 22.11.2018 Bitiş Tarihi: ... Yavuz: Yoruldum be kızım, Yavuz: Yorulduk. Yavuz: Sen de ben de. Yavuz: Hep başkalarının sorunlarını çözmek, Yavuz: Onları mutlu etmek Yavuz: Bizi yordu. Yavuz: Karşına çıktığımda, Yavuz: Tüm yor...