1.2

177 20 0
                                    

"Kız kalksana, ben kime diyorum?"
dedi annem terliklerini parkelere sürte sürte yürüyerek.

"Anne az yavaş yürü sürtme şu terliklerini, parkeler kabardı."

"Sana mı soracağım, hı?" dedi yorganımı çekiştirirken.

"Ya tamam kalktım." dedim teslim olur gibi ellerimi havaya kaldırarak.

"Ha şöyle. Hadi hazırlan at ağzına bir şeyler."

Oflayarak hazırlandım ve birşeyler yiyip evden çıktım. Düne göre hava daha açıktı ama hafiften esen rüzgar titremeye sebep oluyordu. Hızlı adımlarla okula vardım.

°°°

"Ne yapıyorsun?" dedi Sıla yanıma oturup.

"Hiç."

"Ben de hiç. Bu arada Oğuzlarla neden takılmıyorsun?"

"Sinirliyim onlara."

"Anladım. Olsun sen en azından sinirli olduğun için konuşmuyorsun." dedi ve oturduğu yerden kalkıp kendi sırasına geçti. Ne demekti bu?

°°°

Zilin çalmasıyla dışarı çıktım. Bugün cuma. Evet inanması zor ama, bugün cuma. Eve gidip akşama kadar uyuyacağım, akşamdan sabaha kadar dizi izleyeceğim. Canım cuma.

Eve gidip odama geçtim. Yatağa yatıp telefonla takıldım. Bir zaman sonra aklıma Yavuz geldi. Engeli kaldırdım ve bekledim. Çok geçmeden mesaj geldi.

Yavuz: Nası da özledin beni jqbwb

Ben: Yaşıyomusun diye bakıyım dedim.

Yavuz: Sıkıldın dimi bensiz jbqjq

Ben: Ulan bi git.

Yavuz: Tahminin var mı benim hakkımda?

Ben: Yok.

Yavuz: İpucu vereyim mi?

Cevap vermedim. Onu merak ettiğimi düşünmesin. Etmiyorum çünkü.. Üf tamam ediyorum.

Yavuz: Pekalaa skdjso.

Yavuz: Bu arada çok yakışıklıyım değil mi qknw

Ben: Ha ha

Yavuz: Ha.

°°°

Her öğrenci gibi cumartesi günü sabahı çok geç kalma hayalleriyle yatıyorum. Ama ben bu hayalleri suya düşenlerdenim. Elektrik süpürgesiyle uyandırılmanın ne demek olduğunu herkes bilmez. Ne güzel.

Kahvaltı için mutfağa gittiğimde Alperen oturmuş resim çizerken annem bulaşıkları yıkıyordu. Bir durmuyor ki.

"Alperen şuradan sütü versene." dedim tezgahın üstündeki süt şişesini göstererek.

"Çabuk ye, çamaşırları topla, makinedekileri as, odanı topla yine ahır gibi. Sonra da hazırlan, pazara gideceğiz." dedi annem hararetli hararetli.

"Yemek yiyebilir miyim?" dedim kaşlarımı kaldırarak.

"Çabuk çabuk."

"Anne pazar kaçmıyor. Saat daha kaç senin haberin var mı?"

"Var, sus da ye. Akşama çok işimiz var."

"Anne bir dur anne."

"Anne dur anne dur nereye dur anne? Laf yetiştir dur anca. Yok, adam olmaz sizden yok."

Yarım saat sonra

"Sonra 'Anne her şeye bağırıyorsun , yok öyle yok böyle.' Ne yapayım? İlla çıldırtıyorsunuz insanı."

"Anne."

"Efendim?"

"Napıyorsun aşkım?"

"Kuzum giyindiysen şu Alperen'i de hazırla hadi, acele edelim. Bak Harun dayılar gelecek, çabucak gidelim de gelelim."

"Tamamdır."

°°°

Yemekten sonra okul muhabbetlerinden kurtulmak için odama kapandım. Elime telefonu aldım ve gelen mesajlara tek tek yanıt verdim.

Yavuz: Ne dayıymış be.

Ben: Ne dedin sen.

Yavuz: Sen diyorum. Ne tatlı kızsın.

Yavuz: Ne de güzel wkrnwjeb

Ben: Şrfsz.

Yavuz: Seni takip ediyorum.

Yavuz: Her adımını :)






















MERHABAA ❣️
YEPYENİ BİR BÖLÜMLE DAHA KARŞINIZDAYIM. UMARIM BEPENMİŞSİNİZDİR. YORUMLARINIZI BEKLİYOR OLACAĞIM. MUSMUTLU KALINN ❣️





NİLYA | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin