Günaydınlar olsun efenim.
Aman aman ne kadar da mutlu bir sabah.Bir saat yatakta oyalandıktan sonra nihayet kalktım ve elimi yüzümü yıkayıp mutfağa geçtim. Kardeşim Alperen, dün geceden beri hasta yatıyordu. O yüzden erkenden kalkıp hastaneye gitmişlerdi. Ben de okulum olduğu için gidememiştim, yine de sabahın köründe kalkmış şuanda kahvaltı yapıyordum.
Ayaklarımın üşüdüğünü farkedip, kalkıp odama geçtim. Gözüme çarpan ilk çorabı alıp ayağıma geçirdim. Ayağa kalkarken gelen mesaj sesine bakmak için masadaki telefonumu elime aldım.
Bilinmeyen bir numaraydı.0535*******: Günaydın.
Ben: Kimsin?
0535*******: Nasılsın?
Ben: Kimsin dedim.
0535*******: İyi ben de öyle, yuvarlanıp gidiyoruz.
Bir süre cevap vermedim. Engellemedim de çünkü kim olduğunu merak ediyorum. Bir süre sonra tekrar mesaj geldi.
0535*******: Yavuz ben.
Ben: Seni tanımıyorum.
0535*******: Biliyorum. Ama kaydet beni.
Ben: Kaydetmicem.
Bu kullanıcı sizi engelledi.
Umursamadan yatağımdan kalktım ve ne bulduysam sırtıma geçirip evden çıktım. Hava kapalıydı, yağmur yağacak gibi gözüküyordu. Hızlı adımlarla okula vardım ve kot pantolon giyindiğimi görmesinler diye aradan dereden nihayet içeri girdim. İlk ders bedendi. Aslında beden dersini severim ama anlarsınız ya bazen bazı durumlar yüzünden canınız bişe yapmak istemez.
Bir saattir neden eşofmanla gelmediğimi kendimle tartışıyorum. Ama olsundu. En fazla bir eksi.
°°°
"Nil, bak bu kaç oldu artık disipline vereceğim seni."
"Hocam," dedim suratımı asarak. "Söz veriyorum bir daha olmayacak."
Başını aşağı yukarı salladı ve parmağıyla sıramı gösterdi. Canım hocam.
"Serbestsiniz." dedi ve telefonu kulağına koyup okula girdi. Buz gibi havada dışarıda ne yapabiliriz? Donma oyunu.
"Nil!" diye bağırdı Oğuz. "Gelmiyor musun?"
"Geliyorum bekleyin." dedim ve hızlı adımlarla sahaya ilerledim. Evet, maç yapacağız.
"Bugün kaleciyim." dedim Mert'e yönelerek.
"Neden lan?" dedi şaşkın bir sıfatla. O nasıl sıfat Allah aşkına. Söyleyemem.
"Canım öyle istedi."
"Pekala" dedi ve yanımda durdu. "Ben Nil'le aynı takımdayım."
"Lan oğlum bas git. Kaybedince kız vardı bizim takımda diyorsun." dedi Oğuz. Ben hiç durur muyum? Asla!
Anında omzuna bir yumruk geçirdim ve "Git lan öteki gruba!" diye bağırdım. Hepsi kıkırdamaya başladı. Komik olan ne? O an küçük bir küfür savurup hızla okula doğru ilerledim. Hassas günlerimdeyim ben. Üzmeyin beni.Merdivenlerden çıkarken cebimin titrediğini farkettim ve telefonu çıkartıp elime aldım.
0535*******: Kaydettin mi beni?
Çok geçmeden cevap verdim;
Ben: Hayır.
0535*******: Neden?
Ben: Canım istemedi. Hem sanane lan uğraşmasana benimle.
0535*******: Olmaz.
Ben: Manyak mısın?
0535*******: Evet :)
Allahım sen sabır ver. Numarayı kaydettim.
Yavuz: Tişörtün güzelmiş.
Ben: Ne?
Yavuz: Tişörtün diyorum, güzelmiş.
Ben: Sapık mısın lan sen? Tişörtümü nereden biliyorsun?
Yavuz: qjebqjw
Yavuz: Şaka lan şaka.
Ben: Beyin özürlü.
Yavuz: Memnun oldum. Ben de Yavuz :)
Telefonu cebime koydum ve sınıfa girdim. Bazı gereksizler akıllı tahtadan müzik açıp horon tepiyorken, bazıları da oturmuş dedikodu yapıyordu. Sırama oturdum ve kafamı sıraya gömdüm. Çok geçmeden yine cebim titredi. Oflayarak telefonu cebimden çıkardım.
Yavuz: Sana da şaka yapılmıyor he.
Ben: Ne alaka?
Yavuz: Hemen trip atıyorsun.
Ben: Çok ve boş konuşuyorsun.
Yavuz: İstemsizce. Sürekli yazasım geliyor sana.
Ben: Neden?
Yavuz: İki yıldır ben de kendime soruyorum ama cevabı yok.
Ben: O ne demek?
Bu kullanıcı sizi engelledi.
Ben: O ne demeeek
Bu kullanıcı sizi engelledi.
...
MERHABAAA ❣️
TEXTİNG KİTABIMLA KARŞINIZDAYIM. UMARIM İLK BÖLÜMÜ BEĞENMİŞSİNİZDİR. DİĞER BÖLÜMLERLE GÖRÜŞMEK ÜZERE, HOŞÇAKALIN... ❣️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NİLYA | Texting
Novela JuvenilBaşlangıç Tarihi: 22.11.2018 Bitiş Tarihi: ... Yavuz: Yoruldum be kızım, Yavuz: Yorulduk. Yavuz: Sen de ben de. Yavuz: Hep başkalarının sorunlarını çözmek, Yavuz: Onları mutlu etmek Yavuz: Bizi yordu. Yavuz: Karşına çıktığımda, Yavuz: Tüm yor...