2.6

128 15 5
                                    

Hazır değildim.
Onu görmek için hazır değildim.

...

"Ne giyineceksin?" dedi Deniz ve dolaptaki elbiseleri yatağa attı. "Bunlar bir parti için çok basit."
Yataktakilere tek tek göz attım ve Deniz'in haklı olduğunu düşündüm. Ama çok da abartılı giyinmek istemiyordum. "Basit olsun, abartılı giyinmeme gerek yok." dedim ve aynanın karşısına geçtim. "Kendimi şık bir kombinin içinde rahat bulmuyorum. Bana göre değil, biliyorsun." Son cümlemden sonra Deniz yataktan kalktı ve yanıma geldi. "Sana göre olmayan ne? Mis gibi fiziğin var, giy de git işte."

Son zamanlarda bir kaç kilo vermiştim ve bu kıyafetler artık bana olmazdı. "Yeni bir elbiseye ne dersin?" dedim cevabını bildiğim halde. Deniz için alışveriş herşey demekti.

"Hazırlan, çıkıyoruz!"

...

"Ne renk olduğunu söyle bari, biz de ona göre giyinelim." dedi Mert.

"Söylemem. Siyah giyinin, size en çok siyah yakışıyor."

"İnadına sıçayım."

"Hadi kardeşim boş yapma." dedim ve telefonu kapattım. Yarına kadar bekleyebilirlerdi öyle değil mi?

"Daha bunun saçı makyajı var ya!" Deniz benden daha heyecanlıydı. "Ben olmasam ne yapacaksın sen?"

"Egonu da al çık odadan. Uyuyacağım diyorum!"

"Uyuma falan yok." dedi ve yatağa yattı. "Partiye ben neden gelmiyorum?" Bir an duraksadım. Teklif bile etmemiştim.

"Çünkü sana teklif etmedim."

"Yüzsüzsün! Bu iş burada bitti. Makyajını da ninem yapar!"

"Benimle partiye gelmek ister misin? Oradan da size geçeriz güzelim." dedim ve yanına yaklaşıp boynuna sarıldım. "Gerçekten uykum var. Yarın mor ve şişik göz altlarıyla gitmek istemiyorsan uyuyalım."

"İstemiyorum." dedi ve gözlerini kapattı.

...

"Ulan ben ne giyineceğim!?"
Deniz koşarak odaya daldı ve üzerimde çamaşırlarım dışında bir şey olmadığından kendimi yatağa attım. "Manyak!" yorgana sarılıp ayağa kalktım. "Lan sanki hiç görmedim he!" dedi kapıyı kapatırken. "Ne giyineceğim?!"
"Bu halde sana kıyafet arayamam değil mi?" yorganla birlikte kapıya doğru yürüdüm ve Deniz'i kolundan tutup dışarıya çıkardım. "Bekle." somurtarak başını salladı.

...

"Nasıl?"

Aynanın karşısında kendime baktım. Gerçekten güzel görünüyordum.

"Ateş ediyorsun!"

Gülümsedim ve yüzümü Deniz'e çevirdim. "Sen de."

"Peki ben nasılım?" gelen sesle ikimiz de kapıya baktık. Gökhan n'apıyon anacım?

"Sen nereye lan?"

"Partiye bebeğim!"

"Kim davet etti seni?"

"Davet edilmeme gerek yok, canım istedi ve gidiyorum." dedi ve beni itip aynanın karşısına geçti. "Yanımdayken salak salak hareketler yapıp beni rezil etmeyin." Deniz'le kısa bir bakışmadan sonra Gökhan'a birer tane yapıştırdık. "Bas git lan!"

"Abla ben de hazırım." dedi Alperen ve Gökhan'ı itip aynanın karşısına geçti. Aynayı salsanıza amk!

"Nereye Alperen, hayırdır?"

NİLYA | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin