Výlet/,,Ranní nevolnost" část 1

100 4 2
                                    

Ráno pro mě bylo docela bolestivé. Když mi v 8 zazvonil budík, tak jsem vstala a šla si udělat ranní hygienu. Nechala jsem Ryeho ještě spát. V klidu jsem si zabalila věci a oblékla se. Chvilku jsem přemýšlela co si mám vzít, ale nakonec jsem vybrala tohle.

 Chvilku jsem přemýšlela co si mám vzít, ale nakonec jsem vybrala tohle

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Bylo kolem 9 hodině, tak jsem se rozhodla, že Ryeho vzbudím. Chtěla jsem to udělat hezky, jenže se to pokazilo. Teda spíš on to pokazil. Protože když spal, tak jsem si klekla na zem a začala ho šimrat na ruce. Ani nevím jestli se lekl, ale z ničeho nic se druhou rukou rozmáchl a jednu mi flákl. Nebyla to facka, prostě jak se ohnal, tak jsem to schytala já. Úplně megálně mě bolela tvář. On rychle vyletěl z postele a šel ke mě: ,,Pane bože zlato, si v pořádku?" připadalo mi to docela vtipný, tak jsem se usmála, nechala si vtéct slzy zpátky a řekla: ,,Jo jsem v pohodě. Jen to trochu bolí." on mě hned objal a řekl: ,,Fakt se omlouvám. Tohle jsem nechtěl." já jsem se zasmála: ,,To je dobrý. Je to moje chyba. Neměla jsem tě takhle budit." Rye si na sebe něco oblékl: ,,Pojď dolů. Dám ti na to nějaký led. Nebo si ještě máma bude myslet, že tě mlátím."

Šli jsme teda spolu do kuchyně a ostatní už tam snídali. Všechny jsem pozdravila a dělala nenápadnou. Když mi Rye přinesl led, tak jsem si to položila na ten obličej. A jediný člověk co mě politoval byla Lis. Šla ke mě, objala mě a řekla: ,,Proboha co se ti stalo? Ukaž mi to." sundala jsem utěrku s ledem a kluci se začali šíleně smát. Samozřejmě první kdo se mě musel zeptat byl Jack: ,,Co jste v noci vyváděli?" Hned jsem na něj nasadila výraz, jako že to není vtipný a Rye odpověděl: ,,Chudinka mě ráno budila a já jí omylem flákl." V tom se začali samozřejmě všichni smát ještě víc. Robbie vstal, obejmul mě a řekl: ,,Brácha ty si blbec. Jsem zvědavý jak to vysvětlíš mámě." Rye chtěl něco říct, ale někdo před barákem zatroubil.

Brooklyn se podíval na telefon a řekl: ,,Máme tu odvoz." spolu s Jackem vstali a rozloučili se s klukama. Potom jsem je šla obejmout. A to jako pořádně, pač je neuvidím celý týden. První jsem šla k Jackovi: ,,Až dorazíš domů, tak mi napiš. Nebo mi zavolej. Budu chtít vidět, jak to u vás vypadá." on se začal smát a řekl: ,,Neboj se. Zavolám ti hned jak dorazím." pak si vzal tašku a šel před dům. No a potom přišla na řadu moje šípková Růženka. Brooklyn ke mě přišel a než stačil něco říct, tak jsem ho pořádně objala: ,,Dávej na sebe pozor. A taky mi zavolej až dorazíš domů, ať se o tebe nebojím." on se usmál a řekl: ,,Jasně mami." v tu chvíli bych mu nejradši flákla. Ale stihnul utéct.

Pak jsem se podívala kolik je hodin a bylo čtvrt na 10. Tak jsem si ještě udělala kafe a sedla si ke stolu. Napila jsem se a zeptala se kluků: ,,A v kolik jedete vy?" jako první se ozval Andy: ,,Po obědě pro nás přijede mamka a po cestě hodíme Elvise na letiště." pak se Mikey usmál a řekl: ,,No a mě domů hodí Ryeho mamka." byla jsem ráda, že Mikey nejede sám. Starostlivě jsem se podívala na Alexe s Andym a řekla: ,,Pro vás to platí taky, napište mi." oni na mě poslušně kývali hlavou. Ale já jsem věděla, že jediný člověk na koho se můžu spolehnout je Lis. Byla jsem trošku klidnější, protože jsem věděla, že mi hned napíše.

Můj příběh o Roadtrip tvKde žijí příběhy. Začni objevovat