Bláznivé ráno :D Č.2

84 5 0
                                    

Potom jsme všichni úplně vymrzli šli zpátky dovnitř a já jsem se zeptala: ,, Dá si někdo kafe nebo čaj? " všichni na mě začali chrlit co si kdo dá. A jelikož jsem si to nestihla zapamatovat, tak jsem udělala prostě čaj a kafe do džbánků. Jen jsem tam položila hrníčky, mlíko a cukr...ať si každý dá co chce. A jak jsme tam tak popíjeli, tak jsme se začali šíleně nudit. Proto už se kluci začali ptát: ,,Co budeme dělat?" Lis chvilku přemýšlela a pak řekla: ,,No můžeme jet nakupovat. S Lis bychom si chtěli něco koupit." Jack se tvářil znuděně: ,,Dobře a co teda budeme dělat zítra?" Já jsem zvedla ramena: ,,Nevím. Fakt netuším. Už abychom tam byli." Andy se pořádně nadechl a řekl: ,,Tak co kdybychom letěli už zítra? Stejně musíme 4. do studia. Takhle bychom tam nemuseli být přes noc. A aspoň bychom si trochu odpočinuli." Rye se usmál a řekl: ,,Jako není to špatný nápad. Ale už máš koupený letenky na 4." Andy se začal smát: ,,Počkej. Dej mi chvilku." Andy něco dělal na telefonu a my čekali, až z něj vypadne konečně nějaký slovo. Nakonec Andy položil telefon a řekl: ,,Zařízeno, jedeme už zítra." Já jsem byla překvapená: ,,To jako fakt?" on se začal smát: ,,Jo to jako fakt. A asi bychom měli jet teda nakupovat, aby jsme to všechno stihli." Rye Andyho poplácal po zádech a řekl: ,,No jde snad toho kluka nemilovat?" Lis se usmála: ,,Nejde." Andy chytl Lis za ruku a chtěl něco říct, ale Jack ho předběhl: ,,No dobrý. Vylívat srdíčka si můžete až se vrátíme. Teď už hlavně jeďme, než tady umřu nudou." Já jsem se začala smát: ,,No jo prosím tě. Tak se běžte doupravit a za 10 minut dole."

Nečekaně jsme v kuchyni zůstali jen já a Lis. Jak jinak, že jo. Kluci přišli dolů asi až po 15 minutách. Opravdu netuším...co jim vždycky trvá tak dlouho. Tak jsme se obuli a šli jsme k autu. Brooklyn s Mikeym se zase natěšeně hrnuli do kufru. Ještě, že to auto má tak velký kufr. Protože jinak by se tam oni s těmi taškami určitě nenaskládali. Pak jsme nasedli i my a mohli jsme jet.

Po dlouhé půl hodině poslouchání kluků v kufru a jejich dlouhého seznamu toho co si musí koupit, jsme konečně dorazili na místo. Lis zaparkovala a my jsme vylezli z auta. Šli jsme dovnitř a stalo se přesně to...co jsem čekala. Lis někam utekla s Andym. Jack, Mikey a Brooklyn šli spolu. A já zůstala s Ryenem. Wau...to jsem opravdu nečekala. No a jako první jsme zamířili samozřejmě do H&M. Měla jsem tak zhruba představu co všechno bych si chtěla koupit...takže jsem tam ani moc nebloudila. Rye si celou dobu hleděl svého...vybíral si tam nějaký trička a mikiny. Tak jsem využila toho, že si mě nevšímá a šla jsem si vybrat nějaký spodní prádlo. Stála jsem tam a nemohla se rozhodnout v barvě. Nakonec tam přišel on a řekl: ,,Vem si to černý. Jde ti víc k očím." Já jsem si zakryla oči a zeptala jsem se ho: ,,Fakt? A jaký mám oči?" on úplně s přehledem řekl: ,, Tmavě hnědý s černých nádechem." odkryla jsem si je a docela mě překvapilo, že to ví. A ještě víc mě překvapilo, že řekl to samí...co říkám já. Že tam mám černý nádech, protože je mám fakt tmavě hnědý. Nechtěla jsem aby měl pravdu a vzala jsem si obojí: ,,Jdu si to nejdřív zkusit." on se na mě vítězně podíval a já šla do kabinek. Vyzkoušela jsem si obě dvě varianty a nejvíc mě naštvalo, že měl pravdu. Oblíkla jsem se a šla jsem to bílý nenápadně vrátit...no nenápadně, on si toho všiml a začal se smát. Já jsem se poraženě usmála a řekla: ,,Hlavně mlč." on tam už stál s tou svojí taškou plnou oblečení a já jsem si ještě vybírala nějaký kalhoty k té kožené bundě. No nakonec jsem si vzala i kožený kalhoty. Šla jsem k pokladně a Rye šel semnou...no zrovna jsem vychytala nějakou vtěrku, která mi k mojí poražené náladě nepřidala. Přišli jsme tam a ona řekla: ,,Jee, to je hezký, že chodíte s přítelem nakupovat oblečení společně." V hlavně jsem si říkala...nádech, výdech...nádech a výdech. Nakonec jsem úplně v klidu řekla: ,,My spolu ale...no to je jedno." ona se celou dobu tak spokojeně smála, že jsem byla ráda, když mi konečně dala tu tašku a mohla jsem vypadnout.

Můj příběh o Roadtrip tvKde žijí příběhy. Začni objevovat