Autonehoda/část č.2

94 7 0
                                    

Přijeli jsme k Lis domů a já řekla: ,,Zlato? Ty zabal Brooklynovi pár věcí a já zabalím zase Ryenovi jo? Vem jen to nejdůležitější. Jako třeba hygienu a náhradní oblečení." on se na mě podíval a měl zář v očích: ,,To je poprvé, co si mi řekla zlato." podívala jsem se na něj a řekla: ,,Vždyť seš zlato, a teď pojď balit, ať nám to netrvá dlouho."

Rozešli jsme se do pokojů a pak do koupelny. Sbalili jsme jim do batohů to nejdůležitější a pak na mě Mikey volá: ,,Vezmi Ryenovi tu jeho oblíbenou mikinu, bude jí určitě chtít." tak jsem ji hledala snad všude a nemohla jsem jí najít, tak na něj volám: ,,A nevíš kde jí má.?" on chvilku přemýšlel a pak volá: ,,Naposledy přespali s Andym u Lis v pokoji, tak to zkus tam." šla jsem k jejímu pokoji a otevřela dveře. Našla jsem tam tu jeho mikinu a vedle leželo naše tričko, máme obě dvě stejný. Jako dvojčata, prostě nejlepší kamarádky. Vzala jsem ho do ruky a sedla si na postel, a začala brečet. Bylo mi hodně smutno, když v tom do pokoje vešel Mikey, sedl si vedle mě, dal mi ruku okolo ramen a říká: ,,Naty, ona to zvládne. Je to velká bojovnice. Neboj, až se vzbudí...bude v pořádku." já mu dala pusu, utřela si slzy a řekla: ,,Tak jo, už pojedeme, dokud taxík čeká před domem, to...že to je kamarád mého táty neznamená, že tam bude čekat věčně." on se usmál a mohli jsme jít.

Asi kolem 11 hodiny jsme byli zpět. Zaťukala jsem klukům na pokoj a řekla: ,,Ježíšek jde." kluci měli radost... šla jsem jim uklidit věci do skříňky, a hodila jsem po Ryenovi jeho mikinu: ,,Děkuju moc." pousmála jsem se a řekla: ,,Není za co." v tom někdo zaklepal na dveře a Rye řekl: ,,Dále"

Do pokoje vešel Lisiin táta: ,,Chtěl bych si s vámi všemi promluvit." v tom Andy vstal ze židle a říká: ,,Pane, jestli nám chcete říkat, že máme vypadnout Lis ze života, tak si můžete ušetřit několik minut." Její táta přišel blíž k nám a říká: ,,Hele, klidně si můžeš zase sednout." Andy si sedl a on pokračoval: ,,Chtěl jsem se hlavně tobě omluvit. Po tom co si řekl, že už patří do vaší rodiny, mi došlo, že už je to velká holka. Taky mi došlo, že to Rye nebyla tvoje vina. Chtěl jsem jen, aby moje holčička byla v bezpečí, ale pak jsem si uvědomil jak se chovala, když s vámi nebyla ty 4 dny...a kdybych jí zakázal, aby se s vámi vídala...ranil bych jí ještě víc." Andy si stoupl a podal mu ruku: ,,Moc mě potěšilo, že jste tohle řekl." a pak ho chlapsky objal...Lisiin táta se na to usmál.

Pak ho pustil, koukl se na všechny a říká: ,,Chtěl bych se vás na něco zeptat." Jack se usmál a říká: ,,Ptejte se." její táta se nadechl a pokračoval: ,,Zajímalo by mě, jak to chcete udělat dál. Myslím, až se uzdraví...když ona je tady a vy jste docela dálku od ní. Přál bych si aby dodělala školu. Ale nutit jí do toho nemůžu." Andy se toho ujal: ,,To se nemusíte bát. Já jsem se s ní o tom bavil, sama mi říkala, že si školu určitě dodělá. Já jí mezitím budu navštěvovat, co to jen půjde. A pak jsme měli v plánu, že se ke mě, no vlastně k nám...v létě nastěhuje. A vás by navštěvovala 1 měsíčně, vždycky na víkend." její táta se pousmál a říká: ,,Kluci, nechci nic říkat, ale kolikrát, když koukala na vaše vlogy, jsem si všiml, že se do vašeho bydlení vejde sotva vás 5. A teď, když tam bude bydlet Lis s Natkou..?" Brook se usmál, až ho zaboleli stehy: ,,Chtěli bychom to tam samozřejmě předělat. Ale ještě nevíme jak a s kým." na to se usmál její táta a říká: ,,Já bych vám s tím s dovolením pomohl. Stejně musím omrknout, kde by moje dcera bydlela." Mikey se usmál a říká: ,,To by jste byl moc hodný."

Lisiin táta se usmál a přišel blíž k Andymu: ,,Mimochodem, už za ní můžeš jít. Doktor to povolil, na 10 minut." Andy se úplně rozzářil a vyběhl z pokoje. Ani nevěděl do jakého pokoje, má běžet, ale prostě někam běžel, zastavil se před dveřmi kde stála její mamka: ,,Tak běž." a věnovala mu úsměv.

Andy vešel do pokoje a uviděl tam Lisu, měla obvázanou hlavu a nějakou hadičku v puse. Bylo mu z toho smutno. Vzal si židli a přisunul jí blíž k Lise. Sedl si přímo k ní a chytl jí za ruku. Začal na ní mluvit: ,,Lásko, to jsem já Andy, jsem už u tebe. Dneska jsem se usmířil s tvým taťkou a už ví, že bychom chtěli spolu bydlet, až doděláš školu. A sám mi nabídl, že nám to tam pomůže předělat. Lis, mám tě strašně moc rád. Moc mě mrzí co se stalo. Taky mě mrzí, že jsem neseděl vedle tebe, když se to stalo." dal jí pusu na čelo, když v tom vešel do pokoje doktor: ,,Promiňte, ale budete muset přijít zase odpoledne. Teď už musí mít klid." Andy se usmál a říká: ,,Ano, už jdu." obrátil se k Lis, nahnul se k ní a říká: ,,Přijdu zase odpoledne, i s ostatníma." když v tom ho to trklo, podíval se na doktora a říká: ,,Prosím vás, chtěl jsem se zeptat....myslíte, že bych se mohl odpoledne stavit s kamarády a něco jí zazpívat? Samozřejmě potichu." doktor chvilku váhal a řekl: ,,Dobře. Určitě jí to udělá dobře. Ale ne, žádný rockový hlasitý písničky ano?" Andy se usmál a říká: ,,Nebojte, tohle mi nezpíváme. A děkujeme."

Andy to rychle běžel říct klukům. Vběhl do pokoje a říká: ,,Hele poslouchejte. Dohodl jsem se s doktorem, že bychom mohli odpoledne zazpívat Lis...pár písniček, aby se jí udělalo lépe." Brook ukázal na něj a na Ryena a říká: ,,A co my dva?" Andy se usmál a říká: ,,V pohodě, na to jsem taky myslel, mám tu sebou notebook pro vás, budete zpívat do počítače a ona uslyší i vás."

Bylo půl 1 a my jsme se rozhodli jít na jídlo, samozřejmě jen do bufetu. Dali jsme si tam nějaký jejich chlebíčky (bylo to teda pěkně hnusný). Andy si zašel na sesternu pro svou kytaru a šel za klukama do pokoje. Zapnul jim tam facebook přes kameru a šel za mnou, Mikeym a Jackem k Lis do pokoje. Naladil si kytaru a začal hrát. Hráli jsme asi 2 hodiny. Protože jsme hráli pomalu a u každé písničky si musel ladit kytaru. Pak nám tam asi 5 krát vlezla sestřička, která šla všechno zkontrolovat.

Bylo kolem 5 hodiny a přišla za námi znova setra, že už musíme jít, protože bude dělat Lise hygienu a tak. Tak jsme se s Lis rozloučili a šli jsme. Potkali jsme Lisiiny rodiče a její mamka nám říká: ,,My tu budeme, jeďte se k nám domů trošku zkulturnit a vykoupat."  a podávala nám klíče. Andy se na ní podíval a říká: ,,A co vy?" ona se usmála a říká: ,,My jsme byli doma teď, v pořádku. Klidně jeďte. Můžete si půjčit i naše auto, ať furt nemusíte jezdit sem a tam taxíkem. Tu máte." a podala mu klíče i od auta. Mikey se usmál a říká: ,,Děkujeme."


Nasedli jsme do auta a jeli. Když jsme přišli k Lis domů, nejdříve jsme se všichni najedli. Udělala jsem nám palačinky. Bylo to rychlý a jednoduchý. Byla jsem tak unavená, že se mi nechtělo stát dlouho u plotny. Kluci všechno snědli a pak jsme se šli vykoupat. Využili jsme i koupelnu rodičů Lis, aby to bylo rychlejší. Když jsme byli všichni vykoupaní a čistě oblečení, šli jsme si lehnout. Usnuli jsme všichni hned, jak jsme ulehli do postelí.

Můj příběh o Roadtrip tvKde žijí příběhy. Začni objevovat