Špatné ráno:(

173 10 2
                                    

Ráda bych chtěla napsat, že jsme oba spali až do 10 hodin...ale to bych byla na omylu. Bylo asi půl 7, když v tom k Andymu do pokoje vlítli Rye s Brookem: ,,Dobré ráno hrdličky, přece nebudete laškovat v posteli celý den." Jen jsem se zamračila a řekla: ,,Kluci, já vás zabiju." pak si Andy sednul a říká: ,,Jste mrtvý." ... a kluci začali utíkat z pokoje. Andy se na mě usmál a říká: ,,Ještě klidně spi, dojdu si udělat pití a půjdu si taky lehnout."

Asi tak v půl 10 mě vzbudila vůně čerstvé snídaně. Andy seděl vedle mě a říká: ,,Dobré ráno, chtěl jsem ti udělat radost." usmála jsem se , objala ho a říkám: ,,Taky, že jo...děkuju moc."

Když jsme všechno snědli tak dal Andy tác na stůl

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Když jsme všechno snědli tak dal Andy tác na stůl. Utřela jsem si pusu a říkám: ,,To takhle děláš snídani každé fanynce co u tebe přespí?" a usmála se. Andy se na mě podíval a říká: ,,Ne. Nikdy u mě žádná fanynka nespala a ani spát nebude. Jsou mladé, otravné a myslí si, že jim patří celý svět. Furt tě někde zastavují a ptají se tě, jestli se s nimi nevyfotíš." Nevěděla jsem co na to mám říct...jen jsem sklonila hlavu dolů a začala si brát svoje věci. Andy se ptá: ,,Kam jdeš Liso, stalo se něco?", otočila jsem se na něj a říkám: ,,Nic, jen už musím jít." Vyšla jsem z pokoje, když v tom uviděla kluky v kuchyni, jak pijí z hrníčků ode mě. Bylo mi smutno ještě víc, protože mi došlo, že jsem jen ,,fanynka" jak říkal Andy.

Řekla jsem jen: ,,Dobré ráno kluci, já už musím jít, ale přeji Dobrou chuť." Už jsem vyšla z domu a šla k nám do hotelu, chtěla jsem být chvíli sama. Andy vyšel ven z pokoje a Natka akorát běžela dolů ze schodů a uviděla mě okny v kuchyni jak jdu pryč od domu: ,,Co si ji řekl? Co si ji udělal?",ptala se Andyho. Jen se udiveně podíval a říká: ,,Já nic, jen jsem jí říkal, že u mě nikdy žádná fanynka spát nebude, že jsou otravné a myslí si, že jim patří celý svět." Natka se na něj naštvaně podívala a řekla: ,,Andy ty seš blbej fakt. Lisa je snad vaše největší fanynka. Hrozně dlouho už vás má jako součást svého života. Třeba támhle ty hrníčky ze, kterých kluci pijou jsou od ní. A ty plyšáci co se vám válejí každému na posteli, jsou taky od ní. Musím jít za ní." Andy si dal ruce na hlavu a říká: ,,Já jsem debil, ale já to nevěděl. Musím jí to vysvětlit. Vždyť já jí mám opravdu rád."

,,Tak pojď." řekla Natka. Andy se otočil a říká klukům: ,,Kluci my jdeme za Lisou jo?" Jen se podívali a říkají: ,,Jdeme taky." Asi tak po 20 minutách co jsem přišla na pokoj, jsem uslyšela klepání: ,,Liso, to jsem já...Naty, můžu jít dál.?" utřu si slzu a řeknu: ,,Jo jo, pojď."

Vešla dovnitř a zavřela za sebou dveře: ,,Tak co ty moje nešťastná kamarádko. Proč si utekla.?" Podívala jsem se na ní a říkám: ,,Naty, vím, že to myslíš dobře, ale teď se o tom opravdu nechci bavit." vstala z mojí postele, šla ke dveřím a řekla: ,,Ale někdo by se o tom bavit chtěl." jen jsem se koukla a říkám: ,,Jestli to je Andy nebo kluci, tak s nimi taky ne."... v tom otevřela dveře a do pokoje vtrhnul Andy: ,,Liso, moc mě to mrzí. Omlouvám se ti za to co jsem řekl. Ale proč si mi to neřekla?", sedla jsem si a říkám: ,,Neřekla co? Že jsem vaše a hlavně teda tvoje fanynka? Že vás všechny mám hrozně ráda, už ani nevím jak dlouho?" Andy se nadechoval a chtěl něco říct, ale já jsem pokračovala: ,,Změnilo by se tím pro mě něco? Jsem jen jedna z vaší hromady otravných fanynek." začala jsem brečet. Andy mi zvedl bradu a říká: ,,Liso, ale ty seš jiná než ostatní. Seš pořád svá, a i když si věděla kdo jsme...chovala si se furt stejně. A navíc je mezi tebou a jimi velký rozdíl." podívala jsem se na něj a řekla: ,,Jo? A jaký?" otřel mi slzu a řekl: ,,Tebe mám opravdu rád." a najednou mě obejmul...vůbec nevím proč, ale objetí jsem mu opětovala. Pak přišel Rye a ptá se: ,,Je všechno v pohodě?" já se usmála a Andy řekl: ,,Jo, teď už jo." Rye se usmál a říká: ,,To jsem rád. Andy a doufám, že už nebudeš tak blbej, protože budu mluvit asi za všechny, když řeknu, že o ty holky nechceme přijít."

Vstala jsem z té postele a běžela obejmout Ryena. On se začal smát a říká: ,,Hele já si myslím, že dneska toho laškování bylo dost." pak se nadechl a pokračoval: ,,Máme pro vás dvě takový návrh a doufám, že budete souhlasit." ... Brook ho to ani nenechal doříct a říká: ,,Dneska s klukama jedeme stanovat a byli bychom rádi, když by jste jeli taky. Bude sranda. Jede se na 4 dny a ne, nebereme jako odpověď." Rye se usmál a říká: ,,Jo, přesně tak." Chvilku jsme s Natkou váhali a Andy říká: ,, Moc prosím, pojeďte."

Natka se usmála a říká: ,,Dobře, tak mi pojedeme. Ale už žádný slzy, jasný?" a koukla se na mě. Říkám: ,, Ne neboj." Andymu se úplně rozzářili oči, objal mě a říká: ,,Tohle budou nejlepší 4 dny mého života." Pak říká Mikey: ,,Ale no tak, nechte si to do stanu." a začal se smát. Andy mě pustil a běžel ke klukům. Jack se podíval na hodiny a říká: ,,Takže mládeži, jsou 2 hodiny. Holky, tak v 6 jsme u vás jo?" obě jsme souhlasně přikývli: ,,Jasně kapitáne.!" Kluci už odcházeli, když v tom ke mě ještě rychle přiběhl Andy, dal mi pusu na tvář a říká: ,,Budu se těšit, Ahoj."

Jen jsem se začervenala a řekla: ,,Tak a jdeme balit."

Můj příběh o Roadtrip tvKde žijí příběhy. Začni objevovat