,,Zaručím se za ní."

92 5 0
                                    

(Z pohledu Natky =>) Vzbudila jsem se v obětí Ryena...když jsem se na něj podívala, vypadal tak roztomile...měl rozcuchané vlasy...bylo mi jasné, že by byl rád, aby ho takhle nikdo neviděl...proto o tom před ním raději pomlčím. Chvilku jsem na něj jen zírala, dokud někdo nezaklepal. Rychle jsem šťouchla do Ryena a říkám: ,,Vstávej...někdo klepe." on něco zabřučel a sedl si, tak jsem řekla: ,,Dále." jakmile jsem to dořekla...vtrhla do pokoje Lis s klukama a padla mi okolo krku: ,,Jak ti je zlatíčko?" objímala mě tak pevně, že jsem nemohla skoro dýchat: ,,Bylo by mi lépe, kdyby si mě pustila...nemůžu dýchat." ona se začala smát a řekla: ,,A jo...promiň." všichni si poposedali okolo a začali se ptát: ,,Tak jak jste se zabavili na celý večer, jen tady na pokoji?" Rye se podíval na Jacka a řekl: ,,No jako mohlo to být lepší." já jsem se usmála a dořekla to za něj: ,,Bez alkoholu a bez ohňostroje. Slavila jsem nový rok už líp. Ale musím uznat, že jsme si hezky popovídali. To byla tak nějak naše jediná zábava." Andy vykulil oči a řekl: ,,A čím jste si připili, když ne alkoholem?" Rye se začal smát a řekl: ,,Hořkým, černým čajem. Chceš ochutnat?" Andy zvedl ruce jako by se vzdával: ,,Nechci děkuju. Nechám si zajít chuť." chvilku jsme si tam ještě povídali. Potom přišla sestřička nám říct, že bude vizita. Tak abych se připravila a ostatní aby odešli.

Všichni šli do bufetu a já jsem si mezitím udělala ranní hygienu. Sedla jsem si do postele a čekala na příchod lékařů a sester. Asi tak v 10 hodin tam nakráčela skupinka...2 doktorů a 3 sester. Ptali se mě na různé věci...ohledně zdravotního stavu...jestli mě něco nebolí a tak. Pak mi sestry převázali ruku a odešli. Zůstal tam jen doktor, který mi měl udělat nějaké psychiatrické vyšetření. Zeptal se mě, jestli tam chci mít někoho u sebe...tak jsem si nechala zavolat Ryena a Lis. Sedli si tam do křesel a nechali ho dělat svou práci. Ptal se mě na různý otázky...třeba jestli jsem neměla v minulosti nějaký špatný zážitek, který by mi mohl způsobit trauma. Tak jsem mu vyprávěla o tom s tátou. Taky se ptal na můj vztah s mámou...jestli se mi dostatečně věnovala a jak se ke mě chovala. Potom se mě ptal na vztahy s klukama...tak jsem mu řekla jak to bylo semnou, Mikeym a potom s Brooklynem. Taky jsem mu musela říct, proč jsem se pořezala.

Šlo vidět, že bylo pro Ryena hrozně těžký to poslouchat. Protože tohle všechno o mě nevěděl...jsem mu vděčná, že to vydržel a byl tam semnou. Doktor si to všechno zapisoval a pak řekl: ,,Jsem rád, že jste se mi se vším svěřila. Měla jste v poslední době spoustu špatných zážitků, které se na vás podepsali psychicky. Proto bych vám doporučil podstoupit léčení na psychiatrii." já jsem na něj vykulila oči a řekla: ,,Cože? Vy myslíte, že jsem magor?" on se mě snažil uklidnit: ,,To samozřejmě ne. Ale máte hodně zážitků, které se na vás negativně podepsali. Je tu riziko, že by jste to mohla udělat znovu." chtěla jsem po něm vyštěknout, ale Rye mě předběhl: ,,To nebude potřeba. Zaručím se za ní." Lis si stoupla a řekla: ,,Já taky." doktor se idiotsky pousmál a řekl: ,,No nemyslím si, že to na vzdálenost 2 000 kilometrů zvládnete." Rye chvilku přemýšlel a pak řekl: ,,Co chcete abych vám podepsal? Podepíšu vám cokoliv. Je dospělá...a řekla, že už to nikdy neudělá...tak jí nic nedoporučujte." bylo od Ryena hezký, že se mě zastal, ale šlo vidět, že ho to trápí. Doktor si ho vzal stranou, ale stejně jsme s Lis slyšeli úplně všechno. Doktor mu položil ruku na rameno a řekl: ,,Já to myslím vážně. Je tu možnost, že to udělá znova." ...Rye se na mě podíval a pak se otočil zpátky na doktora: ,,Já to taky myslím vážně. Dala mi slib a já jí věřím. Už je dávno dospělá...a navíc jí budu mít furt pod kontrolou. O víkendu se stěhujeme." S Lis jsme se na sebe podívali a nemohli jsme uvěřit. Myslí to Rye vážně...nebo to řekl jen aby se ho zbavil?

Doktor už chtěl odejít, ale já jsem mu stačila ještě říct, že chci podepsat reverz. Rye se na nás podíval, nahodil ten jeho rošťácký úsměv a řekl: ,, Počkejte tady. Hned jsem zpátky." odešel a my jsme tam zůstali s Lis sami. Takže jsem toho využila a poděkovala jí za to, že se mě taky zastala: ,, Lis děkuju." ona se usmála a řekla: ,, Za co prosím tě?" obejmula jsem jí a řekla: ,, Za všechno. Vím, že to semnou nemáš jednoduché. Ale si tu pro mě, zbyla si mi už jen ty. A taky za to, že ses mě zastala před tím doktorem." ona se usmála a chytla mě za ruku: ,, Zlato. Já tu pro tebe vždycky budu. Si moje nejlepší kamarádka a hodně si mi pomohla v těžkých chvílích. Takže já teď pomůžu tobě." chtěla jsem něco říct, ale ona ještě pokračovala: ,, Máš mě, moje rodiče...kteří tě mají rádi jako vlastní. Máš kluky a Ryena. My všichni tu jsme jen pro tebe." chtělo mi brečet, bylo hezký co říkala. Hned jsem se jí znova vrhla okolo krku: ,, Děkuju." ona se začala smát a říká: ,, Teď umackas ty mě." rychle jsem ji pustila a usmála jsem na ni: ,, Promiň." ona mávla rukou a sedla si vedle na postel ke mě.

Můj příběh o Roadtrip tvKde žijí příběhy. Začni objevovat