,,Proč si mi to neřekla?"

117 6 0
                                    

Dorazili jsme k Lis domů. Byli tam její rodiče. Čekali tam na kluky. Tak jsem zazvonila: ,,Dobrý den." snad smutnější jsem ještě nikdy nebyla. Její mamka mi rovnou nastavila náruč. Tak jsem k ní šla a začala jsem brečet. Kluci na nás koukali a její mamka říká: ,,Kluci nanoste věci nahoru do pokojů jo?" pak mě vzala do obýváku a na gauči ležela Lis. Tak jsem k ní rychle přiběhla a objala jsem jí: ,,Co tady děláš? Měli jsme tě vyzvednout my." ona mi podala kapesník a trochu se usmála: ,,Zlato, jsi moje nejlepší kamarádka. Vím, že mě potřebuješ...no tak jsem nemohla čekat než přijedete. Tak mě sem rodiče odvezli rovnou." pak mě pohladila po rameni a říká: ,,Bylo to hodně zlý.?" já jsem sklopila hlavu a říkám: ,,Myslíš horší než jindy? Asi ne...nevím." ona se na mě soucitně usmála a říká: ,,Uděláme si horkou čokoládu...po ní ti bude hned líp."

Ona pomalinku vstala z gauče, a já jí podala berle: ,,Můžeš takhle chodit? Aby to pro tebe nebylo náročný." ona se usmála a říká: ,,Kdybych nemohla, tak by mi ty berle nedali." nechtěla jsem, aby se namáhala. Tak jsem vytáhla hrníčky, čokoládu a marshmallow. Dala jsem to na tác a Lis volá: ,,Horká čokoláda je v kuchyni." já akorát slyším, jak Andy volá: ,,Lis? Pane bože, kluci...je tady Lis." a během vteřiny byli všichni v kuchyni. Tak jsem to podala klukům a říkám: ,,Dejte to na stůl." Andy to převzal a šel to odnést. Já jsem pomohla Lis ke stolu, opřela ji berle o zeď a posadila jí vedle Andyho.

Pak jsem si sedla já ke stolu a naházela si marshmallow do hrníčku. Vzala jsem si lžičku, a míchala jsem to...dokud nebyli ty kousíčky úplně měkký. Pak jsem zvedla hlavu a chtěla jsem se napít, ale měla jsem na sobě pohledy všech kromě Lis. Tak jsem hrníček zase položila: ,,Co je?" Rye se toho ujal: ,,Co to u vás jako bylo?" já jsem se podívala jinam a říkám: ,,Nic." Jack položil hrníček a říká: ,,Naty, kdybych to třeba neviděl, tak bych ti i věřil." zase se mi nahrnuli slzy do očí: ,,Já se o tom prosím...nechci bavit." vstala jsem a běžela jsem s brekem do koupelny.

(Z pohledu Lis => )Mezitím kluci u stolu, začali vyzvídat co se to děje. Brooklyn začal: ,,Lis? Vyklop to. A hned." já jsem se podívala jinam a říkám: ,,Jsou to její soukromý věci...nemůžu." Andy už se nadechoval a já pokračovala: ,,Ani tobě." Rye pak bouchnul do stolu a říká: ,,Do prdele, tak jsme snad její rodina ne? A teď bych řekl, že má už jenom nás." já jsem nevěděla jestli jim to mám říct. Pak jsem se zhluboka nadechla a říkám: ,,No asi bych to momentálně řekla, jen Mikeymu." on vykulil oči a Brooklyn hned vyjekl: ,,No, ale oni už spolu nechodí." já jsem se divila, byla to pro mě novinka: ,,Cože? Jak to?" Mikey si stydlivě rozcuchal vlasy a říká: ,,Já jsem jí podvedl s jednou fanynkou...no asi proto, že jsem k ní už nic necítil...ale támhle Brooklyn jí má moc rád." já jsem vykulila oči a říkám: ,,Takže princezna a Naty? Vy spolu to?...chodíte?" on se zaculil říká: ,,Jo, od večera...ale teď bychom všichni rádi věděli, co se to k sakru děje."

Viděla jsem jejich pohledy, tak jsem jim to prostě musela říct: ,,Dobře. Ale ne, že by se mi chtělo.." Andy do mě šťouchl loktem a říká: ,,Dělej." já jsem se nadechla a spustila jsem: ,,Ona to nikdy s tátou neměla lehký. Tenhle chlap, kterého jste dneska poznali není její pravý táta. Její máma se s ním seznámila, když měla Natka asi 2 roky. Takže ona jiného nepoznala, proto mu říká tati. No a on prostě našel oblibu v alkoholu. On nikdy nebyl hodnej, ale čím byla starší tak to bylo horší...no a pak se něco stalo...to u nás třeba byla celé 3 týdny. No a od té doby jí tak jednou do měsíce zmydlil..." myslela jsem, že jim to bude stačit, no ale oni samozřejmě chtěli vědět co se stalo. Nechtěla jsem jim to říct, ale oni naléhali. Bylo mi z toho smutno, když mi došlo co všechno si prožila: ,,No prostě...o to nepřišla s tebou." a podívala jsem se na Brooklyna.

Chtěla jsem se vyhnout dalším otázkám. Tak jsem posbírala hrníčky a šla do kuchyně, no ale oni mě doběhli a stoupli si přede mě. Brooklyn tam stál a neměl slov. Chtěla jsem je obejít, ale Rye s Andym mě chytli za ruce: ,,On jí jako...to?" já jsem se jim vytrhla a říkám: ,,Jo, když jí bylo 15. Byl nalitý...ostatně jako vždycky." Brooklyn konečně promluvil: ,,A co její máma na to?" já jsem dala hrníčky do dřezu a říkám: ,,Ta je zbabělá...nikdy na ní nevztáhl ruku. Takže tvrdila, že si to vymyslela." pak jsem se nadechla a říkám: ,,Spokojeni? Teď mě Naty zabije." Andy ke mě přišel a objal mě: ,,Děkujeme, že si nám to řekla." Pak si Brooklyn prohrábl vlasy a říká: ,,Jdu za ní."

(Z pohledu Natky =>) Brečela jsem na záchodě, bylo mi hrozně. Pak jsem ale uslyšela klepání: ,,Naty? Můžu jít dovnitř prosím?" já jsem se snažila zastavit slzy: ,,Běž pryč." pak jsem si utrhla další kousek toaletního papíru a utřela se pod očima rozmazanou řasenku, ale on pokračoval: ,,No, ale já potřebuju hrozně nutně čůrat." tak jsem mu odemkla a on vtrhl dovnitř. Zamkl a klíč si strčil do kapsy. Já jsem si sedla zase na záchodovou mísu a říkám: ,,Nechci o tom mluvit." on si, ale sedl přede mě a říká: ,,Zlato, ale já neodejdu dokud si spolu nepromluvíme. Moc tě miluju a vím, že mě potřebuješ, i když si to nechceš přiznat. Takže od tebe neodejdu." já jsem se vysmrkala a on pokračoval: ,,Proč si nám... proč si mi to neřekla?" já jsem se na něj podívala a řekla: ,,Jo, a to jsem měla jako přijít a říct...jo a mimochodem, můj táta mě mlátí." pak chtěl něco říct, ale já jsem pokračovala: ,,A nebo jsem ti měla v posteli říct...Hele Brooklyne, nejsi kluk s kterým jsem o to přišla...první byl můj táta."

Chytl mě za ruku a říká: ,,Promiň. Ale teď už to vím a nikdy se tě už nikdo nedotkne. To ti slibuju. A už neplakej." já jsem se podívala jinam a říkám: ,,Já se za sebe hrozně stydím." on mě pohladil po obličeji a říká: ,,Prosím tě, proč?" já jsem se nadechla a říkám: ,,Protože jsem se mu neubránila. Nikdy to ze sebe nesmyju." on vstal a podal mi ruku: ,,Možná to nesmyješ, ale můžeš na to zapomenout. A tvoje rodina ti v tom pomůže. Já, kluci a Lis tu budeme vždycky pro tebe. Ano?" pak utrhl toaleťák, namočil ho v umyvadle a otřel mi obličej. Pak mě pevně obejmul a řekl: ,,Mám tě rád." já jsem mu objetí oplatila a říkám: ,,Já tebe taky." pak mě vzal za ruku a vedl mě do kuchyně.

Tam už stáli připravený kluci v řadě jak vojáci. Chtěla jsem se otočit a jít pryč, ale Brooklyn mě nepustil a říká: ,,Jsme rodina." pak mě hromadně obejmuli kluci a Rye říká: ,,A navždy budeme." pak mě Andy odvedl k jídelnímu stolu, posadil mě a všichni si sedli okolo mě. Podal mi nějakou bílou obálku a říká: ,,To je pro tebe, přečti si to." já jsem protočila očima a otevřela jí. Byl to dopis, podle písma jsem poznala, že to psal Rye. Tak jsem si to začala číst:

,,Milá Natálko (*to jim musela říct Lis, že se to dá napsat takhle...protože by to nevěděli*), když jsme začínali tak jsme nevěděli jakou Roadies základnu budeme na celém světě mít. Nevěděli jsme jakou velkou rodinu budeme mít, vždycky jsme měli jen sami sebe. Ale jednoho večera jeden z nás na jednu z Roadies spadl. Jsme mu všichni neskutečně vděčný, za to že je jako slon v porcelánu. Ten večer jsme poznali dvě úžasný holky, ten večer se naše rodina rozrostla o dva členy a ten večer jsme zjistili taky to, že ty dvě holky nikdy neopustíme. Hrozně nás mrzí co se ti stalo. Hrozně nás mrzí, že jsme tě nepoznali dřív...možná by se to pak nestalo. Máme tě moc rádi. Bavili jsme s Lis a jejími rodiči. Dokud nedoděláte školu, budeš bydlet u Lis. A v létě...."

Nebylo to dopsaný, celá ubrečená jim říkám: ,,Co v létě.?" Všichni se na mě i s Lis usmály a křičí na mě: ,,Stěhuješ se do Brooklynovo růžového pokojíku." Pak se Rye usmál a říká: ,,Jo a zapomněli jsme ti říct." Andy mu do toho skočil a říká: ,,Vítej v rodině!" já jsem hrozně brečela...jednu rodinu jsem ztratila a další jsem hned získala. Věděla jsem, že tahle rodina mě nikdy nezradí. Brooklyn ke mě přišel a obejmul mě: ,,Zlato neplakej. Budeš pak dehydratovaná." já jsem se začala smát a říkám: ,,Já vám hrozně děkuju. Ale nevím, jestli tam s vámi budu chtít." Rye se začal smát: ,,Viděla si náš vlog jak jsme se stěhovali? Viděla si ten dům? Viděla si ten růžový pokoj?" Brooklyn pokračoval: ,,Tak se ti bude chtít."

Můj příběh o Roadtrip tvKde žijí příběhy. Začni objevovat