Ráno jsem vstala asi na stejno jako kluci, jediný kdo ještě chrněl byl Andy. Moc mu to s těma rozcuchanýma vlasama slušelo. Tak jsem si potichu vzala mikinu a šla mu připravit snídani. Připravila jsem mu šunkový sendviče, ty mu nejvíc chutnali a k tomu jsem mu dala ledovou kávu. Přišla jsem do stanu, pomalu jsem si sedla a dala mu pusu na čelo. Na to vůbec nereagoval a tak jsem mu dala 3 pusy různě po obličeji. Na to se jen usmál a tak jsem mu těch pus začala dávat hned několik najednou. On mě zarazil, dal mi pusu a říká: ,,Dobré ráno." usmála jsem se a řekla mu: ,,Dobré ráno, Zlato pojď se najíst."....on si pomalu prohrábnul vlasy a řekl: ,,Když mě teď nechce nikam chodit." vytáhla jsem zpozad snídani a říkám: ,,Taky nemusíš." on se uculil a řekl: ,,Děkuju." a dal mi pusu. Začal jíst a s plnou pusou říká: ,,Výborný.", když dojedl, vzal si mikinu a šli jsme společně ke stanům. ,,Dobré ráno všem." řekl Andy. Tak mu všichni pozdrav opětovali a Mikey říká: ,,Hele, dneska odjíždíme ve 2 hodiny jo? Po obědě si zabalíme a pak vyrazíme. Teď je 10 hodin, má někdo nějaký návrh co bychom mohli tak do 12 hodin dělat?" s Natkou jsme se na sebe podívali a sborovně řekli: ,,Půjdeme se projít." Mikey se usmál a říká: ,,Dobrý nápad." pak se podíval na ostatní kluky a ptá se: ,,Tak co, souhlasíte?", když všichni souhlasili tak jsme vyrazili.
Šli jsme asi tak 15 minut, když jsme došli k takové stráni a u ní byl docela pěkný strom, který byl rozvětvený do 5 velkých větví. Když v tom slyším Brooka: ,,Hele kluci...co kdyby nás na tom stromě holky vyfotily? Bude to super fotka." Jack se usmál a říká: ,,Jasně, to bude bomba." a už běžel k němu. Rye s Andym si ale nebyli moc jistý, když v tom Mikey řekl: ,,No tak jdeme Roadtrip." kluci nic neřekli a šli k tomu stromu. My s Natkou už jsme panikařili: ,,Kluci, hlavně ať se vám nic nestane. A jestli jo, tak vás vlastnoručně zabiju." řekla jsem naštvaně. Andy ke mě přiběhl a říká: ,,Zlato neboj, jsme přece Roadtrip." Natka se zamračila a říká: ,,No právě." Andy se vracel ke klukům a začali na ten strom lézt. Brook s Mikeym vylezli úplně nahoru, Jack byl uprostřed a dole byl Rye s Andym. Už jsem brala do ruky telefon, když v tom jsem slyšela několik prasknutí, podívala jsem se na kluky a říkám: ,,Kluci slyšeli jste to taky?" ....oni se jen začali smát a říkají: ,,Lis, přestaň plašit a začni fotit."
Vzala jsem telefon a udělala několik fotek, tak říkám: ,,Dobrý, už můžete dolů.", když chtěli kluci akorát začít slejzat tak v tom to přišlo....větev pod Brookem a Mikeym praskla....a oni padali dolů ze stráně spolu s tou větví. Jen jsem se nadechla a zařvala: ,,Neeeee." Rye s Andym hned seskočili ze stromu a já běžela ke stráni: ,,Kluci jste v pořádku?" ale nikdo mi neodpověděl. Nešlo dolů vůbec vidět, nevěděla jsem jak na tom jsou." už jsem si sedala na zadek, že to za nimi sklouznu a Jack mi říká: ,,Nelez dolů, ještě se něco stane i tobě. Zavoláme nějakou pomoc a počkáme na ně." naštvaně jsem se na něj podívala a řekla hlasitě: ,,Děláš si srandu? Ti seru na nějakou pomoc. Nevíme jak na tom jsou, a než přijedou tak může být dávno po nich." Andy se na něj podíval a říká: ,,Má pravdu. Musíme jim pomoct." a začal lézt za mnou v tom se Rye zeptal Bryena: ,,Zvládneš sem vjet dodávkou?" Bryen si vzal klíče a běžel pro auto: ,,Jasně. Budu se snažit sem přijet co nejrychleji." Rye řekl: ,,Dobře." a lezl za námi.
Už jsme byli s Andym u nich. Tak jsem řekla: ,,Ty běž za Mikeym a já půjdu k Brookovi." Když jsem k němu přišla: ,,Brooku? Brooku slyším mě? Brooku? Vnímáš co ti říkám?" v tom slyším jak zamumlal: ,,Jo, slyším tě, ale všechno mě bolí." usmála jsem se a začala brečet: ,,Tak se hlavně nehýbej jo? Zůstaň ležet." v to slyším jak volá Andy: ,,Komunikuje semnou." tak jsem zavolala: ,,Brook taky." Pak už jsem uslyšela auto a Bryena jak volá: ,,Jsem tady." Tak volám na Ryena s Andym: ,,Kluci, sežeňte 4 pořádný a dlouhý větve...dostaneme kluky nahoru do auta." asi za 3 minuty stáli kluci přede mnou s větvemi. Tak jsem k nim přivázali naše mikiny a udělali provizorní nosítka. První jsme vynesli Mikeyho, naložili do auta a vzali si mikiny od Jacka, Natky a Bryena....abychom mohli vytáhnout nahoru i Brooka. Brook po cestě nahoru několikrát zasténal bolestí, ale zvládl to. Naložili jsme i jeho a říkáme: ,,Jacku, sbal s Natkou věci a přijeďte za námi do nemocnice jo?" podíval se a říká: ,,Jasně, rychle to sbalíme a pojedeme za vámi."
Nastoupila jsem s klukama do auta a jeli jsme do nemocnice. Rye tam předem zavolal, aby o nás věděli.....