Jakmile kluci zveřejnili příspěvek o tom srazu...začali cinkat klukům mobily s potvrzením o účasti. Spousta holek tam nadšeně psala jak se moc těší. A taky se ptali, kdo je ta kamarádka z Prahy. Tak jsem zvědavá jak mě přijmou a hlavně jak přijmout to, že je jeden kluk z Roadtrip zadaný semnou. Docela se toho bojím, tak uvidíme...
Před obědem jsme si s klukama šli sednout do obýváku k telce. Abychom probrali jaký písničky by mohli zpívat v tom parku, když budou mít jen kytaru. Shodli jsme se na:
Ever since new york Too good at goodbyes Perfect Beautiful Attention
Evoluce od Eda Sheerana Girls like you Shotgun Take this home 2002
Když jsme asi hodinu přemýšleli a kluci při tom nacvičovali...nás zavolala mamka na oběd: ,,Holky, kluci! Pojďte se najíst. Je rajská." hned jsem zpozorněla. jelikož je to mé oblíbené jídlo. Rye akorát otevíral dveře a chtěl z nich vyjít, když jsem do něj úplně strčila, že spadl na křeslo: ,,Uhni, honem. Rajskááá!!!" a běžela jsem ke stolu si sednout. Kluci se úplně začali smát a Brooklyn mu pomohl vstát. Sedli si ke stolu a Rye se na mě s úsměvem podíval: ,,Tak poslouchej kamarádko. Furt jsem o několik let starší než ty. Tak si být tebou dávám pozor. Jinak by se mohlo stát, že by si k Vánocům nedostala žádný dárek." s plnou pusou jsem řekla: ,,Tak to už budu moc hodná. Slibuju." on se usmál a začal si nandavat knedlíky na talíř.
Když kluci dojedli, bylo asi půl 1. Pak jsme se tak nějak všichni prostřídali v koupelně. No...prostřídali...jak se to vezme. Nám to s Natkou zabralo dohromady asi půl hodiny. A nejdéle to trvalo Ryenovi, Brooklynovi a Andymu...jako takhle dlouhou úpravu vlasů jsem nečekala. A pak, jak už to tak u kluků bývá...se nemohli rozhodnout co si vezmou na sebe. Furt jsem slyšela akorát: ,,Zlato? Pomůžeš mi prosím?" a nebo ,,Lis? Pojď mi pomoct něco vybrat." Připadala jsem si jako nějaký módní poradce. Když už jsme teda konečně něco vybrali, bylo asi půl 3. Tak jsem šla za taťkou: ,,Tati? Mohli bychom si od tebe půjčit to větší auto? Chtěli bychom jet s klukama na schůzku s fanouškama." on se na mě podíval a říká: ,,Lis, a kdopak bude řídit?" Rye přišel a usmál se: ,,Já pane. Mám řidičák, tak se nemusíte bát." on mu dal teda klíčky a říká: ,,Ale budeš řídit opatrně jasný?" on se pousmál a říká: ,,Ano, a děkujeme." Nasedli jsme a mohli jsme jet.
Kluci si oblékli:
Natka si oblékla: