31.Nepříjemný Fury a tajnůskář Bucky

278 27 2
                                    

Už hodinu jsem seděla společně s Tony, Stevem, Wandou a Clintem v zasedací místnosti na základně S.H.I.E.L.D.u. Na to, že si mě Fury nechal neprodleně zavolat, jsi dával docela na čas. Začínala jsem pociťovat lehkou nervozitu, ale nedala jsem na sobě nic znát.

„Tak mi poprvé dorazíme včas a musíme tu sedět jak blbci na prdeli, protože si náš pirát někde zasekl.“ zabručel otráveně Tony.

„Tony.“ napomenul ho Steve.

Ale z jeho hlasu bylo poznat, že ani on není nadšený, že už tu hodinu zbytečně sedíme na zadku. Věděla jsem, že by ten čas radši věnoval hledáním Buckyho.

„Klidně můžete jet zpátky. Zvládnu to.“ podívala jsem se po nich.

„Nejsme tu kvůli tomu, že bychom ti nevěřili, že to nezvládneš. Ale Fury by tě byl schopný rovnou poslat za mříže.“ objasnil mi Clint.

„Ale nemusíš se bát, to mu nedovolíme.“ usmála se Wanda.

„Nechci, abyste kvůli měli nějaké problémy. Je to můj průser.“ namítla jsem.

Tony se nadechoval, že něco řekne, když se otevřely dveře a v nich se objevil sám ředitel S.H.I.E.L.D.u osobně.

„Omlouvám se za zdržení, musel jsem ještě vyřídit pár neodkladných věcí.“ objasnil nám jeho pozdní příchod a došel až k čelu stolu.

„Neodkladných věcí, to známe.“ protočil Tony očima.

„Jsem ráda, že jste dorazili.“ ignoroval Fury Tonyho a projel nás všechny pohledy, až se zastavil na mě.

„Dlouho jsme se neviděli, Fostrová.“ upřel na mě pohled.

„Pár dní to bude, ale kvůli tomu tady nejsme, pokud dobře vím. Tak přejděte rovnou k věci a nezdržujte to.“ odvětila jsem s kamennou tváří.

„Vám opravdu nic neunikne.“ pokýval uznale hlavou.

„To víte, nejste jediný, kdo ví všechno.“ usmála jsem se.

„V tom případě bychom se měli přesunout do výslechovky.“ podotkl.

„To nebude třeba. Chceme být u toho, takže ji klidně můžete vyslechnout tady.“ vložil se do rozhovoru Tony.

„Navíc jsme u toho byli, takže to není nic, o čem bychom nevěděli.“ přidal sek němu Steve.

„V tom případě můžeme začít.“ založil si ruce za zády.

„Tak jen do mě. Co byste chtěl vědět?“ založila jsme si ruce na prsou a čekala na jeho otázky.

„Spíš jde o to, co jste mi ochotna říct. Podle toho, co jsem si o vás a vaší sestře zjistil, obě jste od malička pracovali a pracujete pro Hydru.“ podíval se na mě.

„Oprava. Pracovali. Pokud jste si zapomněl zjistit, je na nás Hydrou vypsaná odměna. To by asi nedělali, kdybychom pro ně stále pracovali, nemyslíte?“ skočila jsme mu do toho.

„Měli jste za úkol vetřít se mezi Avengers a zničit je. Třeba je to jen součástí vašeho plánu.“ pronesl a nedal na sobě znát žádnou emoci.

„Mám-li být upřímná, možnost na to ten váš tým superhrdinů zničit, už jsme nejednou měli. Ale pokud jste si zjistil, jakože určitě ano, Elena leží v Toweru a bylo jen štěstí, že to přežila. Tak kdyby to opravdu byla část našeho plánu, jak si myslíte, proč by jí postřelili tak, že to nemusela přežít? To už trochu nedává smysl, nemyslíte?“ povytáhla jsem lehce obočí.

Twins <<Avengers>>Kde žijí příběhy. Začni objevovat