„Promiň Elen…“ sklopila jsem pohled raději k zemi.
N
echtěla jsem věřit tomu, že by nás mě, takhle zradila. Ale vše tomu nasvědčovalo. Kluci mezitím zabarikádovali dveře a sbalili vše potřebné.
„Nepřivedla jsme je sem. Tonymu jsem jasně řekla, že jdu sama. Nevím, co tu dělají.“ bránila se.
„Starkovi? No tak to už je tuplem jasné.“ zabučel Bucky a vzal věci, když se venku ozvalo několika násobné nabití zbraní.
„Snad si nemyslíte, že vás Tony práskl. Jen chce abyste byli v bezpečí. Stejně jako já.“ podívala se po nás, tedy zejména po mě.
„Běžte na před. Držím je a doběhnu vás.“ otočila jsem se ke kluků.
Ty jen přikývli, a i když Steve nemoc nadšeně, společně se přes zahradu rozběhli pryč.
„Vicky, no tak, neblbni a vrať se. Jestli je v tom i Hydra, je to nebezpečné.“ chytla mě Elena za ruku.
„Nenechám ho v tom. Já ne.“ vysmekla jsem se ji a oknem prohodila kouřoví granát.
Už jsem se chtěla rozběhnout za kluky, když mi Elena telekinezí podrazila nohy a dostala se nade mě.
„Půjdeš proti vlastní sestře?“ povytáhla jsem obočí.
„Když budu muset.“ vydechla, když se ozvalo vyražení dveří.
Využila jsem toho, že to nečekala ani ona, shodila jsme ji ze sebe a po prvních agentech hodila židle se stolem. Pak jsme se už konečně rozběhla ven, když se ozvala palba. Na poslední chvíli jsem skočila za strom a vyhnula se kulkám.
„Nestřílejte, sakra!“ zaslechla jsme zakřičet Elenu.
Jen co palba utichla rozběhla jsme se dál, když narazila do obleku, který se přede mnou najednou objevil a kecla si až na zadek.
„Ty dva ti vážně popletli hlavu, když se necháš zatáhnout do takového průseru.“ nechal si Tony odklopit masku.
„Jdeš po nepravém. Jen se ho snažím bránit.“ odbyla jsem ho a vškrábala se na nohy.
„Tak to mě mrzí, ale ty se vracíš s námi.“ zavrtěl hlavu a chytl mě za ruku.
„Radši najdi toho, kdo to udělal.“ podívala jsme se mu do očí a přímo do reaktoru obleku mu zabodla ledoví osten.
Pak jsem ho bez váhání odhodila k nedalekému stromu, v tom, co se ozvali hlasy přibíhajících agentů.
Postavila jsem před nimi ledovou klouzačku, Tonymu ještě zmrazila oblek a už jsem se rozběhla dál. Upřímně jsem neměla ani ponětí, kam ty dva běželi, ale doufala jsem, že na ně brzo narazím.„Jsi strašně paličatá víš to.“ objevila se přede mnou Elena a znovu mě srazila k zemi.
„To víš, mám to po tátovi.“ odhrnula jsem si vlasy z obličeje.
Elena jen protočila očima a už se ke mně shýbala, že mi nasadí pro jistotu pouta, když ji Steve praštil, hlavní zbraně do temene, aby ji omráčil.
„Teď mě asi nebude mít ráda.“ pousmál se a vytáhl mě na nohy.
„Tak máš být s Buckym, zvládla bych to.“ namítla jsem.
„Radši jdeme.“ povzdechl si a kývl, abych běžela za ním.
Neváhala jsem a rozběhla se za ním, když se znovu ozvala palba. Na poslední chvíli jsme se schovali do auta, Bucky na to dupnul a rozjel se neznámo kam.
„Nechápu, že nás Elena takhle zradila.“ zavrčel Bucky, jen co jsme jim zmizeli.
„Jen neví, co my.“ zamumlala jsem a opřela si hlavu o okénko.
Bolelo to, hlavně když to bylo od ní. Ale třeba za to vážně nemohla.
„Aspoň teď ji nebraň. Dovedla Tonyho rovnou k nám.“ namítl naštvaně Bucky.
„Bucky, to stačí.“ Podíval se po něm Steve, který seděl vedle něj.
Vydechla jsem a zavřela jsem na chvíli oči. Bylo to jak zlý sen. V hlavě mi hrála stále její věta a ten její chladný pohled.
„Když budu muset..“ prolétlo mi znovu hlavou, když Bucky prudce zabrzdil a za chvíli se naše auto párkrát překulili z menšího srázu.
Začala jsem se škrabát ven z auta, jako kluci, jen co jsme se zastavili kufrem o strom.
„Jsi celá?“ doběhl ke mně Steve, který na tom byl asi nejlíp.
„Co se sakra stalo?“ zakašlala jsem a opřela jsem se o něj, jen co mě vytáhl na nohy.
„Stála tam Elena.“ trochu vyděšeně prohlásil Bucky, jen co se vyškrábal na nohy.
Prudce jsme se otočila k silnici a už jsem viděla jen jak se Elena skácela k zemi, jak moc energie nejspíš použila.
„Musím za ní.“ snažila jsem se za ní rozejít.
„Bude v pohodě, my musíme jít.“ namítl Steve, a vzal mě do náruče, když se mi podlomili nohy.
Poslední, co jsem slyšela, byli oni, jak se o něčem baví, pak jsem spadla do bezvědomí.
Ahoooj🖤
Vaše oblíbená dealerka je zase po delší době tady. A jakožto správný dealer vám nesu i novou dávku v podobě zbrusu nové kapitoly tohoto příběhu. Snad se vám kapitola líbila a samozřejmě se nemůžu dočkat, jak si s tím poradíš, zlatí.Těším na vaše nápady komentářích a budu se těšit zase příště.
Love you 3000❤❤❤
Phapha❤❤
796 slov
ČTEŠ
Twins <<Avengers>>
FanficPOHLED VICTORIE!!!! Victoria a Elena Frost. Jedny z nejlepších agentem organizace zvané Hydra s výcvikem podobným Natashe Romanovové. Jakou misi dostanou tentokrát? Dokážou ji splnit, nebo selžou? To vše a mnohem více se dozvíte v jejich příběhu zv...