47.Jako ostrá rána přímo do srdce.

208 16 0
                                    

Jen, co se za Elenou zavřely dveře tělocvičny, všechna pozornost v tu chvíli směřovala na mou maličkost. Nechala jsem zmizet modrou mlhu a absolutně je ignorovala. Stále jsem v sobě cítila určitý nenávist a zlost, kterou jsem nedokázala držet pod kontrolou.

Nechtěla byste se už raději uklidnit slečno Frostová? To divadlo se sestrou sice bylo velmi působivé, ale všechno má své meze.“ podíval se po mně mírně pobaveně vložil Fury.

Otočila jsem se na něj a koutkem oka jsem spatřila nespokojené a starostlivé mračení všech přítomných Avengers. Hlavně Wanda měla znepokojený výraz a provrtávala mě pohledem.

„Mluvíte o mezi a přitom sám rýpete?! „Asi byste měl někdy vyjít ven a zajít si na normální divadlo, abyste pochopil jeho význam. Jediné divadlo, bylo to, které jste předvedl vy. Moc dobře jste věděl, co se mezi námi s Elenou stalo, a i přesto jste ji postavil proto mě?! A jak to dopadlo.“ zavrčela jsem a hodila po něm nebezpečným pohled.

„To bylo čisté konstatování.  Ano, vím, co se mezi vámi stalo, ale potřeboval jsem někoho rovného k vašem dovednostem. Nebýt toho, že agentce Fostrové spadla čelenka, ani nevíte, že je to ona. A co se týče vašeho hodnocení, někdy schvaluji jako velmi dobrý životabudič vztek, ale tohle bylo moc, nemyslíte?“ zachoval si chladnou hlavu a probodával mě stejně ledovým pohledem.

 „Myslíte, že jsem tak blbá? Znala chvaty s Hydry, znala moje chvaty. Měla jsem podezření hned, jen jsem si myslela, že akorát přemýšlím nad blbostmi. Jak je vidět, tak jsem nebyla tak vedle. A sama dokážu uznat, kdy je toho až moc.“ procedím skrz zuby.

Ten člověk mi snad pil víc krve než moje sestřička před chvílí.

„Když bojujete s vlastní sestrou, tak ne.“ prohlásil chladně.

 „Protože vás hned a několikrát vyvedla z rovnováhy už jen tím, že před vámi stála. Co uděláte, kdybyste znovu stála proti ní a ona byla na nepřátelské straně? Zabila by vás bez mrknutí oka.“ pokračoval a založil si ruce za zády.

„A proč asi Fury? Tohle byl opravdu blbí tah i od vás. Dobře jste věděl, co se mezi nimi dělo a děje.“ vložila se od toho Natasha.

„A proč myslíte, Romanovová? Chtěl jsem vědět, jestli to celé není divadlo, jejich nenávist, odříznutí od sebe, a stále nepracují pro Hydru. to záměrně. I přesto všechno, jak se každá z nich snaží zničit Hydru, nemám v nich důvěru. Potřeboval jsem si je prověřit. A upřímně mě nezklamali.“ namítl.

Vážně právě řekl, co jsem slyšela?! Že jsme to tu s Elenou nakonec celé jen hráli?!

To už jsem nevydržela, vztek mě úplně pohltil. Vystartovala jsem několika rychlými kroky vpřed k němu a rázem mu vpálila pěst do obličeje.

 „Vicky?!“ ozvalo se sborově.

Clintovy paže mě okamžitě chytli a stáhl si mě k sobě do bezpečné vzdálenosti, mezitím co se Steve postavil ještě pro jisotu mezi mě a Furyho, který se držel za krvácející nos a přímo doslova mě zabíjel pohledem. Hillová mu šla ihned pomoct zastavit krvácení a Wanda přešla přede mě a přiložila mi prsty ke spánkům.

 „Wando...“ sykla jsem bolestí, jen co se mi dostala do hlavy, a vymanila se z jejího a CLintova sevření.

Ale díky tomu mi jako lusknutím konečně došlo, co se tu právě odehrálo. Nenávist a zlost najednou vystřídala bolest, zoufalost, smutek, strach. Šokovaně jsem vydechla a několikrát zamrkala, než se mi srovnal zrak.

Twins <<Avengers>>Kde žijí příběhy. Začni objevovat