„A nejen on.“ ozval se něčí hlas od dveří.
Pro nás s El, dost známý hlas.
Prudce jsem se otočila a ve dveřích jsem mohla zahlédnout dvojčata Maximovi.Krev mi ztuhla v žilách a srdce vynechalo pár úderů. S El jsem si vyměnila překvapené pohledy. Moc dobře jsme věděli, že nás určitě poznali. A to celý náš plán mohlo zkomplikovat.
Ještě horší byl však fakt, že než Pietra s Wandou dostali Avengers z Hydry, Elena byla do Pietra blázen a jejich nástup k Avengers jí dost zasáhl.
„Avengers, začněte!“ zavelel ředitel Shieldu, ke svým superhrdinům.
Zavrtěla jsem hlavou, abych se dostala zpět do reality.
„Počkat!“ křikla jsem a tím všechny zastavila v pohybu.
„Děje se něco, slečno Frost.“ Podíval se po mně překvapeně Fury.
„Asi se bojí.“ uchechtl se Stark.
„Vás? Nikdy!“ usmála jsem se na něj.
„Jen mi přišlo fér, mít také nějakou zbraň. Ne že bychom si neporadili bez nich, ale pokud chcete férový boj.“ otočila jsem se k jejich nadřízenému.
„A jakou zbraň, byste si představovala?“ otázal se mě.
„Luk a šípy.“ odpověděla jsem mu a očkem jsem koukla po sestře.
Té se na tváři objevil lišácký úsměv.
Moc dobře jsem věděla, že v boji z blízka jsem o trochu lepší, jak ona. Za to, když měla luk v ruce, byla ona ta lepší.
„Agente Bartone, přineste to.“ kývl k jmenovanému.
Ten přikývl též a někam odběhl.
Celou dobu jsem na sobě cítila Pietrův a Wandin pohled, kteří nás s Elen, celou dobu zaujatě sledovali.Byla jsem z nich trochu zmatená. Už klidně mohli Furymu a těm šaškům všechno říct, ale neudělali to. Netušila jsem, co tím sledovali, ale jasné bylo, že jsme si na ně museli dát pozor.
V tom Barton opět přiběhl do tělocvičny s dalším lukem a s toulcem plný šipů.
„Prosím.“ Předal ho Elen.
„Díky.“ hraně se na něj usmála a převzala si od něj luk a toulec.
Ten si následně dala na záda a ještě si prohlédla luk.„Ještě něco?“ podíval se po mně Fury.
„Ne. Klidně můžeme začít.“ zavrtěla jsem hlavou.
„Dobře. Avnegers, můžete.“ zavelel.
S El jsme na sebe kývly a obě byli připravené nakopat Avengers prdel.
El neváhala a začala pálit šíp za šípem na Starka, Bartona a Wandu.
To už se ale na mě vrhla Romanovová společně s Kapitánem a tím jejich bůžkem.
„Tři na jednoho, to je odvaha.“ utrousím, sotva první z nich vykopne nohou proti mně.Hravě jsem uhnula, zachytila druhému zrovna na můj obličej mířící pěst a urychleně se shýbnu, kvůli letícímu kladivu.
„To víš holka, vstup do týmu není hračka.“ uchechtla se drsně zrzka.
Snažila se mi podkopnout nohy, mezitím, co po mně Kapitán vrhl štít a zároveň Thor kladivo. Odrazila jsem se od země, udělala jsem perfektní salto, které ani nevím, kdy a kde jsem se stihla naučit a tím pádem vše mířené na mou maličkost mine.
ČTEŠ
Twins <<Avengers>>
Fiksi PenggemarPOHLED VICTORIE!!!! Victoria a Elena Frost. Jedny z nejlepších agentem organizace zvané Hydra s výcvikem podobným Natashe Romanovové. Jakou misi dostanou tentokrát? Dokážou ji splnit, nebo selžou? To vše a mnohem více se dozvíte v jejich příběhu zv...