#3 OC

378 44 0
                                    

Witam.

Kontynuacja przedstawiania moich OCek

Kiki - popaprana głowa wbita na metalowy drążek

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Kiki - popaprana głowa wbita na metalowy drążek. Była człowiekiem, 22-letnią studentką prawa w Kalifornii. Ojciec alkoholik doprowadził ją do wielu stanów lękowych oraz choroby psychicznej, o której wiedziała tylko jej matka, gdyż Kiki potrafiła ukryć swoje odchylenia wspaniałą grą aktorską. Można rzec, że była idealną kopią Ayano z Yandere Simulator. W wieku 13 lat wspinała się na drzewa i łapała wiewiórki, które później... torturowała. Na różne sposoby. W latach nastoletnich często chodziła obklejona plastrami lub owinięta bandażami z powodu swojego nietypowego hobby. Dwa razy również złamała prawą ręke. Jest energiczna i optymistycznie nastawiona do życia, potrafi prowadzić dyskusję na poważny temat jednocześnie serwując obrzydliwe anegdoty ze swojego życia. Porusza się skacząc na drążku (ma wspaniały zmysł równowagi, dzięki któremu nie wywraca się!) lub za pomocą swoich duchowych łapek. Jest świetnym strategiem i jednocześnie przywódcą dbającym o swoich kompanów. Z powodu podobnych zainteresowań dużo czasu spędza z Mellym rozmawiając o torturach, co normalnych prowadzi do dreszczy. Zarywa do Kiry - tak samo jak Grudzia - wręcz rywalizują o niego.

Bayoo~

Zwyczajny ArtbookOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz